elég furcsa motorod lehet
ha mérföldbe mér akkor szerintem nem matricás a számlap hanem festett
de lehet hogy mégis matricás
van gyárilag világítás
2 vagy 3 égő van benne hátulrol belenyomva a műszerfalba
csinájjál képet a számlapról
mindenképpen japánt kell venni
azért ha teheted próbálj ki egy tzr 4dl-t
meg egy 20-as nsr-t
aztán hasonlícsd össze
az nsr kényelmes mert jól elférnek rajta ketten meg magasan van a kormánya
a tzr-nek kicsis alacsonyabb a kormánya de jobb futóműve van mint az nsr-nek
Szerintem is ! De TE csak hajtogasd a plexiket a térdeden, Én pedig inkább a nem "Gány" megoldást hirdetem. :)
Hozzászoktam a Pálya ill rally autóknál, hogy a mókányolás nem kifizetődő. De te használd egészséggel.....
leveszed a tükröket, plexit és az idomokat
utánna már hozzáférsz a műszerfalhoz
már nemtudom hogyan van felfogatva de az egész műszeregység lejön egybe, vigyázz a kábelekre
aztán kis csavarok vannak a hátulján amiket ha kiszedel akkor lejön a hátsó burkolata
aztán ebből már kijönnek a műszerek
már nemtudom hogyan de én szétszedtem az enyémet mert kimostam belőle a pókokat meg az üveget is lemostam
amugy 1 égőt kellett volna csak kicserélni de ha már kezembe volt akkor megcsináltam normálisan
meg megolajoztam a km/h bovdenét és a műszer hajtásánál a fogaskerekeket
ha valahol megakdsz akkor csinálj róla képet és rakd fel ide majd segítek
amugy ha már felezett számlap van benne akkor mér cseréled ki?
papirt akarok szerintem most is az van rajta mert látok vmi kis vágdosást, de csak azért kérdeztem hogy hogyan tudom szétszedni ? mert nem akarok hülyeséget csinálni illetve valamit el b@szni
Ha elviszed egy jobb autós műhelybe akkor ott kijavítják a menetedet. Megfúrja egy olyan metszővel, hogy abba beletud tekerni egy spirális drótot. Megmarad az eredeti mérete. és mindez roncsolás és fémreszelék nélkül. Így csinálják a beszakadt gyertyamenetet is jobb helyeken... :)
ahonnan kiszakaddt a menet oda beleraksz egy kicsivel hosszabb menetes szárat hogy hátrafelé kilógjon és hátulrol rácsavarsz egy anyát
és akkor nem kell menetet fúrni
próbáld meg hogy elfér-e mögötte egy 8-as anya
aluba 10-es menetet elég nehéz lenne othon ugy megcsinálni hogy egyenes legyen
Valaki megmondja nekem, hogy miként lehet az: rá akartam húzni a kipuff egyik csavarjára és a tőcsavar kihozta a menetet a blokkból. Úgy, hogy a csavarról egy alumínium spirált tekertem le.
Mivel orvosoljam? Kétkomponensű fémragasztóval, vagy vágjak bele egy 10-es menetet?
Köszönöm előre is!
ha papírt raksz rá akkor nem nehéz de ha ugyan ojan müanyag lapot akarsz mint a gyári akkor le kell venni a mutatót és ha visszarakod akkor nem lessz pontos
mito meg az rs azok gyorsak de hamar szétesnek, jók a fékek meg a futómű, nagyon rá kell feküdni
ha alacsony vagy akkor vehetsz ijet
nsr meg a tzr azok inkább magasabb embereknek valók
ezek kicsit gyengébbek de tartósak
nsr-nek nagyon puha a futóműve
tzr-nek már keményebb
ha utast akarsz vinni akkor inkább nsr-t vegyél
na ha mentetek még tovább balaton felé akkor voltatok a hosszu kanyarokba is
most a nyáron csináltak ott egy jó szakaszt
kardosrét előtti utolsó kanyar
lejtőn le kell menni aztán egy enyhe balos kanyar és már emelkedik is az ut
na az a leg jobb kanyar 130-al szoktam ott menni
nincsen mégegy ojan kombináció erre felénk
hőlégfúvóval
leraktam az asztalra hogy fölfelé fújja a meleget és fölötte huzkodtam a plexit és lassan elkezdtem hajlíttani
csak nem szabad 1 helyen melegítteni hanem egyenletesen mindehol
lehet hogy nem fog elsőre sikerülni mert nekemse akart
többször hajlítottam még rajta amig jó nem lett
ha mérföldbe mér akkor szerintem nem matricás a számlap hanem festett
de lehet hogy mégis matricás
van gyárilag világítás
2 vagy 3 égő van benne hátulrol belenyomva a műszerfalba
csinájjál képet a számlapról