azt a kicsit kell kivenni
nemtudom biztosan de szerintem 6-os
fujd be csavarlazítóval
fogd be a nyerget a satuba de teked be rongyba mert megnyomja a satu
megfelelő nagy csavarhúzóval ki lehet csavarni
helló!
miért baj az ha "csak" 130 km/h-val megy?
gondolom segédmotorként akarod használni,ahhoz meg minek?ha meg van jogsid nagyobbra akkor vegyél nagyobbat
először is alapbol 2 fajta nsr van
a régebbiek azok a jc20-asok abbol van az idomos 2 kör lámpás meg az idom nélküli kocka lámpás, szerintem te ijet akarsz
ezeket 89-94 között gyártották
ezeket nem fojtották gyárilag 21kw 30le
meg vannak az ujabbak a jc22-esek abbol is van idomos ami macskalámpás
meg van idom nélküli aminek raiden a neve
ezeket 94-2001 között gyártották és lefojtották 11kw-ra 15le csak már sokat átalakítottak hogy erősebb legyen
mindegyikbe ugyan az a blokk van
a jc22-esekhez drágább az alkatrész mint a 20-ashoz mert az ujbol kevesebb van meg keveset bontanak nameg ez ujabb
a régi 20-ashoz van minden bontott alkatrész
tipushibák: hátsó teleszkóp, gyujtás elektronika, termosztát
ezek romlanak el legtöbbször
nálam is van eladó nsr
én már szétszedtem egyszer mert kitakarítottam de nekemse volt egyszerű
azért egy fél nap alatt sikerült szétszedni és még utánna össze is raktam
ha csak a betétet akarod cserélni akkor csak 1 csavart kell kivenni
fujd be csavarlazíttóval aztán neki kell feszülni és meglazul
de ha már szétverted akkor marad a fúrás
álványos fúróval meg lehet csinálni ha ugyes vagy
Amit ,,Adamomester" leírt, az nem teljesen helyénvaló, ahogy én tudom... Az anyag, amit mond az jó. (Gázolaj, benzin...) De ne áztasd be, mert akkor képes és kioldja a gyári kenőanyagot, amivel rontasz a helyzeten. Pláne, ha egy alacsony viszkozitású cuccal tisztítod meg. Javaslom, hogy egy tiszta rongyot pl. benzinezz vagy akár petróleumozz be és azzal törölgesd tisztára! Majd ha tiszta, akkor fújd be a láncspray-el! De nehogy ész nélkül vidd fel, csak amennyi kell... Ne vidd túlzásba! A láncfeszességre is ügyelj majd! Ja és szerintem teflonos spray-t érdemes használni, MOL-nál vettem utoljára, nekem bevált!
Bocs, hogy regényt írtam, nem akartalak kioktatni, segíteni szeretnék!
rendben köszönöm! és érdeklődnék h a kocka lámpás nsr-nek milyen árban vannak az alktrészei? pl olcsó,vagy közepesen elfogadható? vagy drága? azon kívűl h honda! XD és ha meglessz a honda akk mire figyeljek oda? h milyen hangott nem szabad neki ki adnia,vagy mi az ami rendellenesség rajta, alkatrész stb..? várom válaszotokat! mert az első nsr-em lenne! 125ccm! és nem tudom mért de 130km/h a vége! :S:S úgy tudom h 150-160-kell legyen nem? folytások hol vannak benne? üdv.
Szia! Nekem van többféle kormánykapcsolóm, 22-es kormányokról, amilyen az NSR-é is, de holnap talán lesz CRM 125-ösről is, bár szerintem az is 22-es. Ha érdekel valami, írj: bzoltan94@gmail.com
Gondoltam,hogy nem kell.Csak az a gondom,hogy az úr istenért nem tudom kiszedni azt a középső tengelyecskét,ami bent tartsa a betéteket a féknyeregben.Rendesen bevan ragadva a féknyereg oldalán levő csavar.Kivehetetlen. Nem tudom mit kezdjek vele. Már azon vagyok ,hogy kell másik féknyereg,mert már szétbarmoltam a nagy szerelésben.Esetleg valamilyen ötlet_
nemtudom biztosan de szerintem 6-os
fujd be csavarlazítóval
fogd be a nyerget a satuba de teked be rongyba mert megnyomja a satu
megfelelő nagy csavarhúzóval ki lehet csavarni
?
Iletteve, ha igen, hát bánom is én, volt már "buzizsidókurvaanyámat" meg minden, nem húzom fel magam az iylesmin.
Aki akar tanulni, az tud, aki meg vergődik az hülyemarad.
Én sem úgy születtem, hogy tudtam dolgokat, hanem ellestem és megkérdeztem.
miért baj az ha "csak" 130 km/h-val megy?
gondolom segédmotorként akarod használni,ahhoz meg minek?ha meg van jogsid nagyobbra akkor vegyél nagyobbat
a régebbiek azok a jc20-asok abbol van az idomos 2 kör lámpás meg az idom nélküli kocka lámpás, szerintem te ijet akarsz
ezeket 89-94 között gyártották
ezeket nem fojtották gyárilag 21kw 30le
meg vannak az ujabbak a jc22-esek abbol is van idomos ami macskalámpás
meg van idom nélküli aminek raiden a neve
ezeket 94-2001 között gyártották és lefojtották 11kw-ra 15le csak már sokat átalakítottak hogy erősebb legyen
mindegyikbe ugyan az a blokk van
a jc22-esekhez drágább az alkatrész mint a 20-ashoz mert az ujbol kevesebb van meg keveset bontanak nameg ez ujabb
a régi 20-ashoz van minden bontott alkatrész
tipushibák: hátsó teleszkóp, gyujtás elektronika, termosztát
ezek romlanak el legtöbbször
nálam is van eladó nsr
ojan lett mint az uj
áztatás nemjó semmire azt meg kell sikálni
azért egy fél nap alatt sikerült szétszedni és még utánna össze is raktam
ha csak a betétet akarod cserélni akkor csak 1 csavart kell kivenni
fujd be csavarlazíttóval aztán neki kell feszülni és meglazul
de ha már szétverted akkor marad a fúrás
álványos fúróval meg lehet csinálni ha ugyes vagy
Amit ,,Adamomester" leírt, az nem teljesen helyénvaló, ahogy én tudom... Az anyag, amit mond az jó. (Gázolaj, benzin...) De ne áztasd be, mert akkor képes és kioldja a gyári kenőanyagot, amivel rontasz a helyzeten. Pláne, ha egy alacsony viszkozitású cuccal tisztítod meg. Javaslom, hogy egy tiszta rongyot pl. benzinezz vagy akár petróleumozz be és azzal törölgesd tisztára! Majd ha tiszta, akkor fújd be a láncspray-el! De nehogy ész nélkül vidd fel, csak amennyi kell... Ne vidd túlzásba! A láncfeszességre is ügyelj majd! Ja és szerintem teflonos spray-t érdemes használni, MOL-nál vettem utoljára, nekem bevált!
Bocs, hogy regényt írtam, nem akartalak kioktatni, segíteni szeretnék!
Üdv; Zoli
Ez olyan, hogy ezen van a szívató, a bovdenje meg a kar. (A kar a képekről lemaradt, de adom azt is, meg a bovdent 3500-ba)
Üdv
Nálam érdeklődj, akár írj MSN-en.
Csak az indexes oldali kéne, jó gombokkal. Mennyi lenne? 22,6-os kormányom van nekem is..
Üdv; Zoli
Megtudjátok mondani mennyi a gyári kormányátmérő? Kormánykapcsolót szeretnék tenni drz-re és talán az nsr-é jó..