Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

bemész a biztosítóhoz és bemondod az adataidat meg az alvázszámot
más nem kell, legalábbis nekem a simsonra nem kellett más
Te azt nem tudod veletlen hogy hogyan lehet 50-es kent biztositast kotni egy R-re ? Rateszek egy '50'-el beutott hengert es mar vigan irjak is a papirt a biztositos mokusok ? Csak kivancsi vagyok mert mar talalkoztam par emberrel aki allitja hogy az oven 50-eskent van biztositas...
ez egy F-es nsr amire rávan faragva az R-es idomjai meg valamien lámpa
ha mindenképen szerelgetni akarsz akkor inkább vegyél ojant aminek nincsenek papírjai mert azt olcsóbban tudod adni-venni
amugy az nsr-t csak egyszer kell jól megszerelni és akkor sokáig megbízhatóan működik
Na ez a baj... :D En is belefogtam az NSR-embe, mondjuk en joval olcsobban vettem az alapot (80) de mar festekkel, idomokkal minden fittyfirittyel egyutt 2 kilo felett vagyok es meg messze nincs kesz.
Es ha mar itt tartunk...

KERESEK NSR 125 R visszapillantó párt! Csak jó állapotü érdekel!
Nekem nem is annyira fontos csak téli elfoglaltságot kerestem. Még kb 1 hét és befejezek egy Cagiva Mito-t, ezután csak unatkoznék. De szerintem megfogadom a tanácsodat. Mito-val is befürödtem. Még 1x annyit ráköltöttem majdnem, mint amennyiért hozzám került. Köszi a segítséget mindenkinek, főképp neked
Már láttam és mint mondtam ha kormány részt összehasonlítod egy 125 F-el akkor kiedrül a turpisság.
Naja a raiden tényleg szebb, de drágább is :)

Viszont ha megnézed, a raidennek teljesen más a váza és a tank rész is. Megmondom őszintén én kerülném ezt a kókányságot. Ha szépet és jót akarsz belölle varázsolni, még legalább 2x ráköltöd az árát ez tuti :\
ez viszont a rider ez sokkal szebb is, ez is egy lehetőség. ( ne értsen senki se félre, nem a hirdetésüket szeretném reklámozni, csak hülye vagyok és kész:) )link
itt a hirdetés, hátha ebből, több kiderül.
Köszi, én is pont erre gondoltam, hogy egy NS1 fejidom lett rávarázsolva, sok kókány van rajta nem biztos átmenne műszakin. Elvileg frissen vizsgáztatta a srác. Új dugót tett bele KB 900km-ert mehetett. ( mindent csak onnan tudok amit elmondott). Azt mondja teljes felújításon esett át (ezt majd meglátjuk, mikor megnézem a számlákat. Már ha van. A dugót írta, hogy megvan, a blokk dátumát is tudta. ) Valószínű azért vannak "illesztési problémák a motoromon, mert több típus alkatrészei vannak egybe építve. Cserebere.hu oldalon hirdeti, amennyire tudom az expresszen is fent van, régen találkoztam egyszer vele.
Én is nézegettem ezt a gépet, érdekes. A lámpa tényleg a Raiden kiadásé (valaki árul egy ilyet is mér nem tudom melyik oldalon) de a karosszéria az JC20 egyértelműen. A kormány szekcióból kiderül hogy ez egy JC20 F széria csak Valaki 'háziasította" az R és a Raiden karosszériáját. :)

Az a helyzet hogy án pont ezért mondtam le róla. Innentől az elején tuti hogy tele lesz kókányolással.

Amire figyelj:
Motor... ha csörög, főtengely KO. Nem olcsó.
Ha gyenge, akkor legalább dugó csere, szintén nem olcsó.
Új hajtáslánc szett 20-30e között mozog, nézd meg mennyire kopottak a fogaskerekek, az alapján a lámc állapota is egyértelmű.
Fékpofák ilyesmi már triviális.
Köszi, feladom, van pár féle :D de ilyen lámpást egyet sem láttam, kocka lámpás van, de ilyen nincsen. Kivéve a rider. Viszont a Honda NSR 125R-SP Rothmans -ra nagyon hasonlít, de ez is 2 kerek lámpás azt hiszem.
elvileg 88-as évjáratú, nekem a lámpa furcsa, elvileg van egy NSR Rider kiadás, ami tura verzió, annak is ilyen lámpája van, csak az burkolat nélküli és 2000-es évjárat, de sajna nem találtam meg ezen az oldalon amit linkeltél. Azért köszi
Tess :)
Szia, vééééletlenül találtam 1et :) Mindjárt lökök képet fel :)
Szevasz!

Itt hátha megtalálod a mocidat!http://www.125stradali.com/cat.
Még egy kép az oldaláról. :D
Sziasztok, szeretnék segítséget kérni tőletek. Van egy motor amit kinéztem magamnak, van műszaki is rajta. Van mit csinálni, de az nem is gond, mert legalább jobban megismerem és elfoglalom magam. Igazából az lenne a kérdés, hogy a mellékelt képen látható vas NSR vagy NS-1? A tulaj állítja, hogy NSR, de a lámpája pedig NS-1-é. Nem találtam hasonló lámpás NSR-t. Másik kérdésem, vagy inkább kérésem az lenne, hogy valaki írja le nekem, legyen oly szíves, hogy mikor megyek megtekinteni a motort akkor mit nézzek meg rajta jobban, mik azok a gyengébb elemek rajta, amit érdemesebb jobban szemügyre venni? Köszi mindenkinek.
oké. köszi. majdcsak lesz
Holnap szétnézek, lehet akad 1... nemtudom h törött e
1 kellene. talán neked van?
Hellósztok !
Lenne egy ajánltom a 125-ös gépek legukása ellen.
Ha tényleg azvan hogy KPM akkor itt a megoldás.
Nekem van egy 50ccm es aprilia rs-em.
elcserélném motorblokkját kompletten 125-ösre.
Csak is ball hajtásosra. !
H érdekel le írok mindent részletesen.
Akit érdekel az ajánlatom írjon erre az e-mailra: szadam01@citromail.hu
Szerintem nem sok mindenkinek lessz :) Amúgy hány darab kellene 1 v 2 ?
szevasztok. olyan kérésem lenne hogy nekem van egy '95 ös nsr-em.amihöz kellene első égő foglalat. itt lenne a motor. jelezze már akinek van és kialkudunk egy jó árat...köszi!
természetesen 10w40 a repsol, vagy bármelyik másik gyártótól való váltó olaj megfelelő bele.