Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az enyém is ilyen betonkeverő-szürke...
ELADO NSR ALKATRESZEK BONTASBOL OLCSON!

Na szoval... nagy nehezen minden elado motyot lefotoztam...
http://www.vatera.hu/listings/...
Itt van minden felrakva, alacsony arakat irtam, mindenki tegye meg ajanlatat :) Tenyleg eladni akarom nem ulni rajta ugyhogy hajra!
:))) Még csak most 1 hója hirdetem, mert kell kocsijogsira a pénz.... :/
De am ja alakul :)))) Szép
Hátigen... mondjuk n tényleg ár alatt adom, mert az enyém is motorikusan kitünő... külsőleg is max pár karc...
Dehát kp-ra nagyon kevesen jelentkzenek... mindenki cserélni akar.....
hátjah ez eléggé biliefektus :D enyémet nemakarják elvinni 3kilóér pedig papiros meg elég patika
Hat jah... mondjuk az a gaz hogy most semmit nem lehet eladni :/

Ha par honappal korabban tudom hogy eladod akkor lehet inkabb a tied vettem volna meg... amennyit mar rakoltottem erre a motorra... mondjuk elvezem a szerelest/felujitast. Mar kezd alakulni a gep :) Bar meg kicsit koszos... most raktam be a muhelybe telre es kezdtem el visszabontani mert a blokkot szet kell kapjam :(
Akkoris... énis ráköltöttem már az enyémre majdcsak 400 e ret... 270 be vettem... 210 ért nemakarják elvinni.. és readásul ez 2002-es és papiroztatható....
Igen mind a kettonek melegedni kellene- Ha eddig nem fagyallo volt benne akkor viszont elkepzelheto hogy lerakodas van a rendszerben es az megfogta a pumpat vagy a termosztatot...
majd uzem melegen megprobálom de elméletileg mind 2nek melegnek kell lenie nme?
Az kemeny :D Rendszamos lenne... meg talan...
Tipikusan az az eset hogy sokat koltott ra, es eselye sincs araban eladni :)
Au... ha most a pumpanal levo ket csorol beszelunk, akkor viszont szetugrott de legalabbis megszorult a vizpumpad... az sem jobb mint a termosztat :\
megnézem holnap de eddig semi baja nem volt pont mikor fagyálozom akor szarna be csere kozeb?
de azt néztem aszem ami a hutobe megy cso az meleg ami ablokba megy az meg majdnem hideg a vizpumpato megy csovek ara gondoltam
http://www.kepesmotor.hu/honda... az ilyenek mit gondolnak ? :))))
Hutovizet leengeded, hengerbe felulrol becsatlakozo gumicsovet leveszed, a hengerfej csavarjait meglazitod, es azt a kettot ami a hutescso csonkjat rogziti leveszed, utana le tudod venni a csonkot, es alatta van a termosztat. lehet hogy valami kosz beleult, illetve az is lehet hogy megadta magat es nem nyit ki. (Forro vizbe logatva meg tudod nezni, most fejbol nem tdom, de azt hiszem 60 vagy 70 foknal kell elkezdenie nyitni.
Nem bolygatam meg, termosztaton mit nézek rajta?
Hat akkor csak a termosztatot nezd meg. A hengert nem bolygattad meg?
igy van kotve...
A belso csonk kell hgoy a henger aljahoz vezessen, a kulso pedig a radiatorhoz.
nem valoszinu de2 csonk van a pumpán meik meik gyárilag?
A mennyiseggel nincs gond az enyem is annyit evett meg, nem egesz fel litert. A tobbit a tartalyba toltottem. Nekem sem teljesen tiszta hogy hogy megy a tartalybol a rendszerbe ha az valahol szivarogna, de hat igy van osszerakva gyarilag...
A pumpaba meno csoveket nem cserelted fel veletlenul ?
nem tom a kiegyenlito tartályt néztem az a hutő tetejére van kotve kozvetlen a beontonyiláshoz oylan mintha tulfolyora lene kotve de akor nem értem h mukodik mert a tartály lejebb van mint a huto teteje akor h megy bele folyadék? megmondom kb fél liter fagyálot tudtam beleonteni az nem kevés?
Ha nem nyitna a termosztat akkor nem maradna fent a hofok?
Vegulis elkepzelheto hogy ahgoy leengedted valami lerakodas levalt es bedugta a termosztatot, volt mar ra pelda. Termosztatot a henger tetejebe vezeto vizcso alatt talalod, ket csavar fogja.

Mondjuk az is kerdes hogy a motor hofoka tenyleg fel is megy, vagy csak az erzekelo szorakozik...
Az is lehet hogy tultoltotted, mert a szerviz manual nem irja hogy uzemmelegen kellene legteleniteni... (en is hideg motorral csinaltam, es nincs semmi bajom vele) bar akkor meg a foloslegnek a kiegyenlito tartalyba kene folynia...
de eddig faszán mukodott minden