Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Eseglet nem lehetne beállítani az ufószintet?
Vagy ha az jó, akkor cserélni a tűszelepet.
Hello.
Még mindig csöpög a benzin a karburátor túlfolyóján.
Igazítottam az úszón,kicsit szorosabbra vettem,akkor folyt a benzin,visszább vettem,csöpög...Akkor,az lesz hogy teszek egy csövet a túlfolyóra,és felvezetem,akkor elméletileg nem fog többet csöpögni?Ez nem káros?
nem találtam meg a pumpás képeid csoki pedig kerestem pls linkeld be majd vagy kuld el a k.milan1989@hotmail.com e-mail cimre..ja és gumik menyibe fájnak kb mondjuk bridstone előre hátra?
szevasz, első gumijaim vannak használtan, 110/70 méretben, többféle, 4-10ezer Ft-ig, kopottságtól függően. Mindegyik dunlop d208 vagy dunlop qualifier.
szevasz, nekem van spirálom, 2.000Ft, bontott, házzal együtt.
http://auto-motor.vatera.hu/al...

Akár írj emailt, ha megoldható! ;)

honda4022@gmail.com

Üdv; Zoli
Igen egy ideje! :D

Egyébként kellene alkatrész! Szét ment a kilóméteróra spirálom mikor mentem csabára múlthéten. :S
Szóval ha van érdekelne. Tokkal együtt.
Mennyi lenne?
Sziasztok!

Keresek macskalámpás NSR 125 semmi képp nem a lefojtott 14LE verzióját ELADÓT!
Kénytelen voltam ide írni hátha....,mert a hírdetések szánalmasak. Nincs semmi baja aztán elmegyek megnézem 200km-re és karos,dugócserés,teleszkópok szarok,fék 0,váltó nem jó,törve volt és mindezt bongó áron stb..... na ilyet NEM KERESEK!

Legyen szép állapotban,hacsak a futómű,váz nem ment el nem baj ha újra lett fényezve mert estek vele! Nem baj ha meg volt dugózva,sőt! ha képesek voltak bejáratni rendesen...
Légszűrő lehetőleg ne legyen belőle kitépve ,mert "a haverom azt mondta akkor jobban fog menni" ja.....
Szóval egy normálisan karbantartott,valós évjáratú,96-tól felfelé keresek 30Le körüli NSR 125-öt,lehetnek apró hibák mint kopott gumi,fékbetét ,de motorikusan és esztétikailag legyen rendbe!
JA és ne legyen már 300.000 ft úgy hogy még 1 db okmánya sincs!


Szóval,ha tudtok egy normális motort eladót légyszi szóljatok!
Köszönöm!
pumma@vipmail.hu
ja hát besírtam én is azt írja felújított meg mittom én apróbb hibákkal aztán odaírja hogy dugó, gumi, festés, meg még vagy 20 dolgot
apróbb hibákkal aztán kb beindítani sem lehet
mai motorozás
délután kerültem egy 180km-t
fogyasztás a multkor nyugott tempóban 163km-re 7l ez 4,3
mai tankolás küdttem neki rendesen még autópálya is volt 150km-re 6,9l ez 4,6
túrázni a legjobb a bridgestone bt45 ez a túragumik netovábbja, nagyon sokat elmegy és ahhoz képest jól tapad kanyarokba is meg esőbe is jó de ez tényleg csak túrázni jó
vannak még mások is amik nem ojan tartósak
pirelli sportdemon
pirelli mt75
continental contigo
continental contiroadattack
én ezek közül választanék túrázásra
vannak még olcsóbbak is de ojant inkább ne vegyél: kenda, weruber, heydenau, irc ezeket hanyagold
ja és előre 110/70-17 gumit vegyél mert az jobb
tapasztalatbol mondom
amit multkor fölraktam oljmumpárol képeket azt láttad?
Hát versenyre tuti nem inkább tura meg haverokkal motorozni esetleg motors találkozokra járni meg hasonlok szoval nem versenyre meg nem vadulni az utcán ..jo lehet egyszer kétszer megkuldom de nem ara vetem monjuk most nem lehet mert dugo csere ota van benn 78km még csak :P
mire meg hova használod a motort?
kanyarvadászatra vagy túrára esetleg verseny?
HAli

egy oylan kérdésem lenne az első keréken lévő gumi az 100/80 r17 a hátson 1300/70 r18 gyárilag....a mocimon sajna kopotak nagyon hol érdemes veni rá gumit vagy neten kerezstül olcsobb vki tud help me?

előre is köcce
Most látom, hogy be is vagy jelölve Facen. ;)
Esetleg valami alkatrész nem köl? :)

Amúgy szép az NSR-ed! ;)

Üdv
az égőket ki tudja cserélni de a dugót meg gumikat már nem
festés is van mtz piros
gyárilag crossmotor blokkos 43 le, jó lessz az 20-nak is
srácok mi a fasz az a HÁTSÓ SZELEP ?

istenem ez kb olyan mint a fényvisszarántó rugó vagy hogy befáj a karter az index búrába meg mittom én
parasztvakítás 1000 el

http://www.kepesmotor.hu/honda...
Üdv!
Találtam egy tök jó honlapot, gondoltam megosztom veletek is!

http://www.bike-parts-honda.co...
ha kitakarítod és még utána is ereszt akkor tegyél a csavarra menetrögzítőt
de ojan fajtát ami oldható
ne csapágyragasztót
Köszönöm szépen,jók a tippek,holnap lesz időm,meg is csinálom,illetve kipróbálom a csöves megoldást is,ha a csavaros nem jó:)
hilti szalag
filléres megoldás és bírja is ha más nincs
úgy is meg tudod oldani, hogy rádugsz 1 csövet, és felfelé viszed,majd a végét valahova felkötöd hogy felfelé álljon, a karbi felénél magasabban, és már nem fog csöpögni. De a kolléga nagyon jól mondja, leeresztő csavar baj lesz, csavard ki egyazegyben, (előtte zárd el a benyát. ) majd nézd meg a tömitést, és ha az jó, akkor piros tömitö paszta (v fekete) a csavar menetre. Ez is megoldhatja a problémád.
az a benzin leeresztő csavar hibája miatt csöpög
oldalrol megy be egy 5-ös csavar azt vedd ki és neézd meg mi van vele mert átereszti a benzint
Sziasztok!
Ma szétszedtem a karburátort,az úszónak látszólak semmi baja,nincs is felakadva.Viszont,a karbi alján ami van kis réz cső,azon még mindig csepeg a benzin,amikor leállítom a motort(zárt csapnál is) és megnéztem,hogy menetközben is csepeg.
Mi lehet a baja? A kis réz csőre nem kell rádugni semmit?