Na meg annyira jól össze van rakva, nem csak össze van okádva. Van egy 2002-es CRE-m, 50-es, gyárilag supermoto. Hát mit ne mondjak. AM blokk. Az egész univerzális alkatrészekből van összerakva. Acebris idomok, ugye a minarelli blokk, Domino beúzók, gázkar... Tetszik, mert jó az AM blokk, csak már semmi köze a Hondához az egésznek. Még rá sincs írva, csak annyit találsz, hogy HM... Mellékeltem egy képet, azóta már políroztam az idomokon, meg fejlődött a dolog, de még nincs teljesen kész, ha megjön a 4. donor, akkor összerakjuk ezt és a másikat is...
Sajnálom is, hogy meg kellett tőle válnom. De jött a Quattró project. És nem mellékesen egy fiatal leányzót boldogít mostanság.Megjegyzem, volt sok mocim már 50- 1000 cm3 között, de eddig a megbízhatóságból ez volt Jeles.... Tényleg csak tankolni kellett a kötelező dolgokon kívül ....... Honda .
Valóba nagyon megbízható szerkezet, sosem volt vele gondom, összeraktam az új és jó minőségű csövekkel, jó olajjal és ment faszán. Kevés olajat használ, nem igazán füstöl... És kevergetni sem kell.
Nekem van olajforgatóm, teljesen jó, 2000-ért a tiéd. A posta sem drága, ha utalsz, akkor 580, ha utánvétesen kell, akkor 1100Ft.
az volt a gond eredetileg h a dugobol letort egy darabb és a szaki aki csinálta a dugot azt mondta azért mert nem kapott olajat és a végén kiderult olajpumpa meg van szorulva..amugy 18 ropi volt a dugo gyuruvel egyutt a gyuruk darabja 3700 ft
nem ledes hanem erősebb izzókat raktam bele mindenhova
lehet venni ugyan olyan izzókat mint ami bele való csak erősebben világítanak és jóval erősebb lett a fénye mint régen
az egész kijön kb 300 ft ból
attól függ hogy mijen henger van benne
ha vas perselyes akkor 1000km szoktak mondani
ha gyári és jó illasztéssel van összerakva akkor elég 500
de ha eddíg nem volt ijen nagy motorod akkor csak finoman közlekedj vele mert tud meglepetést okozni vagyis ne húzd neki annyira
hamar felmegy 120-ra
5000-6000 fordulaton elmegy elég stabilan
nem befolyásolja az hogy honnan kapja az olajat csak az nem tesz jót neki ha az olajpumpa szárazon megy tovább és szétkopik
na utánna már tényleg lehet keverni a benzinhez
sokan mondják hogy elromlik az olajpumpa pedig nagyon üzembiztos szerkezet csak jól ki kell takaríttani és akkor pumpálja jól az olajat
először álítsad be a karburátort aztán utánna jöhet az olajpumpa
hát ha bejáratós akkor ne húzd neki 6000 fölé
amugy 6000 alatt nemsokat tud
7000-nél nyit a power és ott azért már szokott menni de 9000nél tol elég böszmén
többet nem érdemes kihúzni belőle mert már utánna nincsen benne erő csak pörög de már nem akar húzni
A régi tech szerintem jobb, mint az újabb, vagy legalábbis igényesebben meg van csinálva. Inkább egy '92-es NSR vagy CRM, mint egy 2002... Az újabb többet ér, mivel minden annyit ér, amennyiért el lehet adni.
DE bizonyos értelemben NEKEM a régebbi többet ér... Mert jobbak.
Akinek meg azért nem kell, mert '92-es, vagy mert nem megy 150-et, az meg sem érdemli...
na akkor a vázon bal oldalon találsz egy ovális lukat a benzincsap környékén
azon ha benézel ott van a karburátor
2 csavar van rajta egy kicsi meg egy nagyobb
a nagyobb csavaron tekerjél valamennyit balra vagyis kifelé
1-2 fordulat és nézd meg hogy mi változik
Szivatoval nem néztem de sajna az a hibája még más ncins h az olajzo pumpa nem jo rajt és most keverékkel megy az lehet h az olajzo pumpánál mivel ures az oljatartáj farsot szivhat?
Szívatóval lejjebb megy az alapjárat? Akkor szökik fel, amikor falsot szív, ergo, amikor túl sok a levegő. De ha a szívatóval jó, akkor szerintem a főfúvóka van eltömődve. Takarítsd ki az egész karburátort gondosan és biztosan meg fog javulni. ;)
biztosításhoz csak alvázszámot kérik
alapjáratot lehet álíttani a karburátoron, de lehet hogy kicsi az úszószint és azért pörög annyira
alvázszám jc20 vagy jc22-vel kezdődik?
