Szia,én is arra gondoltam,hogy megszaívta magát benzinnel.
Holnap,ha hazamegyek ezt le ellenőrzöm,megnézem van-e kompresszió ,kiveszem a gyertyát úgy járatom egy kicsit,hogy kitisztuljon,aztán majd írok,ha ez nem jönnebe :)
Köszi addig is!
azt akarom kérdezni, hogy honda ns125Fnél mért van az hogy a kuplung gáz adásra elcsúszik? Hogy vannak a kuplungnál az alátétek? Már mindenféle kombinációt kipróbáltam, de ugyan az! A vékony kis külső átmérőjű van csapágynál (blokkfél) a két kosár közt pedig a vastagabb, nagyobb átmérőjű. 5 lamella van benn! Komfort rugókat is cserélgettem de semmi változás. Az normális, hogy a belső kosár felfekszik az alátéten? Behúzott karnál rendesen kiemel, még el is lehet vele indulni, de mihelyst gázt adsz a motor felpörög és állsz egy helyben!
Segítsetek!
a tiéden 14-36 a gyári lánckerék
520-as lánc való rá
de hogy mijen hosszú azt nem tudom
nekem a 13-35-ös áttételre 108 szemes lánc jó
neked 110 szemes kellene szerintem
de lehet hogy jó arra is a 108
rendelj innét alkatrészt: http://motoroswebaruhaz.hu
ikrénybe van a bolt de kipostázzák ha akarod, én el szoktam menni érte
jobb mint a real motor mer nem kell 2 hétig várni az alkatrészre meg olcsóbb is
én már nem megyek a real-ba mióta megtaláltam a webáruházat
elég sokmindent vettem már tőlük és mindíg jó cuccot adtak
az végig 9-10 ezres fordulat
nemkellene megkínozni a motort
nem azt mondom hogy soha nem lehet nyélen menni de semmijen motor nem arra van tervezve
azza a láncfűrész meg a fűkasza van tervezve
100-110-el is el lehet menni kényelmesen
és nem lessz 6 liter fölötti fogyasztásod
Nekem kontakt hibás volt a leállító(nem a gyújtáskapcsoló!). De lehet karbi is, vagy egyéb dolog, ahová mondjuk pára szabadult be és eloxidált valamit, esetleg egyéb kontakt hiba.
Sziasztok!
SAjna nem indul be a motorom,kb 1 hetet állt,amikor letettem semmi baja nem volt,most indítottam volna be ,az önindító forgatja,egy pillanatra be is indult,de leállt.Tudtok segíteni mit nézzek meg rajta,illetve mi lehet a baj?
Fordulatszám mérőm már kileng 5ezer körül is. Alapjáraton nem dadog, csak ha terhelve van a motor (menet közben) Jeladót fölkutattam, de teljesen tiszta minden körülötte, csatlakozók kaptak kontakt sprayt. Innentől szerelőnek passzolok, kevés vagyok hozzá sajnos.
Az a zseniális ötletem támadt, hogy a Mátészalka-Sopron távot lenyomom az NSR-rel. Pihenőkkel fogja bírni a kb. 120-130-at ilyen hosszú úton? Kb. 520 km.
srácok senki ne vegyen Lucas sinter fékbetétet....
ma néztem és kb 2000-2500 kmer alatt 0.5 mmert megevett a tárcsából.
vissza is cseréltem gyors Ap racing betétre.
Alktrészeim amik megmaradtak 15ezer forintos irányáron eladnám egyben de ha külön kell valami szóljatok.
