Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Fej tömíés kuka...
Vagy le kell símítatnod a hengert is...
sziaztok nemtudom már ténleg hogy mi a baja motoromnak!,also felső tőmitések ujak a henger felet kőszőrűltetve és mégis főzi a vizet--beőntő nyiláson bugyborékol és nyomja a vizet vissza-ho ráteszem a kupakját akor meg a kiegyelitő tartájbol nyomja a vizet
sziaztok van egy kis gáz motoromal a kiegyelitő tartájybol jőn vissza fel a viz mivan vele
hát én úgy vettem 4éve hogy mintha valami parafával lett volna betömve meg vettem rá másik munkahengert ott sincs kémlelő ablak de igényesebben van megcsinálva
Hali...
Van egy jó állapotú aksim ha kell valakinek (2.5e)
Azt hittem rossz és vettem egy újat, de nem az volt a probléma ugyhogy....van egy plusz aksim
Tört már el valakinek a fékfolyadék kémlelőablaka?
Ez normális.
Minden elektromos mutató mozdul gyújtás ráadáskor.
Ne gyagasátok már a hűtőrendszert etől jobbbat keresve se találnátok.
Hejhó!
Eddig azt hittem, hogy normális a hőfokmérőm. No de nekem gyújtás ráadásakor már felugrik valameddig a mutató. Utána emelkedik, termosznyitásnál visszaesik, és stb. De kb már alapból eléri a csíkot, vagyis értéket mutat.
Itt mi a hiba? vagy nincs?
neem csak van egy piaggio nrg mc2 sport robogóm,folytattlan electronikával,meg sport kipufogóvval,telyesen felújított blokkal,és az illető oda adja cserébe a hondáját! XD enyi.
a henger már bemelegedik amit a hőfok mutató is mutat de a hútő teteje nem lessz meleg vagy csak egy kicsit
annak is ojan melegnek kell lenni mint a hengernek
szia azt hogy lehet megnézi
kőszi holnap megnézem
8. Előző tulajt el küldeni melegebb tájakra
ezen besírtam
jó kis leírás
Kész vagyok szét operáltam.
A munka menete a következő volt:
1. A meg vizsgálás...Következtetés(3 perc munka és kész)
2. Rájönni hogy ez nem olyan egyszerű lesz az 10 perc is.
3. A csavar nem jönn ki inkább a csavarhúzó törrik.
4. A káromkodás nem segít.
5. Nyereg levétel mert úgy könnyebb.
6. Satuba befogni, majd tovább a csavaral bajlódni.
7. Káromkodásra szünetett szentelni
8. Előző tulajt el küldeni melegebb tájakra
9. Melegítés Acetilén-el(,elegítő fej, nem vágó)
10. Mellegít, nem megy.
11. Lehűteni ne legyen nagyobb gond.
12. Ezt még egy párszor meg ismételni.
13. Rájönni hogy ez nem fog menni.
14. Nyerget meg probálni szétszedni
15. Az se menni.
16. Be ülni a gép elé és segítéget kérni.
17. Még várni segítség el menni motrozni(hátsó fék nélkül )
18. Segítség meg van, vissza ki a műhelybe.
19. Esély nincs a tiszta munkára..
20. Szépen ki fúrni.
21. Nem is olyan egyszerű.
22. Pár fontos informáci hiányzik hogy is nézki az a csvar.
23. Lesz ami lesz ki furni nagyobal, majd még nagyobbal.
24. Ki üttni a bolsznit és ki venni a betéteket
25. Károkat felmérni.
26. Meg tervezni hogy mi is lesz most
27. Terv meg van.
28. Fék betét meg szerzése
29. A munka menet ki írása forumra
30. Öszerakni és imátkozni hogy jó legyen.

Ez egy ilyen egyszerű művelet.

Na akor most kicsit komolyaban.
Melegítés nem ért semmit, csavarlazító sem ezt tapasztalatból mondom(ez csak az én véleményem), A furás na az igen.
Szépen ki fúrtam először 3-as fúróval, annyira sikerült el találnom a közzepét hogy a csavar vékony részébe is bele furtam. Aztán 6-osal.Az már eltörte a csavar vékonyabb részétés ki birtam húzni és szétjött. Annyira össze volt rohadva hogy fúrás után azt a 0,5 mm-es csavar maradékot sem birtam le feszegetni. Szóval mint ha egyben lenne. Majd valami barkács teknikával meg csinálom kissé másképpen hogy legközelebb ne legyen ilyen bajom. (Nem kóser munka lesz majd teszek fel képet)

Még egyszer kösz a segítéget.

Ez kissé hosszú lett sorry.
vedd le a betöltő sapkát és nézd a buborékokat
ha vannak buborékok akkor valahol a henger tömítés környékén van gond
de lehet hogy termosztát vagy vizpumpa miatt van
ember ezt a motort nem arra találták ki hogy végig 150-el mennyél mindehol
arra ottvan a 600-as
az egy ojan csavar aminek a feje amit csavarni akarsz az vastagabb de ahol a betétet fogja ott már vékonyabb
a másik oldalon nézd meg hogy ott már vékony jön ki
még mielőtt a nagyflex is kézbekerül próbáld meg befúji csavarlazíttóval többször is
aztán egy nap pihenés után próbáld meg megint lazíttani
ha igyse jó akkor melegítsed meg hőlégfúvóval vagy gázlámpával a csavar környékét
de ugy hogy jól melegedjen át az egész nyereg
ha ezek utánse jön ki akkor marad a fúrás
lehet,hogy nem nyit a termosztát?...lehet
kellene egy kis tapasztalat nsr főzi a vizet már cseréltem also felső tőmitést megkőszőrűltetem a hengerfejet is és akkoris mi a gond?
mennyiért osztogatják a kockalámpást? v te menyiért veszed? am ezeket a régi jc20akat nem nagyon fojtották, más gond lesz ott, lehet ki van kopva, mérni kell kompressziót.
igazad van,hiszen gyorshajtásért úgy sem fogsz 300.000 forintnál több büntet6ést fizetni
kamikázeeeee...még jó,hogy nem te vennéd a motorom...nem adnám
igen igen igen megtaláltál! XD hali. mond mit szeretnél! XD
mert imádok száguldozni! XD XD de jogsim nincs! segédmotorként fogom használni igen! és kevésnek tartom a 130km/h neki! XD üdv.
Aval kezdtem...
fbeni neked van, vagy volt egy eladó fehér enduro-d ami nem indult be? mert ha igen akkor voltunk nálad megnézni, haverral voltam egy suzukival mentünk és az ő sr 50 jére akartátok cserélni, meg ott volt a spanod is, asszem fehér tdr-el.