inkább vegyél egy uj gyertyát
a légszűrő szivacsra van kimondott légszűrő olaj, a manualba is irja hogy kell rá valami olaj
amugy nekem is szárazon van mert régen még énse értettem hozzá mikor megvettem és kipucoltam mindent, de 10000km-t raktam bele azóta és mindíg jól működött
szerintem jó lessz arra a keverék olaj is
de nem kell sok csak egy kicsit tegyél rá, és csavard ki hogy mindehol egyenletesen legyen rajta
nem a legjobb bele a robogó olaj
nemnehéz kicserélni az olajat
leveszed az idomot ahol van a tartály
aztán a pumpának a fedelét is
lehúzod a pumpárol a vastagabb csövet és kifojatod a tartálybol az olajat egy üvegbe
aztán ha elfogyott akkor leveszed a tartályt és arrol a csövet is mert ott van egy szűrő
kimosol benzinnel mindent hogy tiszta legyen
aztán összerakod ugy ahogy volt
beleöntöd az olajat a tartályba és kicsavarod a légtelenítőt a pumpán megvárod míg lefojik oda a légtelenítőig
ha lement odáig akkor visszarakod a csavart
és készen is van
Oké! A hétvégén meglesem a karbit.....hátha....de igazából arra sem látok sok esélyt......szivacs még jó állapotban van (de egyébként azt akartam kérdezni, hogy arra szoktak olajat tenni? ha igen akkor milyen olajat tegyek rá? Vagy az mindegy? Most szárazon van.) Gyergyát nem cseréltem most, de gondolod hogy a kompresszió változása miatt nem bírja a régi hengerhez képest?.....Nem tudom.....egyszer már szarakodtam hasonló gondokkal, de akkor a powerja meg az olajpumpája volt szarul beállítva.....most ez ki van csukva.....nem értem igazából a dolgot!:/
talán falsot szív a karburátornál
én megpróbálnék egy karburátor takarítást, úszószint beálítást meg egy uj légszűrő szivacsot
ha még mindíg nem jó akkor ott valami villamos gond lehet
gyertyát vettél bele ujat?
Tiszta 95-ost kapott.
Hogy milyen olaj van benne arrol gozom sincs mert majdnem tele volt mikor elhoztam. ugyhogy meg nem kellett ratolteni. En Castrol Actevo Xtra-t vettem bele de meg nem toltottem bele. Gondoltam ra hogy leuritem az olajtartajt, de ahogy utananeztem a service manualban, ahoz hogy atpucoljom az olajat le kene uriteni az olajpumpat is, ahoz viszont nincs meg a 'technologia' hogy utana lelegtelenitsem. Ha van vmi egyszerubb megoldas ra azt szivesen fogadom.
Gyertyat feketiti, es olaj van azon is rendesen.
Na hali! Így van......az eredeti gilardoni henger került rá.....hát elég húzós volt......mindennel együtt durván egy 100as. A henger-dugó szett egyébként fával együtt azt hiszem 73e, de abban még a lehúzó gyűrűk sincsenek benne!:/ (nem tudom miért ilyen agyasok....gondolják hogy vadi új hengert meg dugót a régi gyűrűkkel rakja össze az ember!?:D) Szóval kicsit mélyre kellet nyúlnom, de úgy voltam vele hogy inkább egyszer költök rá többet.....elég rég megvan már a vas, szenvedtem is vele már eleget......nem kis lóvé meg idő rá lett már fordítva, de most a dugózás előtt azt mondom hogy már olyan volt amilyennek szeretném, csak a dugó volt kicsit kopott, a hengerem meg sajna gátrepedt és a baj az hogy az alu is meg volt repedve, nem csak a nicasil......ezért döntöttem a henger-dugó szett mellet.
Egyébként a helyzet változatlan. Melóba menet tekertem a csvaron kifelé egy felet, hazafelé befelé egy felet, de sajna baszik az alkotmányra!
Más ötlet?
Ki, menet kozben is ki tudom hajtani, minden sebessegben huz rendesen, de 5-6es fordulat kozott mindig vacakol kicsit, de neha mikor tuljut ezen a holtponton kohogve gyorsul, de akkor is vegig tudom hajtani teljes fordulatra.
