Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

rátekersz két anyát a tőcsavarra és összekontrázod. ezután az alsó csavanál fogva kitekered kulcsal és jön tőcsavarral. a vízcsőcsonkot hát az nemtudom.
Ja és leműszakiztattam a gépet tegnap.
Kék helyzet jelzőt nem komálták, viszont a fékek faszásak szerintük, ja és megjegyezték, hogy puha a teló.... De úgytudom tipus hiba ez.
Azt hallottam egy motor szerelő ismerősömtől, hogy a CDI-t nem lehet kimérni, hogy jó-e, csak cserével lehet kideríteni.
Egy másik ismerősöm viszont azt mondta, hogy van valami mérő amivel kilehet....
Most akkor hol az igazság?
Sziasztok!
A hengerfej illetve a kipufogó tőcsavarjait hogyan lehet kioperálni a a hengerből a legkönnyebben? Illetve a vízcső csatlakozó csonk is kivehető valahogy?
Vettem egy 0km-es gyári hengerszettet és ezek nincsenek benne. :)
meg légtelenítsd le és mikor beindítottam 1x kézzel teljesen behúztam azt a kart hogy minél előbb megkapja az olajat
az olajzón ha húzol 1 nyélgázt ott lesz 1 jel amit felűre kell állítani van 1 kiáló darab a olajzónál azzal1 vonalba kell lennie bocs kicsit hülyén magyaráztam el de remélem érthető
macskalámpás bontás(henger nincs)!
érdeklődni: 20-256-tizenhat-82
Hello....
Kellene egy kis tanács!
Most raktam össze a felújított blokkomat és azt az egyet nem tudom hogy a 2T olajozást hogy kell beállítani hogy jó legyen. Csak a bowden feszességen lehet állítani? És honnan tudom hogy jó?
előre is köszi
nem semmi ilyen dolog nem volt! kosaraknál volt gáz az alátétekkel! Amit még mindig nem értek, de jó lett!
Vegyél bele bowdent.. .nekemis néha megcsuszik... vagy ha lehet egyszerüen csak húzzál rajta... :) csak magas fordulaton csuszik nem ? olyan 6-7 e töl ?
Köszönöm szépen a segítséget!
Hali! valakinek nincs véletlen egy Honda NSR 125 Gyújtáselektronikája? Olyan kellene amelyiken a csatlakozókon kívül még van 2 szál vezeték! 93-as évjárat-hoz kellene
az szar ügy
Először is elfogyott a kefe és kotyog a persely ami nem lenne gond de az állórészben a mágnes 5-6 kisebb darabban kipergett így kb a negyede maradt meg.
mi a gond vele
pontosan ird le hogy mit csinál vagy mit nem csinál
nem feltétlenül kell egy ujat venni
lehet hogy az indíttó relé a rossz vagy csak egy csapágy
honda crm 125
nekem repsol 10w olaj van benne
ha még nem raktad össze a villát akkor egy jótanács
olajozd meg a szimeringet aztán utánna nyomd bele a szárat
aztán csavarozd össze az alját
és fönt öncsed bele az olajat
galériámba találsz egy képsorozatot a szerelésröl, nézd meg
6A-esböl nembiztos hogy van akkora méret ami belefér
amugy motoroswebaruhaz.hu
szerintem cserélj lamellákat vagy ha lehet rajta álíttani akkor álítsál rajta
a bovden feszíttőt lazídsd vissza hátha jobb lessz
Sziasztok! Elkészült a gépem (nsr125f) használtam egy hétig erre az önindító megadta magát. Eddig még nem találtam hozzá. Tudnátok ebben segíteni? Előre is köszi.
JC20as nsrhez a gyárin kívül melyik motor gyújtás elektronikája jó még?
Sziasztok.
Régen voltam már itt nem volt netem.Elkezdtem kicsit rendberakni az NSR-t és lenne pár kérdésem.Első teleszkóp szimeringet rendeltem már de ahoz ti milyen olajat ajánlanátok?Szétszedtem olaj ki letakarítva mehet az uj szimering bele.Olyan kérdésem lenne lehet hülyén hangzik de nem tudom és nem akarok hülyeséget csinálni.Az olajat hol töltöm bele?Amikor összerakom a lengéscsillapítót és a tetején,vagy összerakom az aljábol kiveszem a csavart és ott?Én arra gondoltam hogy a tetején mior össze van rakva.elvilg 2,5 2,7 dl megy bele azt olvastam.Várom a válszt és előre is köszönöm.
Jó motorozást!
1 Suzuki autó elkapott 3 motorost előzés közben. Ez jutott el hozzám.
Nekem 3Ah-s, és még egyszer sem kellett kétszer nyomni a START gombra, mert nem forgatott volna. Elég a 4-es, vagy 5-ös. Manual mind a kettőt írja.

Ipolyszögön motoros baleset történt 3 súlyos sérülttel, úgy fél órája. Ha valaki tud valami írja be legyen szíves!
szevasztok. hol érdemes aksit venni meg milyet? 4A-es gyenge ugyhogy min 6-os. ötletek?