Ugyan az a mutató csak nincs oldalra fordítva. Normál állásban ahogy a többi műszer. A 20-ason oldalasan van elfordítva. A skála felénél nekem függőlegesen áll. Nagyon meg kell izzasztani hogy odáig felkússzon az enyém, de az a maximum amit eddig elértem. Tovább még sosem ment.
Az enyémen nagyon rendben van a hűtés, túlmelegedésnek soha jele sem volt atom stabilan áll üzemi hőfokon. Majd igyekszem rendes tempót menni de 2000 körüli gép ha feltorlódik bizti lesznek kissebb araszolások a megállók előtt meg után. Ezt az időszakot kellene átvészelni valahogy. Nem tart semmiből egy ventillátort ideiglenesen berakni egy kapcsolóval az aksira. Inkább egy kis fáradság mint hogy kidobjak egy zsír új hengerszettet.
Srácok mennyire gáz az ha bejáratás alatt viszek egy utast hátul? 140km-er van a hengerben és a dugóban 5-6 ezres fordulattal közlekedve, mire túra lesz addigra 250-et belerakok. 100km-es túra 50-60km/h-ás átlag tempóval. 2000motor egy menetben és egy csajt el akarok vinni. 45kg szóval nem nagy megterhelés szerintem. Szerintetek be merjem vállalni? De nem akarom megterhelni a gépet, cink lenne ha megállna alattam.
kérdésem volna hol találom az nsr-emen a vázszámot meg a motorszámot . Én találtam 2 őt egyik a blokk bal oldalán az alábbi TCO1E 28510 A vázom pedig TCO1 351443 Előlre is köszönöm a válaszokat
nemtudom a 22-esen mijen
meg mikor nyáron földesuton mentem 5km-t végig 1-2-esbe
de akkoris csak vizszintesen állt a mutató
nsr-nek nagyon jó hűtése van
Na igen a menetben nincs nagy tempó. Lehet azért feldobok egy ventillátort, biztos ami biztos.
amugy mi lessz ez felvonulás?
Komplett első futóműd van(teleszkópok,villakiflik)+ fékmunkahenger?
Ha igen mennyibe adnád?
bal elso indexbura kellene, ami az idomba van integralva.. van valakinek?
Megtudja mondani valaki, hogy 2001-es NSR-en hány liter van a tankban, amikor tartalékra váltok?
he ns akkor azt nemtudom
ha nsr akkor a vázszám a kormány alatt a nyakon van
a motorszám meg jobb oldalon a kuplung alatt