Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hajtóműolaj
Mar megvan a lista hogy hol telefonalok holnap korbe. Azt hiszem az italmondonal meg is talaltam csak nem listazzak tipus szerint ugyhoyg holnap telefon.
A miskolci Hondarol annyit hogy 2 ora alatt nem tudott egy gyari gumimeretet mondani az NSR-re... vegul teljesen masutt rendeltem 120/90-es Mitas gummat hatulra 13000-ert...
mijen olajat akarsz cserélni?
én meszze vagyok
győr környékén nyomom
a győri honda az megbízható csak 3 hét mire megrendelnek valami szart
egyszer akartam venni gyertyát, amit azért eléggé gyakran szoktak venni
és nem volt a polcon, 4 hét volt mire megjött
ugyhogy azóta másik boltba járok
motoroswebaruhaz.hu
itt majdnem mindent megkapok olcsóbban és hamarabb
ha gondolod dobj egy emailt nekik és kérdezd meg a szilentet
jc22 hogykell olajat cserélni? milyen olaj kell bele és mennyi?
Hat az a baj hogy Miskolci vagyok, es a miskolci Honda nem epp a legmegbizhatobb kereskedes.
biztos lehet kapni szilentet
ha utángyártott nincsen akkor a hondába kellene megkérdezni mert ott van minden csak az drága, bár megérné megvenni akkor is ha drága mert ugyse kell gyakran cserélni
hol laksz?
Jol lett belove, mikor hideg meg fustol is rendesen ugyhgoy tuti kap eleg anyagot, nincs azzal gond. Jovoheten mar meglesz hozza minden es remelhetoleg az idomok festeset is meg tdom ejteni.
Hogy milyen a kipufogo azt nem tudom pontosan, valami remus vagy hasonlo lehet. Jo a hangja csak nekem varosba messze tul hangos :)

Azt nem tudod hogy hatso lanckerekhez szilenteket lehet kapni vagy csinaltassak? (A hozott moci kerekeit most homokszoroztatom festesre, de a szilenteket cserelni kell mert igencsak odavannak)
Sziasztok!

Eladó motor alkatrészek a Vaterámon.
Összes NSR alkatrészre szűkítve
Az adatlapomon fel van sorolva az összes tipus, valamint találhatsz képeket a profilképekben.

Ha érdekel valami, akár írj emailt, vagy hívj fel!
honda4022@gmail.com
0630-7255588

A posta:
- előreutalás esetén: 1050 Ft.
- utánvétel esetén: 1690 Ft

Mezőberényben vagy a környéken személyesen is el tudjuk intézni.
Zoli

Tekintsd meg tesóm Vateráját is, neki is vannak cuccai NSR-hez, nálam lehet érdeklődni. :)
szerintem ne használd igy szar légszűrővel mert 120-as fúvókával elég kevés anyagot kap, nehogy megragadjon a dugó
inkább rakd föl a gyári légszűröt aztán ahhoz álítsd be a karbit
mijen kipufogó van most rajta?
A gyari volt benne. Asszem 135-os? De azzal nem volt idealis, 5000-nel lehorgott (a direkt szuro miatt, ha a szuro felet befogtam akkor porgott rendesen, de persze utana athelyeztuk meg leszukitettuk a szuro kivezeteset kicsit es igy lett hozzalove). Most meghajtottam delutan alaposan, es este mar hibatlanul ment vegig. Elegedett vagyok vele, az egyetlen eszrevetel hogy indulasnal egy pillanatig hezital mielott megugrana, meg majd az alapjaratbol kicsit visszaveszek. Ha a kipufogot visszateszem a gyarit akkor megint hozza kell nyulni a karburatorhoz? Mert akkro megvarom vele a gyari legszurot.
a gyári kipufogó az nagyon visszafogott hangú, szerintem lehetne hangosabb egy kicsit
aprilia rs meg mz is hangosabb nála
főfúvóka lehetne nagyobb 130-140 között
sport kipufogóhoz még tanán nagyobbat is elbírna
előtte mekkora volt benne?
Na elhoztam a gepet delutan, jol be tudtak loni, 120-as fuvoka kerult bele miutan a legszuro szivocsonkja is meg lett kicsit szukitve. kipufogogazom mint olyan csak mikor tenyleg huzom neki, a hangja is egeszsegesebb sokkal, viszont be kell hajtani rendesen, neha meg 6e korul kohog, aztan mikor mar meghajtottam megy mint a bolond :)
Viszont biztos vagyok benne hogy nem a gyari kipufogo van rajta hanem vmi sportdob es visit is rendesen. Ha versenyeznek nem is izgatna, de varosba kicsit sok. Gyarival is nagyon uvoltos hangja lenne?
Majd lovok par fotot mikor a ket fo idom fuleit csinalom, sajna a legdurvann gyantazasokat mar megcsinaltam, mondjuk azok annyira nem is nagyon macerasak, a lenyeg hogy jo legyen az illesztes, az uveszalas fonat, illetve hogy kello mennyisegu gyanta legyen rajta. Sokan ott szurjak el hogy raraknak ket reteg uvegszalat es csak ecsettel beledolgozzak a gyantat. A ket fonat boven eleg, sot igazabol egy is eleg, csak a gyantat nem szabad kisajnalni, legalabb 2 mm vastagon teruljon. Ez csak akkor szar ha hajlatban kell javitani ahol nem tud szepen terulni a gyanta, ott sok kulon reteget kell felkenni ecsettel hogy jo vastag legyen es tartson is. Ha eles hajlat, akkor meg nyugodtan bele kell onteni rendesen hogy megalljon akar 1-2 cm magasan is, aztan ha nagyon utban van akkor miutan megkotott dremellel vagy egyeb multi-szerszammal ki lehet valyni a kozepet.
jahh de valakinek pont azért nemtetszik nemgondolod? azmeg h fojtás van benne? kilehet venni. de pl énse tettem. minek? aki ilyen motort vesz az általába tanulomotornak veszi és nagyobbatfog venni
erről a műgyantás javítgatásrol majd csináljál képeket mert engem érdekel
előtte, közbe meg utánna
Gondolom az is beleszol hogy mennyi levegot tud szivni. Ma elkezdtem kijavitani a karosszeria elemeket a bontottrol, tenyleg nem olyan gaz az allapotuk, egy ket rogzitofulet kell rajuk csinalni mugyantaval meg uvegszallal meg betomni a csavarozasok nyomait... eleg barom volt aki ezt ennyire osszecsavarozta... hetvegen m ar fujom antracitszurkere :)
ha visszarakod a gyárit akkor ugy próbáld meg hogy az idomokat is rakd vissza mert ha nincsen rajta akkorse fog jól működni
nekem alapjáratról teligázon megfulladtt idom nélkül
Majd a gyari fog rakerulni mikor a karosszeriat felrakom, de addig is kell vele furikazni :)
azért mer az nemvolt lefojtva
nameg azért mert az még régi stílusú klasszikus fényezést kapott
narancs színű felni is volt
a 22-es már nagyon uj stílusú, igen hasonlít a cbr-re
azt nem mondtad hogy sport szűrö van rajta
igy már érthető a dolog
jah de az ujabbakkal nincsis annyi gond. nemtom mért istenited annyira a jc20at
Atraktam oda, de meg mindig nem volt perfekt. Ugyhogy kinomban elvittem most egy motorszervizbe, ahol felhomalyositottak hogy gyari fuvokakkal direkt legszurovel nem is fog rendesen menni. Ugyhogy holnap reggel megyek erte, kisebb legszuro kerul ra illetve a fo fuvokat is kicserelik.
köszi :D a tanácsot