Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

elég furcsa motorod lehet
ha mérföldbe mér akkor szerintem nem matricás a számlap hanem festett
de lehet hogy mégis matricás
van gyárilag világítás
2 vagy 3 égő van benne hátulrol belenyomva a műszerfalba
csinájjál képet a számlapról
mérföld/órás van és szar számolgatni menetközben:S meg valahogy ledeketnem lehet berakni? hogy lássam este is menyivel megyek
Sziasztok. Nincs senkinek eladó CDI (gyújtás elektronika) doboza?
mindenképpen japánt kell venni
azért ha teheted próbálj ki egy tzr 4dl-t
meg egy 20-as nsr-t
aztán hasonlícsd össze
az nsr kényelmes mert jól elférnek rajta ketten meg magasan van a kormánya
a tzr-nek kicsis alacsonyabb a kormánya de jobb futóműve van mint az nsr-nek
KÖSZ a segitséget ,szerintem is a legjobb választás az nsr.kicsivel kisebb,mint 180 vagyok,sokat segitettél.A HONDA PRECIZ ,nemhiába a legjobb márka
azért énse szoktam mindent gányolni csak akkor ha nincsen jobb megoldás
plexit is azért csináltam mert nem lehet venni nagyobbat
Szerintem is ! De TE csak hajtogasd a plexiket a térdeden, Én pedig inkább a nem "Gány" megoldást hirdetem. :)
Hozzászoktam a Pálya ill rally autóknál, hogy a mókányolás nem kifizetődő. De te használd egészséggel.....
leveszed a tükröket, plexit és az idomokat
utánna már hozzáférsz a műszerfalhoz
már nemtudom hogyan van felfogatva de az egész műszeregység lejön egybe, vigyázz a kábelekre
aztán kis csavarok vannak a hátulján amiket ha kiszedel akkor lejön a hátsó burkolata
aztán ebből már kijönnek a műszerek
már nemtudom hogyan de én szétszedtem az enyémet mert kimostam belőle a pókokat meg az üveget is lemostam
amugy 1 égőt kellett volna csak kicserélni de ha már kezembe volt akkor megcsináltam normálisan
meg megolajoztam a km/h bovdenét és a műszer hajtásánál a fogaskerekeket
ha valahol megakdsz akkor csinálj róla képet és rakd fel ide majd segítek
amugy ha már felezett számlap van benne akkor mér cseréled ki?
helly-coil a neve ezzek
az is jó megoldás de az szerintem drágább lessz mint egy anyacsavar
ha még be is tudod fogni egyenesen akkor ott van még az előtolás
azt hogyan oldod meg?
papirt akarok szerintem most is az van rajta mert látok vmi kis vágdosást, de csak azért kérdeztem hogy hogyan tudom szétszedni ? mert nem akarok hülyeséget csinálni illetve valamit el b@szni
Ha elviszed egy jobb autós műhelybe akkor ott kijavítják a menetedet. Megfúrja egy olyan metszővel, hogy abba beletud tekerni egy spirális drótot. Megmarad az eredeti mérete. és mindez roncsolás és fémreszelék nélkül. Így csinálják a beszakadt gyertyamenetet is jobb helyeken... :)
ÁIIvány0s fúróvaI csináInánk
de köszi az ötIetet
ahonnan kiszakaddt a menet oda beleraksz egy kicsivel hosszabb menetes szárat hogy hátrafelé kilógjon és hátulrol rácsavarsz egy anyát
és akkor nem kell menetet fúrni
próbáld meg hogy elfér-e mögötte egy 8-as anya
aluba 10-es menetet elég nehéz lenne othon ugy megcsinálni hogy egyenes legyen
ezt így nem teIjesen értem
multkor én is csesznekeztem
csak haverom nem tud rendesen fényképezni
inkább ragassz bele egy menetes szárat
ugyse kell onnan azt sokszok kivenni
de szerintem elférne mögötte egy anyacsavar, szerintem van ott annyi hely
Köszi a gy0rs váIaszt!
ne ragaszd inkább vágjál menetet bele
Valaki megmondja nekem, hogy miként lehet az: rá akartam húzni a kipuff egyik csavarjára és a tőcsavar kihozta a menetet a blokkból. Úgy, hogy a csavarról egy alumínium spirált tekertem le.

Mivel orvosoljam? Kétkomponensű fémragasztóval, vagy vágjak bele egy 10-es menetet?
Köszönöm előre is!
Köszi!
Majd igyekszem a legóvatosabban csinálni!
ha papírt raksz rá akkor nem nehéz de ha ugyan ojan müanyag lapot akarsz mint a gyári akkor le kell venni a mutatót és ha visszarakod akkor nem lessz pontos
mito meg az rs azok gyorsak de hamar szétesnek, jók a fékek meg a futómű, nagyon rá kell feküdni
ha alacsony vagy akkor vehetsz ijet
nsr meg a tzr azok inkább magasabb embereknek valók
ezek kicsit gyengébbek de tartósak
nsr-nek nagyon puha a futóműve
tzr-nek már keményebb
ha utast akarsz vinni akkor inkább nsr-t vegyél
na ha mentetek még tovább balaton felé akkor voltatok a hosszu kanyarokba is
most a nyáron csináltak ott egy jó szakaszt
kardosrét előtti utolsó kanyar
lejtőn le kell menni aztán egy enyhe balos kanyar és már emelkedik is az ut
na az a leg jobb kanyar 130-al szoktam ott menni
nincsen mégegy ojan kombináció erre felénk
hőlégfúvóval
leraktam az asztalra hogy fölfelé fújja a meleget és fölötte huzkodtam a plexit és lassan elkezdtem hajlíttani
csak nem szabad 1 helyen melegítteni hanem egyenletesen mindehol
lehet hogy nem fog elsőre sikerülni mert nekemse akart
többször hajlítottam még rajta amig jó nem lett