Lényegében nem. Maximum az, hogy az adalékok milyen arányban, és milyen tisztásággal kerülnek össze. Én Repsol Moto Sintetico 2T-t használok. Repsol, ami ugye azért minőséget garantál, még ha nem is a legjobb a kategóriájában. De olcsó, ami viszont kisembernek sokat jelent.
Csoki,ha folyamatosan súrlódik, ekkor szép lassan beég, megüvegesedik a betét, és már nem fog rendesen amikor kellene.
Rugó ugyan nincs, derészint a karmanytú rugalmassága húzza vissza, iletve tárcsa "visszakalapálja"
A betét alkalmasint csak néhány századra van, de nem ér hozzá folytonosan, vagy ha igen, ekor valami nem kóser, oylankor a tárcsa és a nyereg erősen melegszik.
Ha a legjobb keverék olajat szeretném az NSR-nek, (tehát nem motorolajt) akkor milyet vegyek? Már egyszer valaki írta, de elfelejtettem, és nem tudom, hogy keressem vissza.
Köszi
Semmi gond, azért kérdeztem, mert nekem a 4 kép nem mondott semmit. Köszönöm a választ!
Azért nyugtassatok meg, lehet 200ezer alatt ilyen motort venni? Összesen napi 20 km-re kellene.
most ez komoly?
nézd már meg kérlek a 4. képet. a tankot ilyen fém baszások tartják össze. ez egy ták szar már nem azért.
nem akarlak elkeseríteni de ezt ha megveszed annyit rá fogsz költeni mint amennyiből vehetnél egy újabb full jó állapotú nsrt.
Szeretnék venni egy ilyen motort. Ezt néztem ki, nagyon tetszik a festése, de máshol ilyet nem látni. Tud valaki információt mondani erről, hogy milyen típus és miért kerülhet csak ennyibe?
Szeretnék venni egy ilyen motort. Ezt néztem ki, nagyon tetszik a festése, de máshol ilyet nem látni. Tud valaki információt mondani erről, hogy milyen típus és miért kerülhet csak ennyibe?
a tárcsafékben mindíg is hozzáérnek a betétek a tárcsához mivel itt nincsen rugó ami visszahúzza betétet mint a dobféknél
a tárcsa nyomja vissza
az a jó ha nagyon kicsit mindíg hozzáér mert akkor egyből fog ha kell és nem kell minden fékezésnél felpumpálni a munkahengert
nemkell szabályozni a tárcsát majd hozzá igazul az uj betét
Napi ajánlat: Henger dugattyú nélkül, power nyelvvel: 20.000 Ft.
Alkatrészek testvérem Vateráján. Nézz szét nálam is!
Érdeklődni:
Email: bzoltan94@gmail.com
Tel: 0630-7255588
Gondolom a két olaj között túl nagy különbség nem lehet, vagy tévedek?
de én ezt használom http://www.egumotors.hu/4390-k... nekem bejött
Rugó ugyan nincs, derészint a karmanytú rugalmassága húzza vissza, iletve tárcsa "visszakalapálja"
A betét alkalmasint csak néhány századra van, de nem ér hozzá folytonosan, vagy ha igen, ekor valami nem kóser, oylankor a tárcsa és a nyereg erősen melegszik.
Ha a legjobb keverék olajat szeretném az NSR-nek, (tehát nem motorolajt) akkor milyet vegyek? Már egyszer valaki írta, de elfelejtettem, és nem tudom, hogy keressem vissza.
Köszi
Kösz a tárcsa adatokat!
Azért nyugtassatok meg, lehet 200ezer alatt ilyen motort venni? Összesen napi 20 km-re kellene.
nézd már meg kérlek a 4. képet. a tankot ilyen fém baszások tartják össze. ez egy ták szar már nem azért.
nem akarlak elkeseríteni de ezt ha megveszed annyit rá fogsz költeni mint amennyiből vehetnél egy újabb full jó állapotú nsrt.
Szeretnék venni egy ilyen motort. Ezt néztem ki, nagyon tetszik a festése, de máshol ilyet nem látni. Tud valaki információt mondani erről, hogy milyen típus és miért kerülhet csak ennyibe?
http://kepesmotor.hu/honda-spo...
Előre is köszi a segítséget!
Szeretnék venni egy ilyen motort. Ezt néztem ki, nagyon tetszik a festése, de máshol ilyet nem látni. Tud valaki információt mondani erről, hogy milyen típus és miért kerülhet csak ennyibe?
Előre is köszi a segítséget!
Pestiek nem tudtok valami jó albérletet Pestszentlőrinc közelében? (XVIII)
és a felirat szerint 3-ig használható
szóval egy új tárcsa milyen vastagságú?
a tárcsa nyomja vissza
az a jó ha nagyon kicsit mindíg hozzáér mert akkor egyből fog ha kell és nem kell minden fékezésnél felpumpálni a munkahengert
nemkell szabályozni a tárcsát majd hozzá igazul az uj betét