Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én a napokba vettem egy NSR-t és fulladozik,szivatoval kell játszani hogy kipörögjön és ne fulladjon. A karburátorral játszottam már kitakarítottam stb..nézegettem 128 as főfúvoka van benne,nem tudom az-e a gyári.Nem sikerül összehozni jóra.
Van ötletetek hogy mi lehet a baja ?
Ok.Majd megírom az eredményt.
Látom Te is érdeklődsz a VFR után.Nekem is tetszik de a Hornet és CBF jobban!Valahogy nekem jobban bejönnek a csupasz gépek(max fejidom).
még annyit tudnánk csinálni hogy a dudárol lehúzod az egyik kábelt és megméred mennyi áramot vesz fel ha világítás nélkül megy alapjáraton
utánna meg azt mérd meg ha világítással megy alapjáraton akkor mennyi
aztán megmérem én is hogy legyen mihez viszonyítani
Erre már én is gondoltam csak még nem tudtam szerezni egy másikat,hogy kipróbáljam.Azt hiszem egyik napról a másikra jött elő.
még azt tudom elképzelni hogy valahogyan elromlott a duda és több áram kell neki a működéshez
egyik napról a másikra jött ez a probléma?
akkor az ns125
elől dupla tárcsafékes?
Igen csak az szórakozik.Világítás nélkül rendesen szól.A világításom is elég gyenge szerintem de erre más is panaszkodott már itt.
az lesz szerintem holnap.
ugye csak 2 csavar tartja belülről a lendkerék felől ha jól emlékszem?
Igen győr környéki vagyok. Pontosan nemtudom évjáratot a körlámpás elötti kocka lámpás full idomos.
pontosan mikori évjárat? elől mijen lámpálya van?
győrbe laksz?
akkor valószínű hogy jó a fesz.szabályzó ha alapjáraton is tölt valamennyit és nem megy 14V fölé
csak a duda nem működik?
más minden jó?
Hello.
Én a napokba vettem egy NSR-t és fulladozik szívatoval kell játszani hogy kipörögjön és ne fulladjon a karburátorral játszottam már kitakaritottam tüszelep stb..nézegettem 128 as füfuvoka van benne.Nemtudom összehozni valamiért nem jó.Van ötletetek hogy mi lehet a baja ?
Szevasz!Mértem egy kis töltést ma:alapjáraton világítás nélkül 12.7-13 között,helyzetjelzővel 12.4,rendes világítással 12-12.4 között.3000-es fordulaton világítással csak 12.8. 4000 felett pedig 14 körül .14 fölé nem nagyon akar menni.
vedd le aggyál neki áramot nézdmeg micsinál
először tekerte csak nem akart beindulni mert még nem is volt feltelve rendesen a karbi sem benzinnel aztán indítóztam még közben néha néha adott ilyen kurva hangos nyekergő hangot mintha nem is tudom kb fém a fémmel dörzsölődne. aztán egyszer csak már nem tekerte tovább csak nyekergett. belöktem épp hogy ment 20 centit már be is indult járattam pár percig kerültem vele pár métert leállítottam mondom megnézem jó e és ugyan úgy csak nyekergett.
nemtom mi a fasz baja lehet nem szokott ilyet csinálni sosem
az meg milyen olaj?...erőgépbe való?
teker az önindító de nem hajtja a lendkereket?
néha nekem is szokta csinálni mert nekem már elég rossz aksim van
tölcsd fel az aksit aztán próbáld meg utána, ha akkorse jó akkor szét kell szedni
10W40 a gyárilag előirt olaj
azt nehogy belerakd :D én most cseréltem motul transoil 10w30
sziasztok skacok rég jártam köztetek egy kérdéssel fordulok hozzátok télire milyen olajat tesz az nsr-es a váltóba? és nekem miért barnás az olajam? nekem van itthon parnalub ESX szintetikus és ez 75W90 erre mit szóltok? válaszokat előre is köszönöm
srácok nem tudja valaki hogy miért van az hogy most bejött ez a hidegebb idő és az önindítóm nem akarja indítani a gépet hanem ilyen hangos nyekergő hangot ad csak.
nagyon ritkán megy a gép kb 2 hetente beindítom csak aztán ennyi az aksi fél éves benne de eddig nem volt semmi bajom vele csak most a hidegben.
valakinek ötlet?
sziasztok! keresek önindító relét nsr-hez . akinek van, kérem írjon egy elérhetőséget. köszi!
üdv az enyém ns 125 R 1987 évjárat. A pontok egybe esnek, csak szétszedésnél arra nem figyeltem hogy amikor a jelölések együtt vannak akkor a dugó a FHP-ba vagy az AHP-ba esetleg a kettő között van. Ezt nem tudom sajna, segíts lécci!
itt egy tipus ismertető
http://www.125stradali.com/cat...