Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezt 1-2 alkalommal próbálgattam, mikor még friss dolog volt a 30le. Én absz nem hajtom a paripát, csak melegen.
Nem ütlegeljük a motort hidegen.
6.-ba húzd amíg lehet, majd rúgj vissza kettőt. 4-be 8500 körül kell így lennie. és ha nincs motorfék akkor 10-esnél gangolj fölfelé. ha ez egyszer sikerül, akkor mindig ki fog fordulni.
ez nálam úgy megy, hogy kitolom a vasat, felteszem ketyegni, még beöltözök, olyan 3-5 percre, majd még kiérek a faluból addig 3-4000. utána van 3km, ami 80-90-es tempóval(az út miatt érdemes) teszek meg. utána pedig mindig kifordul.
lehet hogy csak keveset kap
majg holnap vedd ki a gyertyát és nézd meg mijen színü
4-5-6 ban nem éri el a power nyitását tehát 7000 fölé képtelen forogni még1 ben is kb 3 mp mire kinyit...
Reendben,köszi a segítséget!
gyárit azt nemtudom hogy mijen volt a fojtott változaté
de azt tudom mijennek kellene lenni benne hogy normálisan mennyen
alapjárat 40
power jet 65
főfúvóka 138 de jó a 132 is
szivató 60
úszószintet is mérd meg 24mm
Hali!

Eladó duplakörös Honda Nsr 125-ről bontott alkatrészek!
Érdeklődni:
bcsababathori@gmail.com

Tesóm cuccai, ahol találtok duplakörös Nsr, Mtx valamint Aprilia Pegaso cuccokat!

Ezekre érdeklődni:
honda4022@gmail.com
vagy telefonon:
30-725-5588

Üdv:
Csaba
Köszönöm a választ,a gyári fúvókáknak a méreteit megtudnád esetleg mondani?
kevesel
szedd le a karbit aztán nézd meg a fúvókák méreteit
lehet hogy még van benne fojtás azért nemmegy sokat
meg a kipufogóba is van fojtás attol tényleg nem megy 120-nál többet
Sziasztok!Van egy 2002-es nsr és az a baj vele,hogy ha alapjáraton ketyeg és odaüvegeled neki fullad ha felpörgeted 3 ezerre és úgy húzod neki akkor veszi a lapot,ez mitől van sok/kevés benzint kaphat?Illetve a másik hogy olyan 128-130-at megy nem pörög ki 6.-ba 9 ezernél többet.Köszi a segítséget előre is!
nekemse
ugyhogy nem is hajtom hidegen, kihuzatom 4000-ig max 5000-ig és fölpakolom 6.-ba
néhány km után már jobban lehet neki húzni de én akkor is fokozatosan szoktam pörgetni, nem ugy hogy visszarakom 3.-ba aztán ami a csövön kifér
egyre jobban huzatom ki a váltásoknál
mikor már jól bemelegedett akkor lehet vele durvábban is közlekedni
nincsenek fokozatai
egyszercsak ugydönt hogy kinyit és ugyanúgy vissza is zár
kipróbálhatod kis fordulaton is
kinyitod a henger oldalán azt a kis kör alakú dobozt amibe fölüröl megy be 2 bovden
és látod hogy alapjáraton ki van nyitva
2000 fordulat fölött becsukja vagyis balra fordul el az a tárcsa amit a bovdenek huznak
7000 fölött megint kinyit és jobbra fordul
de épp csak 1cm-t fordul el
nekem is van egy torpanás... nem több 2mp-nél... vagyis akkor ha hideg. ha párszáz méter után próbáltam akkor ki sem forgott 1-2-be
fokozatosan
7000 előtt áll meg a motor és kínlódik ha kinyit a power akkor jó....

Ennek hirtelen kell nyitni vagy fokozatosan?
üdv. nemkell valakinek egy fasza 400-as sport túra alkalmi áron?
Látod ez még kérdéses. Mondjuk még nem szedtem szét. Még egyenlőre annyit tudok, hogy egyenáram helyett váltakozót kapok... Valószínű az a bordás valami szállt el.
pontosan mire gondolsz?
a fesz.szbályzóra vagy a diódára?
Nincs valakinek eladó egyenirányítója (dupla körlámpás NSR-be), ami hibátlanul működik? Végre kész lett a motorom, erre elszállt az egyenirányító...
baranyában mágocson
És merre laksz?
nekem van elektronikám ha kell.
Hidegen persze csinálja .de ez melegen is .
Elektronikára gondolok én is esetleg nincsen valakinek elfekvőben?