Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ennyi pénzért rendszám nélkülit fogsz találni ami jó
alkatrész az van a régebbihez mert sokan árulnak használtat
végsebessége 150
az ujabbakhoz nehezebb szerezni alkatrészt meg drágább is
nemtudom
enyémre már nem emlékszek
talán alulrol a 3.-ba
Köszi köszi de szerintem adig még veszek tőlled pár alkatrésztbele
MTX bocsánat elírtam.
sziasztok NSR-t szeretnék venni előtte van egy mts-80 as endurom. az lenne a kérdésem h melyik fajtát lenne érdemesebb megvenni? ,ilyen árba lenne érdemes, mivel nem vagyok nagyon gazdag így max-180 ezret tudok rászánni, kérdés még azis h elkatrész ellátotság végsebesség mennyi? és mi az ami gyorsan kopik benne? mentem már NSR_EL havernak is van egy nagyon megy és nagyon megtetszett csak kérdés h mire számítsak mivel eddig a földesutat fogyasztottam, köszönöm a válaszokat előre is.
Na szoval... a fo fuvoka is el volt barmolva, nem csoda hogy ennyire fustolt. Osszevalogattam a legjobb allapotu fuvokakat es belottem az uszot 24mm-re. Feltettem a karbit, semmi eledesi jel... na vakartam a fejem. aztan indult elorrol a diagnosztika... szikra... gyertya ki, onindito megforgat, szikra szinte semmi... athuz a gyertya pedig nincs egy honapos! Na bedobtam a regit, pocc roff indult, jo magas fordulaton.
Levego csavar manual szerint 2.5 fordulatot ki, alapjarat beallit 1400ra.
Na most alapjarat jo, motor uresben kiporog ahogy kell, a fustoles is megszunt, ugy gondoltam mar egeszseges, hat menjunk egy probakort mielott felteszem a burkolatot.
6000 fordulatig hasznalhato, de ott megall, nem is nagyon megy tovabb, mitobb ha tovabb huzom neki akkor elkezd lassulni aztan lefullad.
Hova tovabb?
Na ma megint lefordult haromszor is a motor, es aztan le is allt! Hiaba inditoztam, semmi eletjel. Elejen meg kicsit pocogott, de aztan mar azt sem... hat akkor tili-toli vissza a muhelybe (meg jo hgoy csak fel km-t kellett toljam, de azt partnak felfele...).
Na mindenesetre lerobbantottam a tankot, megtalaltam kozben egy ket zorges forrasat, es lerobbantottam a karbit.
Na hat a problema tuti hogy itt van. Ahogy levettem a gaz szekciot a tetejerol, egybol szembetunt hgoy vmi gaz van. A gaztuske hegye kb 2mm-es reszen el van gorbulve nem is kicsit! Ugyhogy most jol jon a masik motor... mar itt is van a jo tuske... viszont azt el tudnad arulni hogy a tusken a zegergyurunek hanyadik vajatban kell lennie? A gorbenek a harmadikban volt, a masiknak a masodikban. A manual is a harmast irja, de a fogalmazas elirasra ad gyanut, illetve kulfoldi forumon is mintha olyat olvastam volna hogy a masodikba kell tenni.
fő és alapjárati fuvit tudok adni.
Alapjáratit 40től.
uszószintet jól irtad
ha fejre fordítod akkor mérd meg
benzinszűrőt tegyélrá ojat amit a csőre kell rárakni
átlátszó műanyagot, inkább a kissebbiket vedd
fém házasat ne vegyél mert azok nemjók
a nagyokon meg nem mindegyiken fojik át a benzin, ezek üzemanyag pumpásokhoz jók
én idáig mindíg a kicsit használtam, 200ft
:D Szal 5-6e kozott mikor megindulna fullad a motor, de nem mindig, van amikor hibatlanul megy, van amikor meg olyan mintha kihagyna a gyujtas.
A pilot screw, az a bizonyos benzin csavar vagy levego csavar ki minek hivja, az ugy bele volt huzva hogy alig tudtam kicsavarni. Szerencsere nem ugy tunik mint ami megserult.
Kipucoltam, remelem jol be is allitottam.
(Az uszo szintet ugye ugy kell merni hogy a szelep zart allasban legyen, es a karbi haz szeletol az uzso legmagasabb pontjaig?)
A fuvokakat is atpucoltam, ki tudtam venni oket, de eleg sorjas mindegyik.
Az uszo rogzito-tuskejet nem tudtam viszont kihuzni igy az uszo szelepet nem tudtam megnezni, bar konnyen jar es eleg epnek tunik.
Benzinszuro viszont hianyzik belolle.. az gaz ha a nelkul teszem be vagy probaljak vhonnan keriteni egy ujat? (esetleg atteszem a masikbol mikor cserelem)
előszöris nekem magyarul irjad le
ha már rossz a csavar feje azon még tudsz segíteni, esetleg befűrészeled kicsit nagyobbra
ha nem tudod kivenni akkor fogóval is megfokhatod de az lehet hogy összenyomja és a luk ovális lessz
nézd meg mekkora fuvókák vannak benne
úszószintet 24mm-re kell álítani
jók ezek a gépek
legalábbis jobbak mint az olasz motorok
ezek jobban bírják, na azért nem kell tönkretenni
ezek inkább mindennapi használatra vannak
nem versenymotorok de azért lehet vele jókat menni főleg a szerpentinen
keveset kell füzetni a biztosításra meg a teljesítményadóra, nekem 8000 egy évre
csak a fogyasztása lóg ki a sorbol 4-5l
Egyszer még megveszem az NSR-ed, nagyon tetszik!
Ha gyári akor igen, persze ha nem perselyezet....
Sziasztok!

