Jó tanács: Ha kivetted a hátsó kereket,a hátsó lánckereket simán húzd ki a felniből,és az ott található illesztő csapokat összerakás előtt zsírozd be.Mindjárt megszűnik a kattogó hang.
az is gyári index nekem is ojan van
amugy tényleg kiáll mert én már eltörtem a bal oldalit a térdemmel mikor toltam a motort
mostmár ojan mint ujkorába
heló valaki nem tud dupla kör lámpás nsr-hez gyári első indexeket? mert nekem az az után gyártott vagy milyen van rajt ahogy el áll az idomtól ami nekem nem nagyon jön be és a gyárit szeretném felrakni mert az beljebb van jóval. előre is köszi
Van még kérdés: hátsó kereket szeretném leszedni, mert felcsiszolnánk a felnit. Van valami spec dolog, amire oda kell figyelni, vagy simán fék leugrik, csavar meglazít, lánc le, kerék ki?
Valaki csinált már ilyet otthon? Ha van valakinek jó tanácsa, akkor szívesen fogadom!
Köszi!
Marad az eredeti kormány, azt nem cserélem le. De lehet, hogy az UFO ugrik, viszont akkor kicsit át kell alakítsam a fejidomot és OK lesz! Rájöttem mi nem tetszik benne: a két oldalán az a két kiugró háromszögszerű rész... na azt kéne valahogy kiszedni belőle, de még agyalok rajta...
Köszi a segítséget! Kábelcsatornával lenne megoldva minden kábel, ha szarul nézne ki. De vagdalni nem fogunk, az biztos. Csak valamiért nem tetszik az eleje, nem tudok vele megbarátkozni...
Köszi mégegyszer!
váltóba 10w40 a gyárilag előirt 7dl
ásványi vagy szintetikus?
ezen napokig lehetne vitatkozni
igazábol csak a kuplungnál van szerepe
szerintem tök mindegy, nem kell bele hiper-szuper olaj
én a karbiból ki szoktam járatni a benzint télire a tankot meg telenyomni és nem indíttom be télen csak akkor ha már kezdem a szezont
fel lehet rakni csak a kábelezés az már gányolás lessz
na meg az még a kérdés hogy mennyire fog jól világítani sötétbe
ugy csináld meg hogy vissza tudd alakíttani ha mégse lessz jó, vagyis a gyári cuccokat ne vagdald szét
Csak símán feltágítod a hátsókerék anyáját,majd kihúzod a tengelyt,a féknyereg fent marad a vázon ahhoz nem kell hozzá nyúlnod :)
ALSO hasidomot lehetöleg nem törött, pesten lakom ha közelvan elmegyek érte
Meg tudnátok nekem mondani hogy első sárvédőt honnan tudnék beszerezni?
Előre is köszi.
amugy tényleg kiáll mert én már eltörtem a bal oldalit a térdemmel mikor toltam a motort
mostmár ojan mint ujkorába
Van még kérdés: hátsó kereket szeretném leszedni, mert felcsiszolnánk a felnit. Van valami spec dolog, amire oda kell figyelni, vagy simán fék leugrik, csavar meglazít, lánc le, kerék ki?
Valaki csinált már ilyet otthon? Ha van valakinek jó tanácsa, akkor szívesen fogadom!
Köszi!
jó a gyári
Köszi mégegyszer!
kérdezz ha gond van
ásványi vagy szintetikus?
ezen napokig lehetne vitatkozni
igazábol csak a kuplungnál van szerepe
szerintem tök mindegy, nem kell bele hiper-szuper olaj
én a karbiból ki szoktam járatni a benzint télire a tankot meg telenyomni és nem indíttom be télen csak akkor ha már kezdem a szezont
na meg az még a kérdés hogy mennyire fog jól világítani sötétbe
ugy csináld meg hogy vissza tudd alakíttani ha mégse lessz jó, vagyis a gyári cuccokat ne vagdald szét
Bocs, de 5 év szünet után most kezdtem újra a motorozást és kikopott egy kicsit a tudásom....:D