Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

meg kell melegítteni és akkor talán könnyebben kijön
Ha úgy ráállítod a bowent, hogy smmi holtjáték nem marad, hamarosan elkopik a kimelőszerkezet.
Iylenkor meg persze, már nem emel ki:)

Az olaj meg fel van találva, ha a huzal sűrűn szakad, akkor kenetlen
kizárt dolog hogy a bovden nyúljon, szakadni meg azért szakad mert kiszálasodik.......
az a baj h álígattam én már minden fele de vagy rendesen ki emel vagy csúszik és most is úgy van be állítva h eléggé alul fog a kuplung még azon gondolkozm h az úr rugók miatt a bowden nyúlik meg mikor behúzom :S mert már elszakadt és kapott bele 1 simson bowdent de az jó volt 1 ideig de úgy tűnik eddig ?
Sziasztok!
Akinek van KJ1L számú léptetője, légy szíves írjon,
biztosan megegyezünk.
Előre is köszi!
Szia!
Igen emlékszem. Holnap felhívlak, hogy mikor találkozzunk. Te mennyire vagy rugalmas időben?
Illetve árban mennyi gondoltál?

Üdv
írta, hogy új van neki benne, ezért bátorkodtam
ha ezen túlvan akkor lamella csere :)
szeva arpen, nekem van, am tavaly nyáron már találkoztunk, asszem indexrelé miatt, v nemtom már de a borároson találkoztunk. Csepelen vagyok, ha gondolod holnap jöhetsz érte csak gyere be a csepel plazahoz, ha jönni akarsz csörögj holnap : 0630 215 88 61
a karnál a feszítőt tekerd be teljesen... akkor ha minden igaz mindig fog és nem veszi le teljesen a hajtást. ha a két végpont között belövöd a csavart, akkor lesz az, hogy teljesen fog is a kuplung és ki is emel 100%-osan.

ha ezen túl vagy akkor bocsi
pont hogy ne húzzon hanem hogy a blokknál lazítson vissza rajta, ha húz rajta jobban feszül a bowden, jobban meghúzza a kuplungot a kar, és jobban fog csúszni, húzni akkor kell rajta h ha nem emel ki kellően. tehát lent a blokknál lévő állítőcsavarokkal lazíts rajta.
Bowdenel huzz ha lehet még.. :) ha nem akkor csere :)
Nekemis csináta néha.. kicseréltem és frankó
Szevasz!
Nekem a hengerfejet kellett síkba köszörülni és tömítést cserélni.
Sziasztok!
Macskalámpásra kellene nekem egy kilométer spirál, ha akad valamelyikőtöknél Budapest környékén. Ráérek, értemegyek, csak valahogy expressz módon megkéne oldani a dolgot mert sürgős. Írjatok plz!

Köszi, üdv.
Sziasztok! Nem kell valakinek egy gyári nsr kipufogórendszer? v nem tudtok vkit akinek kellene?
Tuti h tömités, nekem is ezt csinálta! kicseréltem a talptömitést és a hengerfej tömitést is és azóta tökéletes pedig hatom:)

Ujszászi és Társai Bt. , 6000 Kecskemét, Bíbor u 17.

Én itt csináltattam hozzá mintára és nagyon jó lett:)
én most csütörtökön viszem műszakiztatni de a kék ledes helyzetet nekem is ki kell cserélnem még és valaki aki nagyon ért hozzá segítsen mert csúszik a kuplung és új rugó új lamella van benne jah és a 2. féle 10w40 es olaj és még mindig csúszik de van mikor nem általában ha már mentem vele 1 ókora kört és idegesít h nem tudok rendesen gyorsulni nincs valami ötletetek ? jah igen ezt most motor generál után csinálja
Lehet henger talp tömítés is,nekem az mindig előbb adta megmagát mint a hengerfej....
atus 100-nak:szia lehet h csak hengerfejtömítést kellene cserélned!
sziaztok kellene egy kis segitség miért nymja kifele a vizet a kiegyelitő tartájbol és forraja a vizet de ha 50km sebsségel megyek vele akkor nem mi a baj
Sziasztok,
Keresek 93-as NSR-hez láb illetve kézi fékkart,kuplung kart.
Akinek esetleg van bontottan az szóljon légyzsíves,Köszi !
Az lesz. Ez vadonat új és semmi nincs benne.
Köszi a segítséget csabo!
Érdekes, amit én vettem gyári hengert, azon rajta volt a vízcső csonk.
Én jól befújnám WD40-el aztán csőfogóval kitekerném.
Köszi na ez eszembe sem jutott, én fordított menetű anyát akartam szerezni, de ez még egyszerűbb. Köszi! Akkor már csak a vízcső csonkja a kérdés. Valaki valami ötlet? Azt ki lehet szedni valahogy vagy valahonnan szerezzek bele egy cső darabot? Mit lehet azzal csinálni?