végkiárusítás nálam. csinálok majd listát hamarosan hogy mik vannak még meg képeket a megmaradt alkatrészekről. azér hiányozni fog a kétütem illata meg a hangja de majd pótolja a melóbajárós simson .
Helló!
A kábelek nem olvadtak meg,ahogy néztem épp mindegyik,csak az egyenirányító füstölt.Az aksit télen vettem,és eddig nem volt baj vele,de az eset előtt két alkalommal is kicsit nehezebben indult a motor(a visszajelzők elhalványodtak).Nem tudom h milyen az ha az aksi zárlatos,de elvileg jónak kell lennie.Én arra gyanakszom még,hogy mivel a power ki van kötve így az hülyíthette meg a feszültségeket.Ez hülyeség?vagy van benne vmi?
-a külön álló vezeték a powernél világoszöld.összesen 8 vezeték jön ki belőle. Amikor a régebbi power elektronikát alakították bele az újabbhoz akkor elég hosszú volt a vezeték?mert a 20-asnak úgy nézem rövidebb vezetékei vannak.
itt egy kép a kilyukadt egyenirányítóról.:
nem jól bogoztad ha széthuzod megszünik az egyenletlen járás a jeladóban egy elektromos tekercs van ha az tönkre megy és zárlatot okoz akkor csinálja az egyenletlen járást
a túláramtol ég el, de nem is ez a lényeg hanem az hogy mi okozza ezt
lehet hogy zárlat van valahol
nézd végig a kábeleket mer lehet hogy egy kábesz szigetelése elkopott és testzárlat van
vagy esetleg elolvadtt egy kábel szigetelés
esetleg az aksi zárlatos
de lehet hogy csak az egyenirányíttó ment szét és csak azt kell kicserélni
ez ojan probléma amit látatlanba nehéz megmondani mi a baj
http://www.kepesmotor.hu/honda...
wááá de felbirnak idegesiteni ezek az emberek.. akik ennyire lehuzzák egy adott tipus árát... 180 ezer... ? hol ? ....
szia a jeladó a motor lendkerék felöli oldalán az állórész melett van a tank alatt van egy müanyag fedél abba van a power motor másik felén van egy felnyitható fedél abban vannak a széthuzható kábel kötegek kersd meg a jeladóét elindulsz lent a deknitől az állórésznek a vezetékje egy vastag a jeladóé vékony 2szálas vezeték.
Nekem meg eladhatnád a feszültségszabályozót!
(msn-en beszéljünk!)
Az zavart meg, hogy alapjárat jó lesz akkor, de nekem az most is jó 7ezertől kezd szaggatni..
Köszi!
A kábelek nem olvadtak meg,ahogy néztem épp mindegyik,csak az egyenirányító füstölt.Az aksit télen vettem,és eddig nem volt baj vele,de az eset előtt két alkalommal is kicsit nehezebben indult a motor(a visszajelzők elhalványodtak).Nem tudom h milyen az ha az aksi zárlatos,de elvileg jónak kell lennie.Én arra gyanakszom még,hogy mivel a power ki van kötve így az hülyíthette meg a feszültségeket.Ez hülyeség?vagy van benne vmi?
-a külön álló vezeték a powernél világoszöld.összesen 8 vezeték jön ki belőle. Amikor a régebbi power elektronikát alakították bele az újabbhoz akkor elég hosszú volt a vezeték?mert a 20-asnak úgy nézem rövidebb vezetékei vannak.
itt egy kép a kilyukadt egyenirányítóról.:
Hátsó tárcsafékrendszerek, blokk alkatrészek, gyári karburátor, hengerszett, elektronikák, idomok egy része, lámpák, indexek, műszerfalak, stb. stb.
Érd:
bzoltan94@gmail.com
0630-7255588
cdi-röl meg a power elektronikárol beszéltek
lehet hogy zárlat van valahol
nézd végig a kábeleket mer lehet hogy egy kábesz szigetelése elkopott és testzárlat van
vagy esetleg elolvadtt egy kábel szigetelés
esetleg az aksi zárlatos
de lehet hogy csak az egyenirányíttó ment szét és csak azt kell kicserélni
ez ojan probléma amit látatlanba nehéz megmondani mi a baj
Tehát, ha széthúzom a vezetéket, akkor egyenletlen lesz az alapjáratom és kipörög, ha az a baja?
Sajna van köztük különbség.Mert az enyémnek van még egy zöld különálló vezetéke is.
wááá de felbirnak idegesiteni ezek az emberek.. akik ennyire lehuzzák egy adott tipus árát... 180 ezer... ? hol ? ....