Hát sztem nem csak a hülyék ellen, hülye ki köti mert az nem kell... Nagyon hasznos dolog az...
Már azért is mert az olaj drága, és ha kevered akor mindig ugyan anyi fogyik, ha magának adagolja akor meg fordulat fügő(kijavítani ha tévedni), sporolás
Derbinek jó a 300ft olaj is nálunk az a menő... Füstöl mint az apja f@sza. Amennyi olaj jó esik és csókolom, kell a francnak az olaj pumpa, mert ha elromlik akor nagyobb a baj
Ez a filozófia...
Igaz 5000km után a motor már...
100km/h ment majd 5000km után már a 80km/h behajolva
azt a pumpát direkt azért találták ki hogy rendesen megolajozzon mindent amit kell
hülyék ellen lett gyártva
azoknak akik nem tudják hogy mijen a 40-es keverék és helyette 20-ast raknak bele
ha mindíg van a tartájba olaj akkor nem fog tönkremenni mer az olaj keni és nem kopik el
Maga a pumpa egy igen egyszerű, mármár primitív valami, nemigen megy tönkre.
Persze, a korábbi gazdák esetleg gondoskodtak róla, hogy ez mégse így legyen:)
Péládul azzal, hogy kikötötték, s akkor kenés nélkül forgott...
A kreatívabbak a csövet is leveszik, had menjen bele a kosz, homok, sár...
Persze, ezt nem bírja.
Iylen öreg hazsnált motornál érdemes, a teljes rendszert revizo alá venni, kimosni a tartályokat, és a 20 éves csöveket újra cserélni.
De nem tudom mért vagyok ilyen bizalmatlan a motorral szemben...
Azért érdekes ez mert egyik haver vett egy derbit és azon ki van iktatva...(Az előző tulaj szerint, mert ha az el romlik akkor...)
Bár az a motor nem tiszta... 2002-es és 4300KM
Sziasztok.
Egy érdekes kérdés merült fel a fejemben a motoral kapcsolatban,
mivan ha menet közben az olaj pumpa fel mondja a szolgálatot, az se nekem se a motornak nem lenne kellemes...
Történt már valakivel ehez hasonló dolog?
Mekora a valószínűsége ennek hogy ez be következhet?
A folytott kipufogó mennyire fogja meg a gépet? Mindenem folytatlan 626-os cdi, 78-as power elektronika 145-ös főfúvóka, de dinamikusan csak 120-ig gyorsul. A hengerem gilardoni2-es nicasilos, 1200-km-el ezelőtt raktam bele új D mértű dugattyúszettet. Nem tudom miért nem megy jobban. Csak a pufóra tudok gondolni az gyári. Létezik hogy az ennyire megfogja? Erő az kb 10.000-es fordulatig van benne utánna már csak stadnál. 5.ben még nagyon húzmeg van a dinamika 120-130 körül van a vége, 6-ba váltva már inkább csak szinten tart. Igaz elég vacak aszfalton, jó minőségű úton ha 6-ban full gázt húzok nagyon lassan gyorsulni kezd de így még nem tudtam kipróbálni meddig megy el. Ez normál dolog vagy ennél többet kellene tudnia. Ötletek?
Sziasztok!
Macskalámpáshoz van valakinek hátsó lábtartóhoz taposója? A tartó konzolok meg vannak csak a taposók hiányoznak. Érdekelne kettő a rugókkal csapszegekkel golyókkal vagy nem is tudom mi van még hozzá szóval együtt kompletten kellene. Kp-ért vagy blokk alkatrészt is tudok adni cserébe. Megbeszéljük!
Már azért is mert az olaj drága, és ha kevered akor mindig ugyan anyi fogyik, ha magának adagolja akor meg fordulat fügő(kijavítani ha tévedni), sporolás
Derbinek jó a 300ft olaj is nálunk az a menő... Füstöl mint az apja f@sza. Amennyi olaj jó esik és csókolom, kell a francnak az olaj pumpa, mert ha elromlik akor nagyobb a baj
Ez a filozófia...
Igaz 5000km után a motor már...
100km/h ment majd 5000km után már a 80km/h behajolva
Mi van a motoral hogy nem megy
hülyék ellen lett gyártva
azoknak akik nem tudják hogy mijen a 40-es keverék és helyette 20-ast raknak bele
ha mindíg van a tartájba olaj akkor nem fog tönkremenni mer az olaj keni és nem kopik el
Persze, a korábbi gazdák esetleg gondoskodtak róla, hogy ez mégse így legyen:)
Péládul azzal, hogy kikötötték, s akkor kenés nélkül forgott...
A kreatívabbak a csövet is leveszik, had menjen bele a kosz, homok, sár...
Persze, ezt nem bírja.
Iylen öreg hazsnált motornál érdemes, a teljes rendszert revizo alá venni, kimosni a tartályokat, és a 20 éves csöveket újra cserélni.
De nem tudom mért vagyok ilyen bizalmatlan a motorral szemben...
Azért érdekes ez mert egyik haver vett egy derbit és azon ki van iktatva...(Az előző tulaj szerint, mert ha az el romlik akkor...)
Bár az a motor nem tiszta... 2002-es és 4300KM
Persze, a karbantartás az fontos..
Egy érdekes kérdés merült fel a fejemben a motoral kapcsolatban,
mivan ha menet közben az olaj pumpa fel mondja a szolgálatot, az se nekem se a motornak nem lenne kellemes...
Történt már valakivel ehez hasonló dolog?
Mekora a valószínűsége ennek hogy ez be következhet?
Macskalámpáshoz van valakinek hátsó lábtartóhoz taposója? A tartó konzolok meg vannak csak a taposók hiányoznak. Érdekelne kettő a rugókkal csapszegekkel golyókkal vagy nem is tudom mi van még hozzá szóval együtt kompletten kellene. Kp-ért vagy blokk alkatrészt is tudok adni cserébe. Megbeszéljük!
és mennyit adtak érte?
Mibe volt a gixer?