tudom én is azért kérdeztem a srácot hogy neki be jön e
le akarom cserélni de nem tom milyenre
ez jó de hát nálam felmelegszik aztán picsa nem fog jól pedig a sinter betétnek pont az a lényege
előtte elkoptattam 2 AP racing betétet is az egész jó volt de szintén ha bemelegedett már nem volt nagy szám
ilyen Gold fren izén gondolkozom azt mondják az jó de nemtudom már mi legyen
A "réz lapon olyan kicsit arany és réz színű anyag" -al mást nem érdemes csinálni csak a szomszéd kutyáját dobálni
Úgy megette a tárcsát 3e km alatt hogy csak néztem. Ki is dobtam belőle hirtelen...
én a márkaszervizbe kérdeztem a kipufogó tömíttő tűzkarikát ami egy vastag gumigyürü és a gyári 6000ft
köszönöm de nem kérem
inkább had nyomja az olajat
nem az a lényeg hogy mennyit bir
ez is ojan mint a gumi mer ebből is van puha ami jobban fog de hamar elkopik meg van kemény ami sokáig birja de nem fog ojan jól meg mindíg sipol
amugy utcára jó a kemény is
a puhább betétet inkább versenyre szokták berakni hogy a sok fékezéstől felmelegedő fék fogjon is valamit ne csak melegedjen
van ojan hogy 1 pályanap 1 garnitúra betét
meg már láttam ojat a tv-be mikor egy gyári gixert kivittek a hungaroringre a dodorék és néhány kör után elégett a betét és már nem fogott semmit pedig nem volt kopott
ezt csak érdekesség képpen irtam
Én a Honda szalonból vettem volna de 24-26000 ft lett volna az első-hátsó garnitúra együtt ...ajánlottak ugyan utángyártottat 17.000+postaköltség de az se tetszett,úton a fékcentrum felé megálltunk egy motorosboltnál ahol délutánra tudtak hozni LUCAS fékbetét garnitúrát 11200-ért...na az nyert
Az.... megyünk a fékcentrumba.. és felragasztatom... nem 6 hanem csak 2 e :D és uggyan olyan.. sőt.. nekem jobbanbevált... tovább birta a ragasztott :)
Foghatja annyira simán... vegyél rá egy fojtatlan kiput. De előtte vagy küldj képet a kipurol... és meglehet mondani h fojtott e... vagy mérj kompressziót... mert azis lehet h már dugócserés azért nemmegy többet 130 nál. :)
le akarom cserélni de nem tom milyenre
ez jó de hát nálam felmelegszik aztán picsa nem fog jól pedig a sinter betétnek pont az a lényege
előtte elkoptattam 2 AP racing betétet is az egész jó volt de szintén ha bemelegedett már nem volt nagy szám
ilyen Gold fren izén gondolkozom azt mondják az jó de nemtudom már mi legyen
Úgy megette a tárcsát 3e km alatt hogy csak néztem. Ki is dobtam belőle hirtelen...
http://www.sportmotor.hu/motor...
köszönöm de nem kérem
inkább had nyomja az olajat
ez is ojan mint a gumi mer ebből is van puha ami jobban fog de hamar elkopik meg van kemény ami sokáig birja de nem fog ojan jól meg mindíg sipol
amugy utcára jó a kemény is
a puhább betétet inkább versenyre szokták berakni hogy a sok fékezéstől felmelegedő fék fogjon is valamit ne csak melegedjen
van ojan hogy 1 pályanap 1 garnitúra betét
meg már láttam ojat a tv-be mikor egy gyári gixert kivittek a hungaroringre a dodorék és néhány kör után elégett a betét és már nem fogott semmit pedig nem volt kopott
ezt csak érdekesség képpen irtam
te mit tudsz erröl?