Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

igen gondoltam hogy ijesmi lehet:)...köszi szépen:)....hát rem jó hozzá:)
Szerintem nem jó. Hiába megy fel rá, nem oda van hangolva.
Hali, kipufogót keresek, ugyan mito-ra de kis esztergályos munkával az nsr é is jó
gege91@rsvforum.com
Köszi.
Hmm, remélem ez nincs. De ezt elég nehéz is megállapítani, nem? Gondolom nem ránézésre adja magát a repedt forgattyúsház..
Nézegettem az új hengert amit vettem és észre vettem rajta egy kis lyukat az oldalán az egyik felömlőnél. megpiszkáltam kipattant még egy kis darab. belenézek és belül is van egy pici. Zárvány keletkezett az öntésnél és simán lyukas. Marhára örültem neki ha nem veszem észre szívta volna a falsot és tuti hetekig buzeráltam volna a karbit mire észreveszem hogy máshol van a baj. Ilyenre nem is gondolna az ember. Van ilyen gebasz sajna.
Nem jött ki az eredetei, nem tudom hogy van belerakva nagyon nagy erővel próbáltam kitekerni de nem jött inkább a cső szakad el. Körülnéztem itthol és a fater régi pálinka főzőjében találtam megfelelő réz csövet levágtam belőle egy darabot és azt raktam be.
Ohh, áht coptam én már heteket oylan blokkal, ami el volt rpedve.)

Teljesen véletelnül néztem alá, és szépen fújta a buborékot ahogy jáűrt a mtoor.
Nem soka z, simsán ment, csak összevissza viselkedett, látszólag ok nélkül.
025 nem kicsi
Ezt csk úgy rámondtam, nem egzakt érték, nyilván motoronként más.
ha jó alkatrészek vannak benne akkor elég 200km járatás
mi lett a vizcsővel a hengerbe?
Én is összeraktam a motort új henger + dugattyú a gyűrű hézag 0,20 - 0,25 körül van ami baromira kicsike. Be vagyok szarva rendesen, meg ne ragadjon. Már mentem vele 35km-ert max 5 néha 6 ezerig pörgetve. Eddig minden oké. Nem tudom meddig járassam vagy mikor lehetek már biztos benne, hogy nem ragad meg.
ezért te pénzt adtál?
vagy ugy találtad a vastelepen?
ennek a gyári kipufogója a leg jobb mert nincsen lefojtva
akkor talán jó dugót vettél
az a beméjedés csak azért van hogy a zégert ki tudd venni egy kis csavarhúzóval
szerintem nemsokat számítt a km ezeknél
fel kell ujíttani és akkor megint ugyan ojan jó lessz mint régen
dugattyut kell cserélni legtöbbször aztán ujra erős lessz
persze egy régebbi sok km-es motor biztos nem ojan szép mint amivel keveset mentek mert a mindennapok nyomai rajtamaradnak meg a kis sérülések de azok is megbízhatóak
Nem is olyan húde meleg. Azt hittem 5-600 fokos, szinte olvadáshatáron.
200 fok az elég tűrhető
Mindegy, most Prox dugót kap a robesz (Piaggio NRG 2005 levegős),
és Fehérváron egy szakival fúratom, aki nagyon érti a dolgát.
Főtengelyszimmering-csere, hengertömítés csere, aztán meglátjuk mit tud. Nagyon máshol kompresszió nem szökhet egy kétütemű léghűtéses motornál, csak főtengelyszimmeringen, hengertömtéseknél vagy magánál a dugó-gyűrűnél. Asszem.
Nem, nem a szoknya tgul jobban:)

ezért is kúpos-ovális (esetleg lépcsős) a dugattyú.

Felül a dugó üzem közben 200 fok körül van, alul 180 sincs.
Nem ismerem a tipust, tulképpen a robogókat, ha eleht elkerülöm.

Széria gyári robik némelyike a görgővel is meg van fogva, előfordul, hogy a súly, vagy átmérő más, nem tud teljesen nyitni a vario.

De jellemzőbb (ahogy én etudom) hogy vlaamiféle ködzarab kerül varióba uygan abból a célból
Akár.
egy névetelen dugónál meg pláne bármi lehet.

Mg e neves cuccok is jelentősen bírnak deformálódni egy rendesebb ütlegelés után.

HA meg fúrva volt a henger, akkor simán leeht hogy lefelé kúpos volt.
a hőtágulás érdekes dolog. nekem ezt egyforma körlapokkal szemléltették. az egyik közepén volt egy lyuk. ezen emlékeim szerint a szoknya tágulhat jobban. viszont hidegen össze kellene mennie. esetleg a nagy játék miatt deformálódhatott a dugó.
És még valami, mert nem szűnök meg kihasználni hogy itt vagy.
Havernak összedobtuk a mociját egy 1,5 éve.
Frissen fúrt henger, nagy illesztések. Én raktam össze, a dugó bőségesen jó volt bele. (Noname dugó, robogós boltban adták)
Még túl nagy is volt a gyűrűhézag, olyannyira, hogy 5,5 bar kompresszió volt benne.
No, erre fel 500kmen belül 2x megragadt, óvatosan hajtva.
Most szétszedtem, hát a beömlőnél és a leömlőnél a persely alján mart bele, a dugónak is a köpenye van lehúzva elöl-hátul.
Viszont (most jön az érdekesség) felülről a köpeny miatt már BELE SEM TUDOM TENNI A DUGÓT A PERSELYBE, de a tetejével (tehát fejjel lefele) simán.
Létezik olyan hogy egy dugó köpenye KITÁGUL?
Ez magyarázatot adna a furcsa megszorulásra...
Na, ha már így összeverődtünk, gyors kérdés, hátha vágod:
(srry off)
JetForce 50-es TSDI szaladgálósom van.
Görgőket és szíjat cserélek, a motor full gyári.
Érdemes variálni a görgőkön jobb gyorsulás/nagyobb végseb reményében, vagy a gyárban azért eléggé értettek hozzá?
Mindíg tudsz újat mondani...
Mito dugón például egészen kis börötönablak van, az tényleg csak arra jó, hogy ki-be cirkuláljon ott az anyag
Szia!
Alapvetően a csapszeg feletti kikönnyítésre gondoltam, amiket szoktak tenni bevágásként, mivel úgy láttam, a kérdés erre irányul.
De hozzáfűztem, hogy persze a szívást segíti, ha szívóoldal.
A görgőt nem tudtam..annak is jó? Némá..okosak ezek
A csapszeg oldalán annak megint más szerepe van, részint olajtároló, másrészt ott szeret(ne) kiválóan ragani, hameg nem ér hozzá a hengerhez, akkor uyge nem ragad:)