-majdnem komplett váltó(1-2 fogaskerék hiányzik)
-blokkfelek
-gyújtás felöli dekni
-felső villakifli(cicalámpás)
-hőfokjelző
-üresjelző kapcsoló
-jobb oldali első lábtartó
-majré vas
-blokk tartók
-vízcsövek
-hátsó lámpa, bura nélkül(cicalámpás)
-powerhez bowden
-gyári benzin és olaj csövek
-egyéb fogaskerekek meg tengelyek a blokkból(váltókar tengely meg hasonlók)
-egyéb apró alkatrészek(pl: elsőlnáckereket takaró műanyag)
Ha kell valami írj
hord93@freemail.hu
nekem is ferodó van
már elég régi lehet, vagy 6 éves, néha sipol de elég jól fog
nemsokára megérik a csere de nemtudom még mijet vegyek
majd ird meg hogy mijen ez az uj betét
Holnap,ha hazamegyek ezt le ellenőrzöm,megnézem van-e kompresszió ,kiveszem a gyertyát úgy járatom egy kicsit,hogy kitisztuljon,aztán majd írok,ha ez nem jönnebe :)
Köszi addig is!
azt akarom kérdezni, hogy honda ns125Fnél mért van az hogy a kuplung gáz adásra elcsúszik? Hogy vannak a kuplungnál az alátétek? Már mindenféle kombinációt kipróbáltam, de ugyan az! A vékony kis külső átmérőjű van csapágynál (blokkfél) a két kosár közt pedig a vastagabb, nagyobb átmérőjű. 5 lamella van benn! Komfort rugókat is cserélgettem de semmi változás. Az normális, hogy a belső kosár felfekszik az alátéten? Behúzott karnál rendesen kiemel, még el is lehet vele indulni, de mihelyst gázt adsz a motor felpörög és állsz egy helyben!
Segítsetek!
a 20-asra
ha van szikra akkor valószínü hogy a karbival lessz valami
520-as lánc való rá
de hogy mijen hosszú azt nem tudom
nekem a 13-35-ös áttételre 108 szemes lánc jó
neked 110 szemes kellene szerintem
de lehet hogy jó arra is a 108
rendelj innét alkatrészt: http://motoroswebaruhaz.hu
ikrénybe van a bolt de kipostázzák ha akarod, én el szoktam menni érte
jobb mint a real motor mer nem kell 2 hétig várni az alkatrészre meg olcsóbb is
én már nem megyek a real-ba mióta megtaláltam a webáruházat
elég sokmindent vettem már tőlük és mindíg jó cuccot adtak
nemkellene megkínozni a motort
nem azt mondom hogy soha nem lehet nyélen menni de semmijen motor nem arra van tervezve
azza a láncfűrész meg a fűkasza van tervezve
100-110-el is el lehet menni kényelmesen
és nem lessz 6 liter fölötti fogyasztásod
SAjna nem indul be a motorom,kb 1 hetet állt,amikor letettem semmi baja nem volt,most indítottam volna be ,az önindító forgatja,egy pillanatra be is indult,de leállt.Tudtok segíteni mit nézzek meg rajta,illetve mi lehet a baj?
Az a zseniális ötletem támadt, hogy a Mátészalka-Sopron távot lenyomom az NSR-rel. Pihenőkkel fogja bírni a kb. 120-130-at ilyen hosszú úton? Kb. 520 km.
ma néztem és kb 2000-2500 kmer alatt 0.5 mmert megevett a tárcsából.
vissza is cseréltem gyors Ap racing betétre.
-majdnem komplett váltó(1-2 fogaskerék hiányzik)
-blokkfelek
-gyújtás felöli dekni
-felső villakifli(cicalámpás)
-hőfokjelző
-üresjelző kapcsoló
-jobb oldali első lábtartó
-majré vas
-blokk tartók
-vízcsövek
-hátsó lámpa, bura nélkül(cicalámpás)
-powerhez bowden
-gyári benzin és olaj csövek
-egyéb fogaskerekek meg tengelyek a blokkból(váltókar tengely meg hasonlók)
-egyéb apró alkatrészek(pl: elsőlnáckereket takaró műanyag)
Ha kell valami írj
hord93@freemail.hu
már elég régi lehet, vagy 6 éves, néha sipol de elég jól fog
nemsokára megérik a csere de nemtudom még mijet vegyek
majd ird meg hogy mijen ez az uj betét
amugy mennyibe került? és első vagy hátsó?
Remélem jó sorsa lesz és legalább annyira fogják szeretni mint én.
Szevasztok!