szia ha trolyáktól vetted a hengert akkor az a baja haver hogy selejt henger nem nyit ki rendesen a power mert öntés hibás a henger meg a dugó amit add hozzá az is egy gagyi és nikazilos hengert nem kell járatni!de azért a préssávot meg pár ilyen apróságot meg nézhetnél!
Én is gondoltam rá....csak nem akartam el állogatni, de majd meg próbálom....gondolom olajat kéne elvenni tőle nem? azt ha befele hajtom a csavart, akkor érem el ugye? Mennyit merjek rajta állítani? Fél fordulat, esetleg egy egész? mennyit szerinted?
Működni működik a power az 100%, mivel úgye alapjáraton nyitva van kb 2500-3000 ig és után a be is zár, ahogy az meg van írva, illetve alacsonyabb fokozatokban (2. 3.) fel tudom pörgetni 7 fölé is és akkor ki is nyit a power. Majd azért megpróbálom kis kontakt sprayvel befújom a csatikat, de nem sok esélyt látok rá hogy ilyesmi problémája lehet.
Én egyébként valamilyen adagolási problémára gondoltam, de azért nem értem mert mondom a régi hengerrel nem volt semmi ilyesmi gondom mi előtt szét lett szedve és ahhoz képest nem változtattam semmi beállításon.
Köszi azért!
nem kopás hiba van
akkor is kellene pörögnie ha nincsen összekopva
nézd meg a stekkerekt lehet szétcsúszott egy vagy összerakásnál kimaraddt a power motor stekkere
Helló! Sziasztok népek!
Lenne egy kérdésem felétek! Történetesen nekem is van egy 93-as 125f-em és az lenne a kérdésem hogy:
-Most cseréltem hengert és dugattyút (vadonat új gyári szettet kapott a technika) és hát.....most az óta nem vagyok teljesen megelégedve vele.....nyilván össze kell kopnia még (nagyjából 300km-t mentem vele), de nem vagyok benne biztos hogy csak az a baja! Gondom az vele hogy el kezdem neki húzni és gyakorlatilag 7000es fordulaton megdöglik, ami azért furcsa nekem mert a régi hengerrel nem volt semmi gond.....a karbihoz most hozzá sem nyúltam, csak levettem a szívó csonkról meg vissza, a powerja ugyan úgy lett beállítva ahogyan a régi hengeren volt, az olajszivattyú is, meg minden, csak annyi hogy ki lett cserélve a henger meg a dugó......Na szóval ez hogy 7000nél vége van, ez is adódhat abból hogy még nincs összekopva a holmi? Egyébként pl. hatodikban 5000ig nyöszörgős 5től 7000ig mint ha valagba rúgták volna, viszont 7000-es fordulaton olyan mintha ki is hagyogatna....tehát mintha a gyújtás szarakodna hogy gondol egyet és nem sziporkázik 4-5 másodpercig, aztán újra.....de csak 7000nél! Mi a véleményetek......ha bekopik el fogja hagyni ezt a döglődést.....vagy nézzek rajta valamit?
Amire kell kicsi. Ennyi idő elég volt arra, hogy lássuk nagyobb kell, és arra is, hogy lássuk szeretnénk motorozni, de nagyobb géppel. 600F-et veszünk.
amiket multkor ajánlottam azok ijen gumik amiket keresel
túrázni jó, meg azért kanyarogni is lehet vele
a puha gumi jól tapad de hamar elfogy
a kemény gumi nem tapad hanem csúszkáll de sokáig tudod használni
bt45-öt vegyél
Ha a hátulja megy el azt sme fogod meg legfeljbb gyök kettővel haladáskor.
Viszont, ha hátul elmegy átugrod a kormányt, és akkor jönnek a kulcsonttörés és hasonló események.
Az ár a döntő ilyen esetben. Én biztos nem venném meg a macadamot hátra, inkább keresnék valami hasonlóan sportos gumit mint ami elöl van. Nem muszáj hogy michelin legyen.
Am alapszabály, hogy elöl legyen a jobb, puhább gumi és ne hátul (ha nem lehet elöl és hátul is tapadós, puha gumi). Ha a hátulja tör ki a motornak, azt meg lehet fogni, ha az eleje csúszik meg, míg a hátulja tapad, azt már nem igazán.
keverék csavaron álítsál
Én egyébként valamilyen adagolási problémára gondoltam, de azért nem értem mert mondom a régi hengerrel nem volt semmi ilyesmi gondom mi előtt szét lett szedve és ahhoz képest nem változtattam semmi beállításon.
Köszi azért!
akkor is kellene pörögnie ha nincsen összekopva
nézd meg a stekkerekt lehet szétcsúszott egy vagy összerakásnál kimaraddt a power motor stekkere
nekem soha nem voltak ijen gondok
azért irtam hogy dugózd le aztán nézd meg mitcsinál
ha jó a túszelep akkor el fog zárni
Lenne egy kérdésem felétek! Történetesen nekem is van egy 93-as 125f-em és az lenne a kérdésem hogy:
-Most cseréltem hengert és dugattyút (vadonat új gyári szettet kapott a technika) és hát.....most az óta nem vagyok teljesen megelégedve vele.....nyilván össze kell kopnia még (nagyjából 300km-t mentem vele), de nem vagyok benne biztos hogy csak az a baja! Gondom az vele hogy el kezdem neki húzni és gyakorlatilag 7000es fordulaton megdöglik, ami azért furcsa nekem mert a régi hengerrel nem volt semmi gond.....a karbihoz most hozzá sem nyúltam, csak levettem a szívó csonkról meg vissza, a powerja ugyan úgy lett beállítva ahogyan a régi hengeren volt, az olajszivattyú is, meg minden, csak annyi hogy ki lett cserélve a henger meg a dugó......Na szóval ez hogy 7000nél vége van, ez is adódhat abból hogy még nincs összekopva a holmi? Egyébként pl. hatodikban 5000ig nyöszörgős 5től 7000ig mint ha valagba rúgták volna, viszont 7000-es fordulaton olyan mintha ki is hagyogatna....tehát mintha a gyújtás szarakodna hogy gondol egyet és nem sziporkázik 4-5 másodpercig, aztán újra.....de csak 7000nél! Mi a véleményetek......ha bekopik el fogja hagyni ezt a döglődést.....vagy nézzek rajta valamit?
rc szelek
km spiral
elso sarvedo
azok jókis túrasport motorok
túrázni jó, meg azért kanyarogni is lehet vele
a puha gumi jól tapad de hamar elfogy
a kemény gumi nem tapad hanem csúszkáll de sokáig tudod használni
bt45-öt vegyél
nemrég vetted
Viszont, ha hátul elmegy átugrod a kormányt, és akkor jönnek a kulcsonttörés és hasonló események.
HA elöl megy el legtöbbször csak simán elcsúszol.
Am alapszabály, hogy elöl legyen a jobb, puhább gumi és ne hátul (ha nem lehet elöl és hátul is tapadós, puha gumi). Ha a hátulja tör ki a motornak, azt meg lehet fogni, ha az eleje csúszik meg, míg a hátulja tapad, azt már nem igazán.