szerintem sem a sebességgel sem a kanyarral nincs gond.
egy körforgalomban gyakorlom. van itt a környéken egy jó kis körforgalom amit alig használnak mert olyan helyen van. jó az aszfalt minősége is. ott nyomom szépen körbe körbe ilyen 50 körüli tempóban de eddig még nem jött össze a dolog.
erre is gondoltam már mármint a félelemre
bár őszintén ma van a 2. napja hogy gyakorlom szóval ahhoz képest ez a 2-3 cmer nem is olyan rossz
de amúgy nem tudom hogy egyáltalán ezzel az alacsony lábtartóval kivitelezhető e. mert ez igazából túra sport motor. a kategóriatársaknak sokkal magasabban van a lábtartó és így jobban le lehet dőlni róluk.
azért is érdeklődök hogy egyáltalán sikerült e már valakinek
bár azért sztem meg lehet csinálni valahogy. próbálgatom még
srácok segítsetek nekem.
tudom hogy igazából senki sem használja úgy az nsrét ahogy én de hátha tud valaki segíteni.
az a problémám hogy használni szeretném a térdkoptatóm. jelenleg nem nagyon érek rá elmenni pályázni majd csak nyáron de addig is gyakorlom keményen hogy hogy is kéne.
de egyszerűen nem tudom megcsinálni. kb 2-3 cmer híja de nem megy tovább.
még mielőtt meglenne, már annyira be kell döntenem a motort hogy szó szerint leesnék róla még mielőtt elérné a koptató az aszfaltot.
véleményem szerint magával a testhelyzettel lehet a baj.
néztem pár képet és másoknak nem kell ennyire bedönteniük a gépet hogy simán leérjen a térdük.
de én nemtudom nem tudok ennél jobban oldalra csúszni már mert leesek a motorról.
Minek nincsenek hibái...? A km-óra spirál hajlamos kiszáradni, és akkor szakadhat. Az ülés bőrje könnyen gyűrődik. Mondják, hogy forralja a vizet, de azt akkor, ha problémás a hengerfej, ami mindennél előfordulhat. Olyat említettek, hogy önindító gyenge pont... sokan keresnek újat. Alapjában viszont stabilan fut, nagyon masszív (nem úgy mint pl. egy Freccia) és percíz. Egy hangyányit gyengébb, mint az olaszok.
srácok tegnap vettem egy új motoros ruhát végre
gondoltam megosztom veletek imádom
őszintén nekem iszonyatosan bejön. nem szivesen vennék vissza cordura ruhát ez után. baromi macerás beöltözni mert jóformán cipőkanállal kell felhúzni rám de ez hihetetlen jó.
remélem azért látszik a képen. nem csináltam úgy külön képet róla
Blokk cuccok vannak eladók ha érdekel valakit : hengerfej, henger aminek a menetei kivannak szakadva, gyujtás álló rész, power elektronika, kuplung, főtengely stb
Ha valakit érdekel képeket küldök email be .
egy körforgalomban gyakorlom. van itt a környéken egy jó kis körforgalom amit alig használnak mert olyan helyen van. jó az aszfalt minősége is. ott nyomom szépen körbe körbe ilyen 50 körüli tempóban de eddig még nem jött össze a dolog.