A régi 2 kereklámpás nsr-nek nicasilos a hengerje?
Na szoval az olajcsereig nem jutottam meg el, de mar biztos hogy a karbit kell rendberakni. Mikor 5-6 kozott elkezdene huzni, ma ketszer is lebogott, gyanitom el van dugulva az egyik fuvoka.

A masik mocibol eloszedtem a karbit, szet is kaptam. (Nem olyan bonyolult ez mint ahogy mindenki beallitja) Ugy terveztem hogy ezt rendbehozom es mikor kesz van kicserelem, addig is alacsony fordulaton tudok jol jarkalni legalabb.

Namost az problema e hogy a fuvokakban a csavarhuzo valyat el van kicsit nyalva, vagy ez nem gond amig a lyuk egeszseges benne?
A pilot screw eleg izombol tovig volt huzva. Ha ez serul az szemmel lathato?
Illetve a float pin-t nem tudom kihuzni, mivel lehet kioperalni anelkul hogy tonkretennem?
mondjuk az nemárt ha motorot akarsz :D
igen, nsrdavidka, a tiéd az, egyből belezúgtam :D
nagyontetszik, kár h nincs rá most money-m .. :/
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_nsr_125-5021961

enyém is eladó
En csak annyit tudok mondani hogy nekem az nsr 125 4.5l-t eszik varosban. Heti 2500-3000 ft szerintem elviselheto, mindenkepp jobb mint kocsival a 9 l :D Az meg hogy mennyire strapabiro, hat a 4t-vel szerintem gyakrabban fogsz szervizbe jarni mint egy ketutemuvel, csak egyszer kell jol beloni.
Lehet az enyémre gondolsz :) nézd meg az adatlapom
csoki525
értem amit mondasz és igazad is van a 2 és a 4t-vel kapcsolatban a különbségekről, nekem nincs bajom a 2t-vel csak a 4t talán kicsivel tovább bírja meg ugye kevesebbet eszik ami nekem most jelenleg nagyon fontos ilyen benzinárak mellett. amúgy 4t-ben leginkább úgy gondolkozok h nem 125ben hanem 250-ben csak 250esben is valami olyan motrot kellene találni ami supermoto vagy sport és nem túl drága(400ezer alatt).
szóval leginkább oylan motrot szeretnék amire nem kell sokat költeni, és nemtudom hogy a 95ös vagy fiatalabb NSR ezek közé tartozik-e. valami tanács nagyon jól jönne, hogy milyen motor volna a nekem való de nem jövök rá mi kellene.
hasznaltauto.hu-n szoktam nézelődni megláttam 1 nsr-t 350.000 ért és beleszerelemsedtem, egyből írtam ide, hogy ki mit tud rólla :D
valami olyan kellene nekem amit nem kerül sokba fentartani, nem eszik túl sokat, és supermoto vagy sport, nemtúl öreg, meg ilyenek, ha vmi tanácsot kapnék az nagoyn jó lenne :D
Korlampas NSR tulajok figyelem!

Ahogy elnezegettem a kepeket, a honda emblema a kozepso visszajelzo konzolon szinte mindenkinek serult vagy el van oregedve.
Ha van ra igeny, legyartatnek belolle egy sorozatot, nyilvan minel tobben vagyunk ra annal olcsobb.

Akit erdekel, email: 4vatera kuki gmailpont Kom
egy helyen azt nemtudom
talán nagyvas.hu
italmondo.hu
lánc meg teleszkóp az itt van:
pinkmotors.hu
motoroswebaruhaz.hu