Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szevasztok. nincs véletlenül önindítója valakinek?
Köszönöm szépen a választ,sokat segítettél!
Na a motorom nem henger fejes bár mennyire is az a véleményetek...
Le vettem a kupakot járó motornál... 3 kis bubi jótt fel aztán semmi szépen keveri a vizet... Sok volt benne ki nyomta és punk tun... Lehet hogy azért mert az előző tulaj minden indulás előt öntöt bele hogy színültig legyen...Szépen lasan meg telt a tartály és nálam kezdet el folyni...
A fogalmin át ment...
Kösz a választ!
Amúgy csoki hol vettél ennyiért gyertyát? Én 500km-el ezelőtt vettem 2800-ért. És a Denso, amit még előírnak, az is ilyen árban van. Legalábbis én ilyenben láttam.
ha vákum lessz benne akkor ott kissebb a légnyomás és akkor méghamarabb elkezd forni a víz
akár már 70-80 fokon
gőz lessz belőle
pedig a vizet nem szívja vissza, mivel a tágulásiba nincs vákuum, és a hűtősapka is nyomásra nyit, de vákuumra nemnagyon, amugy is abba egy baromi erős rugó van, ami csak nyomóirányba tud nyitni, így értelemszerűen a vákuum nem fogja ellenkező irányba megnyújtani a rugót is úgy kinyitni.......
de ha lehül a motor akkor a csövekben vákum lessz
ott valamit muszáj beszívnia utánna
a cross motoron sincs tartáj csak a sapkátol megy le egy cső a váz mellett a semmibe
értelemszerűen a hűtőrendszert a legmagasabb pontjánál töltjük fel, attól hogy te valahogy a hőgomba helyén a henger vízterébe be csepegtetsz pár deci vizet attólmég a hűtő nem fog megtelni
amint le írtam a tágulási tartáLY annyit csinál hogy ha a motorod túlmelegszik és a hűtőrendszerben megnő a nyomás, a víz/gőz a tágulásiba megy át, de onnan vissza nem tud folyni mivel csak a hűtősapkáról megy bele cső, ahonnan tud bele folyni víz, viszont vissza nem tudja szívni nagyjából ennyi, igazából nemtudom minek hivják tágulásinak, de ez a neve, és azt sem értem minek van, egyszerűen a földre is ki vezethették volna a vizet, a tágulásiból is a földön végzi, ha a tágulási tartály megtelik...........
ez igy nem fog működni mer a levegő mindíg a legfölső ponton akar távozni vagyis a beöntő kupaknál
cserélj gyertyát és egyböl 5 alatt lessz a fogyasztás
6000km után ajánlott gyertyát cserélni
menne még vele csak többet fogyaszt
megér 1800ft-ot
ngk br9ecs
akkor neked 20-as van a régebbi
7dl olaj kell bele 10w40
elsőteló szimering mérete 35x47x7,5/10
én athena márkájut vettem
ha már szimeringet cerélsz akkor az olajat is cseréld ki a villába
oda 10w kell direkt villa olaj
van képgalériám a cseréről, segíthet a munkába
én az enyém alapján ugy gondoltam hogy a 22-es is ugy működik
mijen az a tágulási tartáj?
cserélném honda cr 125 ös cross motoromat 1999évjáratú. rendszámos nsr-re 125ccm. 06302219405 bmx_-11@hotmail.com
Nekem van egy jc20-asom, és azt mondtad visszafolyik a víz. Ha mondjuk leveszek valamit, például a hőmérőjeladót, akkor fel tudom tölteni a rendszer anélkül, hogy az idomok nagy részét és tankot le kelljen szednem? Ugye így nyílik a rendszer.
Az úgy lehet, hogy ha túrázunk, akkor 90et megyünk, és power-nyitás alatt nem eszik túl sokat. Persze én is meghúzom időnként, de óvatosnak kell lennem, mert szegény vidéki gyerek lévén nem tudok még generálozni. Jobbat mondok... van itt olyan, hogy két falu közt 60-70-et gurulok, mert mondjuk este van, és nincs forgalom Szóval gyönyörködöm az alkonyban, a fákba, későesti órákon a műszerfal világításba... stb. Ilyenkor 3 liter körül van. Szóval spórolósan haladok. Így is motorozik az ember. Így is vág a szél, és törölgeti a plexit az ember.
üdv.
86-os, ns 125f! Nem tudjátok, hogy mennyi kuplung lamella van a kuplungban? Vkinek nincs eladó!
bocs. kraft
hali. nemszámoltam meg a lánckerekek fogszámát még de 7000-nél kereken 90-et megy 6-odikban a gépem. vallószínű akkor hogy nem gyári az áttétel de így is megy végre annyit amennyit kell meg így krapt is van benne. azér majd írok hogy hányas áttétel van rajta ha lessz humorom leszedni az oldalidomot.
:O azt hogyan? nekem 5 a minimum de annál csak több, jóval
kellene nekem nsr-hez idomszet vagy csak a jobb fejidom indexel ha van valakinek akkor írjon erre a címre :maczik.attila@gmail.com ha tudsz mellékelj képet is
Sziasztok,meló helyről írok,ezért sietek,de lehet már volt kérdezve,amit most fogok.
1993-as NSR-em van,itt az idő váltó olaj cserére,mennyi olaj (hány W-s)és milyen való bele?
Másik kérdésben is remélem tudtok segíteni,folyik az olaj az első teleszkópból,azt mondják szimeringet kell cserélni,na ebből milyen típus kell rá?
Köszi előre is!
Mertem feltételezni hogy egy megfelelően bekarburált motorról beszélünk :)
jaja, ha jól van összerakva, meg beállítva akkor bírnia kell a hajtást hosszú távon is.
írtam neked mailt!