Ha arra gépre gondolsz ami 30 éves akor az egy:
TOMOS APN 4 1976-os első szériás model. Még gyertya sem lett cserélve benne. Télen szobában tartott stb. a km órája 3x fordult át.
Szépen sorban válaszolok a felvetésekre. Majd meg köveztek ha nem tetszik amitt mondok...
1.Lehet hogy szétfog hullani, nem mondom hogy nem, de szerintem birni fogja. Egyépként 30 000-nél volt dugó csere. Most van 38 000 ezer. Az előző tulaj nagyon pedáns volt törődöt vele rendesen. Nem hajtotta szét stb. Ha vigyázol rá az öröké valóságig el megy.
2. Nem tudok helyesen írni sajnálom, nem is akarok meg tanulni nincs sok értelme. Nem nyitok róla vittát hogy miért nem. több okom is van.
3. Ne mond azt nekem hogy nem kopik anyira motor nagyob fordulaton/teljesítményen mint kisebben. Nagyon is nem mindegy. 25 év tapasztalat. Már 1000 fordulat is sokat jelent. Ahogy növekszenek a motrok anál jobban mondjuk egy 10 000ccm es motornál már 100 fordulat is sokat jelent. Tudok olyan 50ccm es gépet ami 30 éve bontatlan és működik(30-tól sosem lett jobban hajtva és majd nem csak alapgázon működött)
4. Egy hátsó fék nem sűrűn használom, kettő nem kóser munka, az Autóflexben csinálták, Mást részt a gyári is ragasztva van úgyhogy. ugyan ott vagyunk...
nekem a kocsiban gyári ragasztott van,egyszer elszállt a bal hátsó...csak előre ment hátra nem
a parkolóból csak úgy tudtam kijönni,hogy műanyag tálcát raktunk a kerék alá
Én mint autószerelőnek tanuló, kis rutinnal rendelkező egyén azt mondom, hogy arra a teljesítményre való visszaállítás, amire az eredeti blokk tervezve van, nem rontja a motor élettartamát lényegesen. Nem azért van fojtva, mert úgy többet megy! Csak a szabályok végett. Bár ezt a többség tudja.
addig bőven szét fog hullani, egy vadonat új dugóval mehetsz 15 ezret, és ugye te még nem cseréltél dugót, azt se tudod mennyit mentek azzal a dugóval ami benne van, 20ezret sehogy se fogsz vele elmenni, addig 3x széthullik... má bocs
Egy az hogy még a fujtott az egész motor(aZ elektronika nem)A is azért nem fujtot mert egy fasza mesternek sikerült ki sütnie...
Egyépként olyan 120-140 körül mozog...
Kétszer probáltam, ki húzni de először az út fogyot ell aztán vissza szembe szél, aztán ugy voltam vele hogy nem játszok.
Éneke az az élmény jobban tetszik mikor kb 20ról gyorsítok 100ra... Most hogy 120-125 az nekem anyira mindegy....+Ha gyorsan megyek sokat fogyaszt(olaj+benya).
Kető alatt mentem 120al, az az úgymond rekordom. Én 90kg az utas meg volt úgy 50-60kg.
sajnálom, még egy 20 000km akarom hajtani úgyhogy nem nyitom ki....
Sziasztok! Cserélem robogóra akár, a lényeg hogy rá fizessen a másik fél kb 40-50-et, írjatok meghalgatok bármit!
zsolt.m.05@gmail.com
én csak az előző írásodra reagáltam...miszerint el tudtam olvasni csak nem nagyon értem
értem én hogy repülő.. de miért nem esik le?
Ha arra gépre gondolsz ami 30 éves akor az egy:
TOMOS APN 4 1976-os első szériás model. Még gyertya sem lett cserélve benne. Télen szobában tartott stb. a km órája 3x fordult át.
1.Lehet hogy szétfog hullani, nem mondom hogy nem, de szerintem birni fogja. Egyépként 30 000-nél volt dugó csere. Most van 38 000 ezer. Az előző tulaj nagyon pedáns volt törődöt vele rendesen. Nem hajtotta szét stb. Ha vigyázol rá az öröké valóságig el megy.
2. Nem tudok helyesen írni sajnálom, nem is akarok meg tanulni nincs sok értelme. Nem nyitok róla vittát hogy miért nem. több okom is van.
3. Ne mond azt nekem hogy nem kopik anyira motor nagyob fordulaton/teljesítményen mint kisebben. Nagyon is nem mindegy. 25 év tapasztalat. Már 1000 fordulat is sokat jelent. Ahogy növekszenek a motrok anál jobban mondjuk egy 10 000ccm es motornál már 100 fordulat is sokat jelent. Tudok olyan 50ccm es gépet ami 30 éve bontatlan és működik(30-tól sosem lett jobban hajtva és majd nem csak alapgázon működött)
4. Egy hátsó fék nem sűrűn használom, kettő nem kóser munka, az Autóflexben csinálták, Mást részt a gyári is ragasztva van úgyhogy. ugyan ott vagyunk...
a parkolóból csak úgy tudtam kijönni,hogy műanyag tálcát raktunk a kerék alá
Aki tud irjon email-cimem:-------- pato1221@freemail.hu
A önindító hajtja
Egy az hogy még a fujtott az egész motor(aZ elektronika nem)A is azért nem fujtot mert egy fasza mesternek sikerült ki sütnie...
Egyépként olyan 120-140 körül mozog...
Kétszer probáltam, ki húzni de először az út fogyot ell aztán vissza szembe szél, aztán ugy voltam vele hogy nem játszok.
Éneke az az élmény jobban tetszik mikor kb 20ról gyorsítok 100ra... Most hogy 120-125 az nekem anyira mindegy....+Ha gyorsan megyek sokat fogyaszt(olaj+benya).
Kető alatt mentem 120al, az az úgymond rekordom. Én 90kg az utas meg volt úgy 50-60kg.
sajnálom, még egy 20 000km akarom hajtani úgyhogy nem nyitom ki....
Szeretnék rá venni használtan vagy újonan sport kipufogót!
Kérem irjon aki tudna szerezni vagy eladni!