Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Látszik h nem vok otthon a témába:S amzyg a macadom lenne hátra... a pilot sport előre...
Nem ilyen egyszerű azért
mind a kettő michelin:p az mmár jo nem?:p
Macadamot ne vegyél, alapból kocka a profilja, nehéz vele kanyarodni. Lámpánál viszont nem kell letenni a lábat, mert a motor megáll magától! Ha ez nem zavar, megveheted, de egy élet is kevés lesz elkoptatni
michelin pilot sport, machadam tura gumikrol vki tudna mondani pár szot h esetleg mit tapasztalt vele kapcsolatba..megéri e megvenem az nsr-emre?
Hali Fanok,

2001.08. havi, de 2003.04. havi forgalomba helyezésű Honda NSR eladó. Kiváló állapot, 11900km. Olajcsere óta 1900 km-t mnet. Nagyon szép, rendkívül megkímélt állapot. Kategória váltás miatt eladó.
egybe kompletten kell venni dugót, gyürüt, csapszeget ,zager gyürüt
meg felső tűgörgőt is érdemes kicserélni ha már felújítás van
italomondo.hu
pinkmotoros.hu
motoroswebaruhaz.hu
ezekből a márkákbol válogass: vertex, wössner, prox
és akkor nem lessz gond vele ha normálisan össze lessz rakva
Nemtudja valaki hogy NSR-be hol lehet kapni dugó szettet,illetve csak gyűrűt?(neten)
az nem túlfojó hanem a leeresztő
oldalrol megy oda egy csavar, az zárja el
próbáld meg ledugózni valamivel és nézd meg hogy mit csinál utánna
Vélhetően, de szenynezett benzin is okoz iylet (roszdás tank vagy fém marmonkanna)
ÜDV!
Olyan kérdésem lenne hogy az újabbfajta Nsr 1 db villaszárába mennyi olajat kell öntenem?
Köszönöm a választ
24mm de ne m0ndjak faszság0t
A manuálban le van írva.
Csak már kitudja,mi a manual szint.
Egyébként egyszer csak elkezdett folyni,akkor tűszelep hiba?
Honda nsr 125 bontásra blokk nélkűl,kerekek rezonátor,fékek műszerfal futómű meg van 30 000ft 06 20 352 6461
Köszi, de messze van, Zoli fele viszont szoktam járni elég sűrűn!
Az ufószintet, nem "állítgatni" kell, hanem beálíltani a megfelelő értékre.
(manuál)

Ha úgy is folyik, akkor kaka a tűszelep.
dugd be parafadugóval XD
Igen.
abbol a kicsi rézcsőböl fojik?
A karburátor alján lévő túlfolyószelepen csöpög,tehát a túlfolyón.
Az úszón állítgattam kicsit,bejjeb nyomtam a reteszt,akkor jobban folyt,kijebb huztam csak csöpögött,kisérletezzek még vele,amíg van benzinem,vagy aztmondjátok,hogy tűszelep a rossz?
Egyébként egyszer csak elkezdett folyni.
használhatod kuplung nélkül is de akkor a léptető villák elgörbülnek meg eltörnek egy idő után azután jön egy blokk széthúzás és váltó csere ami ugy 20000-ből jön ki ha szerelővel csináltatod
én mindíg kuplungolok, főleg visszaváltásoknál nagyon jó megoldás az hogy félezek a kanyar előtt és közbe visszaváltok
még nyomom a hátsóféket egy kicsit de már engedem rá a kuplungot finoman és akkor nem csúszkál a hátulja
régen mikor még eléggé uj volt nekem a motor esőbe mindíg ugy mentem mint a supermotosok
én motoromon nem is kell teljesen behúzni a kuplungot ahhoz hogy kiemeljen
elég ha félig behúzom 2 újal
ácsi a multkor még azt irtad hogy a karburátor alján csöpög
na az ott a leeresztő
mostmeg a túlfojón csőpög?
először be kell állítani az úszószintet aztán ha akkor is csöpög akkor tűszelep csere
nézz vissza 1 oldallal aztán megtalálod
www.r17.hu oldalon nézd meg mert ott most jó áron van a bridgestone bt45
van ott jobb oldalon kereső ahova be kell irni a gumi méreteit és akkor kiad sokfélét
lehet h most nagyon nagy hulyeséget kérdek de haverom kérdezte h félautomata váltoja van -e mondtam nem tudom ugy h mikor elindulok csak akkor kell kuplunk utána meg a le fel váltásnál nem kell kumplunk gondolom az nsr 125nél kell kuplung a váltásoknál mert használom anélkul meg nem akarom nehogy megnyikanjon...