én is jobban szeretném eladni ojannak aki nem fogja szétvágni 1 hónap alatt
már ajánlottam itt környékbeli néhány simsonos meg mz-s gyereknek de nem kell nekik
600-ast akarnak egyből
Először is had üdvözöljek mindekit ma vetem meg életem egyik álmát Honda nsr 125... most lett bele uj dugo téve bejáratos viszont az a gondom vele h az alapjárat az 5ezer körül van szivato nélkul mi lehet az oka szerintetek? előre is köszönöm a helpet.....Ja és még anyi h adásvéltelivel vettem 50es papirokkal a biztosito nyilván kot rá biztositást oda alváz és motor szám is kell mert adásvételire ráirtunk mindent
Itt sem kapkodtak a dologért. De 2003 as nem szétrúgott, második gazdás és nem kókányolt mocit azért elvisznek... Az ilyen próbaversenyzőket (Mit megy, mennyit forog, ki áll-e kerékre stb..) én elhajtottam a francba. Ez már az előző Audi coupémnél megtanultam.... ott még jöttek olyan emberek (ha lehet annak nevezni őket), hogy égnek állt a hajam tőlük....
De ha nem link a hirdetés, kb jó az ár is, akkor megjön rá a vevő...
Csak sajnos a eladó mocik nagy része...... siralmas. Én Kb 20 emberrel beszéltem, végül nyolcat megnéztem... de csak az az egy volt korrekt akitől szó és alku nélkül el is hoztam a vasat.... Pedig közel 600 km-ert motoroztam érte.....
Nekem van olajforgatóm, teljesen jó, 2000-ért a tiéd. A posta sem drága, ha utalsz, akkor 580, ha utánvétesen kell, akkor 1100Ft.
Üdv; Zoli
lehet venni ugyan olyan izzókat mint ami bele való csak erősebben világítanak és jóval erősebb lett a fénye mint régen
az egész kijön kb 300 ft ból
ha vas perselyes akkor 1000km szoktak mondani
ha gyári és jó illasztéssel van összerakva akkor elég 500
de ha eddíg nem volt ijen nagy motorod akkor csak finoman közlekedj vele mert tud meglepetést okozni vagyis ne húzd neki annyira
hamar felmegy 120-ra
5000-6000 fordulaton elmegy elég stabilan
na utánna már tényleg lehet keverni a benzinhez
sokan mondják hogy elromlik az olajpumpa pedig nagyon üzembiztos szerkezet csak jól ki kell takaríttani és akkor pumpálja jól az olajat
először álítsad be a karburátort aztán utánna jöhet az olajpumpa
amugy 6000 alatt nemsokat tud
7000-nél nyit a power és ott azért már szokott menni de 9000nél tol elég böszmén
többet nem érdemes kihúzni belőle mert már utánna nincsen benne erő csak pörög de már nem akar húzni
DE bizonyos értelemben NEKEM a régebbi többet ér... Mert jobbak.
Akinek meg azért nem kell, mert '92-es, vagy mert nem megy 150-et, az meg sem érdemli...
azon ha benézel ott van a karburátor
2 csavar van rajta egy kicsi meg egy nagyobb
a nagyobb csavaron tekerjél valamennyit balra vagyis kifelé
1-2 fordulat és nézd meg hogy mi változik
Szívatóval lejjebb megy az alapjárat? Akkor szökik fel, amikor falsot szív, ergo, amikor túl sok a levegő. De ha a szívatóval jó, akkor szerintem a főfúvóka van eltömődve. Takarítsd ki az egész karburátort gondosan és biztosan meg fog javulni. ;)
Üdv
alapjáratot lehet álíttani a karburátoron, de lehet hogy kicsi az úszószint és azért pörög annyira
alvázszám jc20 vagy jc22-vel kezdődik?
már ajánlottam itt környékbeli néhány simsonos meg mz-s gyereknek de nem kell nekik
600-ast akarnak egyből
Először is had üdvözöljek mindekit ma vetem meg életem egyik álmát Honda nsr 125... most lett bele uj dugo téve bejáratos viszont az a gondom vele h az alapjárat az 5ezer körül van szivato nélkul mi lehet az oka szerintetek? előre is köszönöm a helpet.....Ja és még anyi h adásvéltelivel vettem 50es papirokkal a biztosito nyilván kot rá biztositást oda alváz és motor szám is kell mert adásvételire ráirtunk mindent
De ha nem link a hirdetés, kb jó az ár is, akkor megjön rá a vevő...
Csak sajnos a eladó mocik nagy része...... siralmas. Én Kb 20 emberrel beszéltem, végül nyolcat megnéztem... de csak az az egy volt korrekt akitől szó és alku nélkül el is hoztam a vasat.... Pedig közel 600 km-ert motoroztam érte.....