Macadamot ne vegyél, alapból kocka a profilja, nehéz vele kanyarodni. Lámpánál viszont nem kell letenni a lábat, mert a motor megáll magától! Ha ez nem zavar, megveheted, de egy élet is kevés lesz elkoptatni
2001.08. havi, de 2003.04. havi forgalomba helyezésű Honda NSR eladó. Kiváló állapot, 11900km. Olajcsere óta 1900 km-t mnet. Nagyon szép, rendkívül megkímélt állapot. Kategória váltás miatt eladó.
egybe kompletten kell venni dugót, gyürüt, csapszeget ,zager gyürüt
meg felső tűgörgőt is érdemes kicserélni ha már felújítás van
italomondo.hu
pinkmotoros.hu
motoroswebaruhaz.hu
ezekből a márkákbol válogass: vertex, wössner, prox
és akkor nem lessz gond vele ha normálisan össze lessz rakva
A karburátor alján lévő túlfolyószelepen csöpög,tehát a túlfolyón.
Az úszón állítgattam kicsit,bejjeb nyomtam a reteszt,akkor jobban folyt,kijebb huztam csak csöpögött,kisérletezzek még vele,amíg van benzinem,vagy aztmondjátok,hogy tűszelep a rossz?
Egyébként egyszer csak elkezdett folyni.
használhatod kuplung nélkül is de akkor a léptető villák elgörbülnek meg eltörnek egy idő után azután jön egy blokk széthúzás és váltó csere ami ugy 20000-ből jön ki ha szerelővel csináltatod
én mindíg kuplungolok, főleg visszaváltásoknál nagyon jó megoldás az hogy félezek a kanyar előtt és közbe visszaváltok
még nyomom a hátsóféket egy kicsit de már engedem rá a kuplungot finoman és akkor nem csúszkál a hátulja
régen mikor még eléggé uj volt nekem a motor esőbe mindíg ugy mentem mint a supermotosok
én motoromon nem is kell teljesen behúzni a kuplungot ahhoz hogy kiemeljen
elég ha félig behúzom 2 újal
ácsi a multkor még azt irtad hogy a karburátor alján csöpög
na az ott a leeresztő
mostmeg a túlfojón csőpög?
először be kell állítani az úszószintet aztán ha akkor is csöpög akkor tűszelep csere
nézz vissza 1 oldallal aztán megtalálod www.r17.hu oldalon nézd meg mert ott most jó áron van a bridgestone bt45
van ott jobb oldalon kereső ahova be kell irni a gumi méreteit és akkor kiad sokfélét
lehet h most nagyon nagy hulyeséget kérdek de haverom kérdezte h félautomata váltoja van -e mondtam nem tudom ugy h mikor elindulok csak akkor kell kuplunk utána meg a le fel váltásnál nem kell kumplunk gondolom az nsr 125nél kell kuplung a váltásoknál mert használom anélkul meg nem akarom nehogy megnyikanjon...
2001.08. havi, de 2003.04. havi forgalomba helyezésű Honda NSR eladó. Kiváló állapot, 11900km. Olajcsere óta 1900 km-t mnet. Nagyon szép, rendkívül megkímélt állapot. Kategória váltás miatt eladó.
meg felső tűgörgőt is érdemes kicserélni ha már felújítás van
italomondo.hu
pinkmotoros.hu
motoroswebaruhaz.hu
ezekből a márkákbol válogass: vertex, wössner, prox
és akkor nem lessz gond vele ha normálisan össze lessz rakva
oldalrol megy oda egy csavar, az zárja el
próbáld meg ledugózni valamivel és nézd meg hogy mit csinál utánna
Olyan kérdésem lenne hogy az újabbfajta Nsr 1 db villaszárába mennyi olajat kell öntenem?
Köszönöm a választ
Egyébként egyszer csak elkezdett folyni,akkor tűszelep hiba?
(manuál)
Ha úgy is folyik, akkor kaka a tűszelep.
Az úszón állítgattam kicsit,bejjeb nyomtam a reteszt,akkor jobban folyt,kijebb huztam csak csöpögött,kisérletezzek még vele,amíg van benzinem,vagy aztmondjátok,hogy tűszelep a rossz?
Egyébként egyszer csak elkezdett folyni.
én mindíg kuplungolok, főleg visszaváltásoknál nagyon jó megoldás az hogy félezek a kanyar előtt és közbe visszaváltok
még nyomom a hátsóféket egy kicsit de már engedem rá a kuplungot finoman és akkor nem csúszkál a hátulja
régen mikor még eléggé uj volt nekem a motor esőbe mindíg ugy mentem mint a supermotosok
én motoromon nem is kell teljesen behúzni a kuplungot ahhoz hogy kiemeljen
elég ha félig behúzom 2 újal
na az ott a leeresztő
mostmeg a túlfojón csőpög?
először be kell állítani az úszószintet aztán ha akkor is csöpög akkor tűszelep csere
www.r17.hu oldalon nézd meg mert ott most jó áron van a bridgestone bt45
van ott jobb oldalon kereső ahova be kell irni a gumi méreteit és akkor kiad sokfélét