Azert gyanitom hogy valami keveresi gond van mert az alapjarat is bar nem all le, de nem egyenletes.
erre csak annyit mondok, hogy nekem mitom van. Nincs olajpumpám :) Szemre bemérem általában a fél decit, amikor tudom mennyiért tankolok, beeresztem a tankba a megfelelő olajmennyiséget, és rátankolok :D
No meg a másik.. olajpumpa. gondolom 2-3 csavar fogja, leveszed és már nem is forgatja a motor.. nem kell feltétlenül kivenned.
Ganyolni nem szeretnek meg hat kevereket keverni minden tankolasnal eleg macera. Inkabb megszenvedek vele:)
Vagy az olaj vagy a benzin-olaj keverek a levegohoz kepest sok. A kipufogonal is van egy kis olaj, es van nemi feher fustje is, a gyertya meg korom fekete es eleg olajos.
sztem túl nagy főfúvó lehet az oka.. Meg..ha soknak érzed az olajat, akkor vegyél vissza belőle. (vagy kösd ki és akkor benzinbe dobáld az olajmolekulákat)
Friss motoroskent nemreg vettem egy NSR 125-ot, probauton ment is mint allat, esztetikai hibaktol eltekintve ugy tunt nagyon rendben van.
Na most elkezdtem vele jarni es egyertelmuve valt hogy suru a keverek. Olajadagolo pumpa fedelet levettem, service manual szerint megneztem, hibatlanul van belove. Gyertyat kicsereltem a biztonsag kedveert, finomabban ketyegett, amig be nem kopte azt is.
A motor megy, eleg jol is huz 5-6000es fordulatig, amikor alkezd kohogni, aztan ha 6000-en tulmegy megint megindul mint a golyo. Gondolom azert kohog mert megkopi a gyertyat.
Hol kezdjek hozza hogy mi lehet a gond?
A blokk nem reg lett felujitva, kb 500 km-t ment felujitas ota, polini henger kerult ra.
Ami szinten erdekes hogy szivatot nem nagyon kell hasznalni, szinte mindig poccre indul szivato nelkul is.
Masik dolog:
JC20 korlampas, de at lett alakitva egy eldoles utan, igy keresek megfizetheto aron oldalidomokat, illetve egy szinte komplett orr reszt hogy visszaallitsam az eredeti allapotot. Akar blokkhibas vagy blokkhianyos komplett motort is megvennek vagy elboltolnek valamire.
Sziasztok, ma rámtolatott egy busz... és lezuzta a motorom elejét...
Nahmár most szeretném megkérdezni, hogy valakinek esetleg van e a következő cuccokbol, ha van, akkor irjatok már légyszives, árral eggyüt
Foncsol
Plexi
Középidom
a két oldala (fejidomro lvan szó
Sárhányó
Lábtarto balos első hátsó
JC22 röl van szó egyébként.
Légyszi akinek van valami az irjon. előre is köszi. :)
2001.08. havi, de 2003.04. havi forgalomba helyezésű Honda NSR eladó. Kiváló állapot, 11900km. Olajcsere óta 1900 km-t mnet. Nagyon szép, rendkívül megkímélt állapot. Kategória váltás miatt eladó.
Oké megpróbálom......állítok rajta egy kicsit holnap reggel aztán majd meglátjuk......most megyek mert holnap meló.......majd hsz-elek hogy mi a helyzet!
Köszi!
Az első hsz-emben írtam hogy gyári hengerszett-dugó szett......motor centerben rendeltem, tehát nem után gyártott a holmi. A bejáratással kapcsolatban meg igazából annyit mondtak a hondánál, hogy kb egy ezrest tegyek bele úgy hogy kicsit finomabban kapcsolgassak, inkább erőből húzassam a gépet és ne hulljon ki a fordulatszám mérő a helyéről.........egyébként a nicasil egy dolog, de mivel új még a tűgörgő és a csapszeg is elég szoros....annak csak be kell kopnia nem?......a préssáv az nem teljesen kóser (felületi érdessége), de sajna hengerfejre most nem volt keretem, viszont a régi hengerrel és dugóval működött hiba nélkül.....vagy attól függetlenül az újnál okozhatja a problémát?
olajat ne báncsd az kell neki
a karburátoron van egy kisebb csavar azt tekerd valamerre fél fordulatot
először kifelé tekerj rajta egy fél fordulatot aztán utánna próbáld meg hogy mijen lett
ha rosszabb lett akkor tekerd vissza oda ahol volt és a másik irányba próbáld meg, befelé
Köszi!