Köszi, de nekem elől lesz valahol a tank alatt... az ülés le volt szedve, meg körbe az idomok, mikor kábeleztük, de a lámpa környékén nekem nincs semmi! Dupla körlámpás volt valaha a kicsike... :)
Az index tök faszán látszik szemből.
Én is azt hittem, hogy nagyon fönt lesz, de nem.
Nagyon tetszik így, igazi nagymotoros, streetfighteres pofája van.
lehet síkoltatni hogy kisebb legyen az égéstér és akkor nagyobb kompresszió lessz így erősebb lessz a motor
de nem lehet sokat elszedni belőle mert akkor detonálni fogy és kilukad a dugyattyú
ennek elkerülésére nagyobb oktánszámű benzin kell a motorba
valahogy ki kell számolni de én már nem tudok ijeneket
Na azt már kiderítettem, hogy az index-relével mit kell csinálni, mert valószínüleg az a szar. De hol van? Követem a kattanást, fülelek, mint egy vadászkutya, de nem jutok közelebb a hanghoz... valahol a henger körül lehet... vagy nagyon messze vagyok? Segítseteeek! :)
Sziasztok!
Egy kis segítség kellene... Betettem ma az akksit (a gyertyát még nem, mert nem akartam beindítani),kipróbálni az elektromos kötéseket, hogy milyenek lettek. A világítás, meg a refi fasza. Viszont lehet, hogy bedöglött az index-relém, mert ha ráadom az indexet, akkor folyamatosan világít, nem villog... Létezik hogy behalt? Hol van ez a motorban? Ki tudom itthon cserélni? Vagy... lehet hogy be kell indítani a motort, hogy villogjon? (dehát miért kéne?...)
Akkor jó ötlet, ha a fej felülete sérült.
Ha a henger felső felfekvő felülete, akkor a fejet síkolahatod napestig.
A fejet eléggé könnyen meg lehet munkálni, csak egy befogó szerszámot kell gyártani hozzá, és a síkolás után helyre kell álíltani a présrés eredeti magasságát.
Na ez az, emit a sarki esztergályos garantáltan nem fog tudni.
Egy bizonyos mértékig lehet síkoltatni mindenféle következmény nélkül... aki ért hozzá az meg tudja neked mondani, hogy lehet-e vagy kell-e...
Nekem az előző NSR-t kellett, utána meg tök frankó lett!
Nincs valakinek véletlenül eladó JC22-es gyári kipufogója? Egy szép állapotúra vevő lennék ami sérülés mentes nem rozsdás stb....
Én is azt hittem, hogy nagyon fönt lesz, de nem.
Nagyon tetszik így, igazi nagymotoros, streetfighteres pofája van.
meg az első index nem éppen látható helyen van
Amúgy hogy tetszenek a képek? Nem is véleményezted... :)
valahol cdi környékén gyujtó trafó mellett
Hol van a relé? Ha megtalálnám, holnap kivenném, megnézném meg lehet-e okosítani...
rakd vissza a régi indexeket és ha azzal működik akkor vegyél ojan index relét ami ledes indexhez való
de nem lehet sokat elszedni belőle mert akkor detonálni fogy és kilukad a dugyattyú
ennek elkerülésére nagyobb oktánszámű benzin kell a motorba
valahogy ki kell számolni de én már nem tudok ijeneket
Egy kis segítség kellene... Betettem ma az akksit (a gyertyát még nem, mert nem akartam beindítani),kipróbálni az elektromos kötéseket, hogy milyenek lettek. A világítás, meg a refi fasza. Viszont lehet, hogy bedöglött az index-relém, mert ha ráadom az indexet, akkor folyamatosan világít, nem villog... Létezik hogy behalt? Hol van ez a motorban? Ki tudom itthon cserélni? Vagy... lehet hogy be kell indítani a motort, hogy villogjon? (dehát miért kéne?...)
Nahmeg mennyivel lenne jobb szerinted a" teljesitménye ? érezhető lenne ?
Ha a henger felső felfekvő felülete, akkor a fejet síkolahatod napestig.
A fejet eléggé könnyen meg lehet munkálni, csak egy befogó szerszámot kell gyártani hozzá, és a síkolás után helyre kell álíltani a présrés eredeti magasságát.
Na ez az, emit a sarki esztergályos garantáltan nem fog tudni.
Nekem az előző NSR-t kellett, utána meg tök frankó lett!
Akár egészben is eladó a kupac. Elérhetőség az adatlapomon.
Íme:
Elkészültem a vadállattal!
Azoknak, akiknek ígértem, itt van néhány kép a motorról!
Üdv!