a karburátor oldalán 2 csavar van
1 nagyobb meg 1 kisebb
a kicsit betekered teljesen és kitekered 2 és fél fordulatot
az a gyári beálítása
utána próbáld meg hogyan megy a motor
aztán ha nem megy jól akkor tekerjél rajta még fél fordulatot kifelé vagy befelé
mindenkinek máshogy kell beálíttani
a nagyobb csavarral az alapjáratot álíthatod be
A jc20-ason a lámpák alatt van egy csavar, amit egy rugó feszít... azt tekerve tudod állítani. A 22-est nem ismerem. Valahol kontakt hibád van. Viszont azt nem értem miért hagyod rajta, mert alapból könnyebben indít, ha nincs rajta világítás.
Helo! Olyan problémám lenne hogy ha lámpát bekapcsolva hagyom (hiába nem ég mert ugye nincs gyújtás) leszívja az aksim, de ha lekapcsolva hagyom is gyorsan lemerül, a másik pedíg hogy a távolsági fényszóróm nagyon felfelé világít... hogy lehetne ezeket megoldani?
Power elektronika TV128 (7000Ft)
Hátsó index lámpabúrák (1500Ft párban)
Gyári kipuffogó rendszer (karcos) 3500Ft
Gyári 38fogas lánckerék (1500Ft)
Fehér számlapos műszeregység(5000Ft)
+van egy cicalámpáshoz való első lámpám amiből az üveg kitört, de a foncsor még jó, azt akár ingyen is oda adom.
nem értem hogy hidegbe mérnem akar indíttani nektek
nekem a 4Ah-s is indítt hidegbe ha fel van töltve rendesen
most délután már nem indította mert régen mentem és nem volt benne elég töltés
megforgatja de ahhoz nem elég hogy induljon
azért egy gyürüs lánc többet fut mint a gyürü nélküli
amugy én ithon simán fölrakom a gyürüst is csak kicsit jobban össze kell nyomni a patentszemet
hosszú távon megéri és nem nyúlik meg ojan hamar mivel keveset kopik ezért a fogaskerekeketse koptatja el ojan hamar
látom kevered a dolgokat. Felesleges 15-25e ért gyűrűs láncot venni erre a motorra, a 6-7eFt-os erősítettel is sokat elmegy, ráadásul azt otthon is fel tudja rakni.
http://www.kepesmotor.hu/honda...