a biztosítték csak 10A fölött olvad ki
nézz végig minden égőt meg dudát és minden ojat ami villannyal megy
egy rossz égő vagy kapcsoló is okozhatja a bajt
Tippeket kérnék.... hogyha az eletronikám nem zárlatos... de már kivert 2 trafót... .akkor mi baja lehet még ? elektronikán kivül ?
mondtak valami olyasmit h nem testelt le.. v mi... ?!
meg.... ammikor kisült a trafóm... a biztositékom forró volt nagyon (10 ees bizt) ha valami gebasz van... nem annak kéne kisülnie ?
Minden komolyabb motorfelújító műhelyben perselyeznek. Nálunk Fehérváron is. Itt nekem egy Rotax123-ra persellyel együtt mondtak 30.000ft-ot cakumpakk, mire egy sérült NiCaSil-osból perselyes lesz.
A karburátor nem igazán befolyásolja a power működését. Le kell venni a power fedelét, és ott jelölésre tenni a az adott bemetszéseket. Tanácsot találsz a manual-ban és ott kép is van, h hogyan nézzen ki.
Sziasztok!
Van egy kis bibi a gépemmel. Üresbe pörög mint állat, mikor elindulok nem pörög 7000 ezernéél tovább.. a power se nyit.. nem tudom h mihez nyúljak..(a keverékcsavarokon állítgattam de nem jutottam semmire..! Mi a gáz vele? Segítségeteket köszönöm!
perselyezés
zircen van ijen műhely
pesten meg talán a tábori tunig csinál ijet
én inkább megcsináltatnám perselyesre mint nicasilosra
legalább 20000 egy normális perselyezés
Tudok persze, csak annyi, hogy bedobom egy borítékba pár lap közé nem?! Este itt lesz bátyám barátnője, megkérdezem tőle, hogy nem gáz-e, ő a postán dolgozik.
ok, jól sejtettem, hogy gy rezgéscsillapító gumi hiányzik, köszi!akkor tudsz postázni egy olyan anyát? szeretem az eredeti alkatrészeket, még, ha egy anyáról is van szó!
elkéne egy kis segítség, némi hiányosságot véltem felfedezni a féknyergemnél elől, néhány kép miről is lenne szó, szerintem innen hiányzik valami, de mi? gumi gyűrű? segítséget kérek!
nézz végig minden égőt meg dudát és minden ojat ami villannyal megy
egy rossz égő vagy kapcsoló is okozhatja a bajt