Szijasztok!
Nem tud nekem vki eladni egy arrow rendszererre a dobhoz bilincset?Vagy legalább annyit tudtok mondani h honnan birok szerezni és mennyiért?
Köszii
Értelem szerűen nekem ez az átlag jött ki. Ehhez az átlaghoz képest keverek a tankban.
Csoki ez mind megvan. A karbihoz menő csövet még nem néztem meg, de amikor kitakarítottam a tartály szűrőjét akkor narancssárga gumián vált le darabokban. Ez szerintem eltömíthette azt a vékonyabb csövet(ha a pumpa át tudta nyomni). Másra nem tudok gondolni.
na teszek fel egy hülye kérdést. Kicsit keresgéltem mert nem nagyon látok olyan motor mint az enyém (külsőre), szóval nem-e tud valaki az enyémhez hasonló kinézetű motort? előre is kösz:D
Hát valószínűleg cserélték már a fogaskereket szerintem, mert a mociban óra szerint 55ezer van.
Szerintem ekkora futásteljesítmény egy ilyen idős motornál biztos valós. Bár most vagy 100kmrel kevesebb lesz benne a spirál szakadás miatt, de ahogy elnéztem egy csomó honda robogóé jó hozzá!
Tényleg gondolom az eredeti kmóra spirál nem 78 cm?
az összes ijen 4 hengeres 250-es megy 400-as mind japán belpiacos
vagyis drága hozzá az alkatrész amit japánbol rendelsz
olvastam a galériádnál hogy 5200-nál van 90-en
nekem 6000-nél van 90-en
amugy nemkell annyira finoman közlekedni, 7000-8000-ig is pörgetheted mert bírja ha jól össze van rakva
kell is neki hogy power fölé mennyen a fordulat mert csak akkor égeti el rendesen az olajat
én 4000 körül szoktam elváltani városba
szerintem nem gyári áttételed van
ha kimostad akkor rakd össze ahogy volt
mielőtt visszarakod olajozd be az O gyürüt
arrol a kiálló tengelyről le tudsz venni egy kicsi motorolajat
nemkell rá sok csak kend meg vékonyan és akkor nem csípi össze mikor benyomod
aztán ha összraktad akkor jöhet a beálítás
amit pirossal rajzoltam azok a gyári jelőlések egyvonalba kell lenniük ha teljes gázt huzol
amit zöldel jelöltem az már egy picivel több olaj, nekem igy van beálítva
inkább kicsit több olajat kapjon mint kevesebbet
a bovden feszítésével tudod álíttani
ha beálítottad akkor motorolajjal olajozd meg a bovdent
ha a tartály is tiszta akkor azt is rakd föl és öncsél bele 2dl olajat
aztán a légtelenítő csavart vedd ki és várd meg míg lefojik odáig az olaj
aztán rakd vissza ha már odaér
indícsd be és alapjáraton várd meg míg a karburátorba felhordja
ha jobban füstöl mind szokott akkor pumpálja az olajat
használd igy egy kicsit
és ha jól olajoz, fogy a tartályból akkor majd legközelebb tiszta benzint tankolj bele
Nem vagyok nagy nyomaték vadász, meg sebesség hajhász sem, nekem a motor elsősorban közlekedési eszköz és csak utána hobbi.
Nekem az is elég ha hamar elérem a 100at, annál jobban meg ezeken az utakon minek menjek?!?!
Szóval ha 600 környékén gond nélkül tudja ezt tartani akkor megfelel, bár eddig még csak egy meg két hengereseken ültem! :)
Egyébként Banditban gondolkodtam, de abból nem találok annyit bontottat, mint zxrből! Meg jobban is tetszik, pedig az NSR előtt inkább a naked bike-okat szerettem! :)
ijen szétszedve, meg az a tengely ami hajtja hátulról
ha kivetted a csavart akkor vedd ki a pumpát
mozgasd egy kicsit ugy könnyebb
igy már lehet kimosni amennyire lehet
na akkor most olajpumpa
először vedd le a fedelét
aztán a csöveket meg a bovdent
utánna kombinátfogóval kicsit forgatva ki tudod húzni ezeket a rész csonkokat amire rámegy az olajcső
aztán a légtelenítő csavart vedd ki
aztán azt a 2 nagy csavart ami fogja a pumpát
jó ez a motor
a 4 ütemüknek időnként kell álítgatni a karbikat
bár én nem vennék ijet mert szétpörgi magát
16000-ig pörög az nem kevés
meg eszi az olajat a nagy fordulat miatt
mivel elég sicsik a hengerek ezért 8000 alatt szinte nemnagyon akar menni tehát mindíg kell neki a fordulat
én maradnék az nsr-nél
ha nagyobbat akarsz akkor inkább 400-as vfr-t vegyél mert az a leg tartósabb a 400-asok között
de inkább 600-ast ajánlom mert abba már van nyomaték
Sziasztok!
Gondoltam beújítanék valami szép hangú gépet az NSR helyett, vagy mellé (még nem döntöttem el)!
Kíváncsi lennék a hozzáértőbbek véleményére!
Nekem kicsit túl olcsónak tűnik, és a karbi szinkronos dolog is gyanakvásra ad okot.
Gondolom estek is vele a karcok nagyságából ítélve (a képek sajna elég rosszak), de ha nem húz semerre azzal nincs bajom (az NSRemnek is van hegesztés a vázán, de egyenesen megy és egy nyomon szóval...).
Előre is köszi a válaszokat!
azt nemtudom mert én nem szarakodtam ijennel, csak kitakarítottam a műszert
ha műanyag lapbol csinálják akkor muszálylessz levenni a mutatót és már nemtudod visszarakni pont oda ahol volt
erre próbáltam (volna) utalni úgy 5 hsz-szel ez előtt.