Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha le van pattanva a nicasil akkor nem raknék bele f-es dugót mer már lehet hogy alumíniumon futna
annak meg nem lessz hosszu élete
Ha szemben állsz vele akkor jobbra teljesen elfordítva van normál állásban. Vízszintesen van elzárva és balra teljesen elfordítva van tartalékon.
D van benne és F-ig vannak nicasilos hengerbe dugók szóval még van két méret.
Helló.
Egy érdek feszítő kérdésel fordulok hozátok....

Mien helyzetei vannak a benzin csapnak? (off, on, tartalék)
Hogy kell hogy áljon ezekben a helyzetekben....
Bocsi a hülye fogalmazásért...
oké
majd rakd fel ide a fórumra ha eladó lessz
lehet hogy még egy dugót elbirna
ha már igen kopott akkor meg perselyezni kell
Ha szépen működik az új akkor valami jelképes összegért majd felrakom. Végülis még jól használható.
a régi hengert eladod?
Már D méretű dugattyúszett van benne és már annak is 0,5mm-hez közelített a gyűrű hézaga + van egy kis gátrepedése is. Még teljesen használható de most megtehettem, hogy veszek egy újat. Időm is van rá hogy foglalkozzak vele. Szépen rendbe rakom ahogy kell.
köszi
a régi hengerrel mi volt a gond hogy ujat vettél?
Hát nem kis beruházás volt. A henger a Bakony Motor-tól van a többi az Italmondo-ból. A szimering mérete (9*18*7)
nem lehetett olcsó vásárlás
a power tengely szimering méretét megtudod mondani?
hol vetted a hengert és a dugót?
oké megpróbálom
Atya ég. Na jó akkor előröl: vettem egy vadonat új 0km-es hengerszettet, amiben semmi nincs csak a natúr henger. A régi hengeremből akarom átrakni a tőcsavarokat és a vízcső csonkját az újba. A tőcsavarok kivételére már írtatok egy egyszerű módszert. Arra lennék kíváncsi valaki vett-e már ki gyári hengerből vízcső csonkot. Nincs egybe öntve valahogy bele van préselve vagy ragasztva nem tudom. Még mielőtt nekiállok szétszedni jó lenne tudni egyáltalán megpróbáljam-e kivenni vagy felesleges, mert úgy sem jön ki. Gyorsan le akarom zavarni a nagy szervizelést nem szeretnék közben gebaszt. Ha nem lehet kivenni akkor már most elkezdek egy 15mm-er átmérőjű csövet keresni. De nem akarok kókányolni jobban örülnék ha a gyári kerülne át.
Megköszönném ha írna valaki akinek van ezzel kapcsolatban tapasztalata.
rakd föl a gázra 10 percre
aztán egy fogóval próbáld meg kitekerni
Rosszul fejeztem ki magam elnézést.
Van kötözködés, ahogy látom....
mijen felfogatás?
te láttál már ijen hengert amiröl szó van most?
Mert rosszul kérdezted, ha úgy kérdezed hogy ki lehet e venni és át lehet e rakni, akkor sem értelmes a kérdésed ugyanis a lényeget nem írod le, hogy milyen hengerbe szeretnéd te azt belerakni, illetve te azt kérdezted átalakítható e.
Nem igazán értelek, ha átrakok egy gyári alkatrészt amit ki lehet venni az miért kókányolás? Ha nem kivehető biztosan nem fogok flexxel nekiesni. Pontosan ezért kérdeztem, mert nem próbálkoztam még ilyennel ha nem megy akkor esztergáltatok egyet bele.
A hozzászólásodnak nem volt túl sok információ tartalma .
persze, ha nem ér meg neked 3000ft ot hogy ne egy kókány szarod legyen
Sziasztok!

Meg tudja mondani valaki, hogy a gyári hengerből a vízcső csonkja kivehető valahogy és átrakható másik hengerbe?
igen, csak ha tágul is kérdés hogy tágul e benne a felfogatás is.
igen, azért irtam ezt
az alu nagyobbat tágul mint a vas
az alu is fémnek számítt
Aha, főleg hogy a fém hőre tágul...