Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

gp motorok kipuja is szelvényekből áll
(monnyuk már nem sokáig, mert jönnek a foshangú traktorok...
gyerekek akkor nsr be ásványi vagy szintetikus váltó olaj kell?:D amúgy gondoltam hogy arrow vagy más sportkipu méreteit megszerezve gyártok egyet (mint a simsonos rezonátorok) nagy állatság?...az arrov sincs lehajlítva az is szelvényekből áll:)
Van működő önindító relém, irj mailt: 4vatery kukkancs gmél ponty komm
nekem oké a dolog :) Ha nem fog esni, és nem -10 fok lesz hétvégén akkor mehetünk bármerre. Én benne lennék :) Remélem lesz olyan idő, mint most hétvégén.
én győr mellett lakok 25km-re
adamomester meg komáromi de ő már lerakta a motort a télre
szombaton vagy vasárnap motorozhatunk de nem a városba
neked is nsr-ed van?
öreg te sötétvagy mint a nagymagyaréjszaka
közületek kik győriek? mert én is az vagyok, ha gondoljátok egyik hétvégén még gurulhatnánk egyet :)

ui.: NSR-be keresek önindító relét!
ha nem akarod akkor nem segíttek
nyugottan menny be a honda szalonba és mond meg hogy neked van egy rohadtt ronda nsr-ed ami gyárilag 44le-s cr blokkos és kérsz bele első teleszkóp szimeringet
amugy meg nsr-be 2 fajta szimering van
ha meg ns akkor abba megint másik
Nőj már fel egy cseppet,ha nem tudja milyen a motorod akkor honnan tudná a méretet és az árat
pff te észél vagy?Azért nem mondod meg mennyi a szimering mert nem mutatok képet?Tudod mit inkább nem is mutatok!270e emberke!:D
eléször mutasd meg hogy mijen motorod van addíg nem mondok árat
de nem ojan drága
Okés lefotozom azt felteszem!Tényleg másabb egy kicsit mint a 3 másik.Szine rohadt ronda meg a festés is gány az egészen ezért is volt rohadt olcsó:) A két első szimering nekem is enged mint az állat,mennyibe került bele?
mivan? mijen cr blokk?
ekkora ökörséget még nem hallottam
rakjál föl róla képet
Sziasztok én is most vettem egy NSR125F et 94est a cr blokkost.Ha megyek vele 6-7ezer alatt nagyon nehezen pörög fel szerintem mert van még 3 NSRes barátom és elmenek elégé de amikor a power nyit megoldódik minden esélye se lesz egyiknek sem mert csak a 32le ek ez meg a 44le.Miért lehet ez a haverok sem tudják!Segítsetek légyszives!
köszi már megvan.
szétszedtem apró darabokra egy merő retek volt belülről. benzinnel lemostam az egészet majd kis olajozás a csapágyaknak és a mozgó részeknek fogaskerekeknek, összeraktam és mint az új
ilyen jól még sosem indított
igen az a 2
amúgy nem baj hogy ez a cucc ásványi? nem lenne jobb a szintetikus?
az a dolga...előbb-utóbb bebarnul,de lehet csak a nap miatt van
köszi a segítséget sok mindent csináltam rajta aránylag de még olajat nem cseréltem:D bebarnult valamiért az olajam és lassan cserés...utána az első futóműbe kúpgörgő...idővel...aztán hátsóteló...ha megemelem a gépet még jön feljebb a hátulja ez szokványos?
őő igen.
Tudok adni bele főfuvit tetzőleges máretűt.
Nem játszani kell a karbival, mert nem puzzle, hanem beálíltani.
első körben benzinszintet (greg bender dellrotyó karb manual) utána befúvókázni felülre (főfuvi) végül a keverékcsavart belőni.

HA annyira keveset kap, hogy fulladozik, és csak szivatóval megy, hamar bosszút áll a motor és sokba fog kerülni.
erőgéptől messze van:D régi suzuki swift:)
nem dupla tárcsás, karburátor tiszta 28 as dellorto van rajta.
szerintem te ns125-öt vettél
elől dupla tárcsa fékes?
kevés benzint kap, falsot szív, vagy csak koszos a karburátor
gyári levegőszűrő van rajta?
gyűjtöm az információkat következő motorom végett
nekem is teccenek a nakad gépek főleg a hornet de én túl magas vagyok ahhoz
még a kawasaki Z 750 az beleférne
jelenleg 4 motor van kilátásba
honda vfr 750
honda cbr F3
suzuki sv 650
kawasaki zx6r
nekem elsősorban a megbízhatóság és a kényelem az első