Már D méretű dugattyúszett van benne és már annak is 0,5mm-hez közelített a gyűrű hézaga + van egy kis gátrepedése is. Még teljesen használható de most megtehettem, hogy veszek egy újat. Időm is van rá hogy foglalkozzak vele. Szépen rendbe rakom ahogy kell.
Atya ég. Na jó akkor előröl: vettem egy vadonat új 0km-es hengerszettet, amiben semmi nincs csak a natúr henger. A régi hengeremből akarom átrakni a tőcsavarokat és a vízcső csonkját az újba. A tőcsavarok kivételére már írtatok egy egyszerű módszert. Arra lennék kíváncsi valaki vett-e már ki gyári hengerből vízcső csonkot. Nincs egybe öntve valahogy bele van préselve vagy ragasztva nem tudom. Még mielőtt nekiállok szétszedni jó lenne tudni egyáltalán megpróbáljam-e kivenni vagy felesleges, mert úgy sem jön ki. Gyorsan le akarom zavarni a nagy szervizelést nem szeretnék közben gebaszt. Ha nem lehet kivenni akkor már most elkezdek egy 15mm-er átmérőjű csövet keresni. De nem akarok kókányolni jobban örülnék ha a gyári kerülne át.
Megköszönném ha írna valaki akinek van ezzel kapcsolatban tapasztalata.
Mert rosszul kérdezted, ha úgy kérdezed hogy ki lehet e venni és át lehet e rakni, akkor sem értelmes a kérdésed ugyanis a lényeget nem írod le, hogy milyen hengerbe szeretnéd te azt belerakni, illetve te azt kérdezted átalakítható e.
Nem igazán értelek, ha átrakok egy gyári alkatrészt amit ki lehet venni az miért kókányolás? Ha nem kivehető biztosan nem fogok flexxel nekiesni. Pontosan ezért kérdeztem, mert nem próbálkoztam még ilyennel ha nem megy akkor esztergáltatok egyet bele.
A hozzászólásodnak nem volt túl sok információ tartalma .
annak meg nem lessz hosszu élete