Hali!
Az lenne az ideális ha a tárcsa le lenne szabályozva, mikor
új betétet rakunk fel, hogy együtt kopjanak össze.
Ha jól működik a munkahenger, akkor egy darabig hozzá fog érni a tárcsához a betét, míg össze nem kopnak.
nem mindenkinek egyforma guminyomás kell mert máshogyan motorozunk meg nem egyforma gumik vannak a motoron
nekem a hátsó gumi puhább mint az első és igy melegen nagyobb lessz a nyomás
mondták hogy mindegy hogy melegen vagy hidegen mérem mert nem számítt
és tavaj megmértem
elöl hátul
hidegen 2,2 2,3
melegen 2,4 2,6
tehát nem mindegy mert melegen nagyobb nyomás van benne
azért nyomtam ennyit bele mert előtte Heidenau gumik voltak fent és az meg magas nyomáson volt jó gondoltam majd ez is jó lesz úgy. de ezek szerint mégsem
majd kipróbálom így is
Miután leszedted a féknyerget és kivetted a betétet,tegyél valamit a nyereghez hogy jól kijöjjön a dugattyú de mégse essen ki ha pumpálod,ha kint van akkor fújd körbe WD40-el,nyomd vissza,majd megint ki, megint vissza teljesen,utána be a fékbetét,és ha kicsit hozzáér akkor szard le nem lesz gáz,nálam a szervizben nem egy ilyen szokott lenni,sőőt szinte mind beleér egy picit de az lekopik gyorsan.
Sziasztok!
Kicseréltem a fékbetéteket a mocin,nagyon minimálisan hozzá ér a fékbetét a tárcsához.Ez mennyire baj,lekopik idővel vagy valamit rosszul csináltam?
Ezt azért ki kell tapasztalni. nekem 2.3-on a hátulja érezhetően bizonytalanabb volt ugyan abban a kanyarban többször is, mint puhábban. de mikor elhoztam a motort, akkor elől 1.5 volt, hátul meg 1.8 és nem bírtam lehúzni a motort, mert a gumi annyira elterült. nekem ez vált be, tapasztald ki te is.
én elölre 2.2 őt nyomtam és 110 es gumi van fent elöl.
hátulra asszem 2.3 at nyomtam és 130 as gumi.
de ma néztem és a gumi széle tele van csúszásnyomokkal az egész bal szélén ahogy döntöttem. egészen a széléig kiérnek a kis csúszásnyomok. szint úgy az első gumin is. ott mondjuk nem ér ki teljesen a széléig mert a gyárinál szélesebb gumit nem lehet teljesen kihasználni.
Az lenne az ideális ha a tárcsa le lenne szabályozva, mikor
új betétet rakunk fel, hogy együtt kopjanak össze.
Ha jól működik a munkahenger, akkor egy darabig hozzá fog érni a tárcsához a betét, míg össze nem kopnak.