Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én úgy tudom hogy 2 ütemű motoroknál nem érnek el teljesítmény növekedést az előgyújtás szög változtatásával ezért nem is alkalmazták (csak trabantró tudom hogy ott volt röpsúlyos de wartburgnál pl nem) de nem tudom h ilyen fordulatszám tartományba is ér valamit
gillardoni 2
Helló4
mondjon nekem valaki gyorsan egy nsr 125 henger magasságot.
előre is köszi.
engem érdekel
pontosan mid van?
Faternak voltak román vendégmunkás ismerősei a cégnél. Ők mondtak ezt-azt és ez megmaradt.
Ha kell tudok adni van 1-2 darab még.
semmi gond, majd nézek valahol, de köszi azért a kedvességed!
1200 eurórt vettem. Minden okmányal...
Nálunk az 50-esek is regisztrálva vannak vagyis rendszámosak...(2012 uj törvények szerint minden évben regisztrálni kell,edig trajno registrovan(Végtelenig regisztrálva voltak))
+ 150 euró, írtátás,adó, minden nyavaj...
A fenébe. Azért csúszott egy napot, mert véletlenül azt raktam be először a borítékba, ami a termosztátot fogja le... Azzal nem is lett volna baj, de azok nem gyáriak voltak, akkor jöttem rá. Másnap kerestem pár csavart, megnéztem a tőcsavarokhoz, oda stimmelt, nem hittem hogy fent más van. Wááááá. Bocs! Ne küldd vissza. Még találkozunk, majd adok egy üveg csavart, a tizenakárhány motorból van, amit odaadok szívesen. Jut is meg marad is.
Bocs még1X! Zoli
Sziasztok!
Sok szeretettel meghivunk benneteket az II. Győri Nyuszijelmezes Motoros Felvonulásra!
A szervezők: Mocilaci és Martinka
szia zoli, köszi a mamákat, megkaptam, de sajnos ezek nem jók, nagyok, ezek a hengert fogják le , és nem a hengerfejet, és a termosztátházat! visszaküldjem?
Írj mailt, ha még nem írtál: bzoltan94@gmail.com
Én kösz!
Szevasz!
Nekem is forralta,a hengerfejet kellet síkba köszörültetnem és persze tömítést cserélni.
Több oka lehet, mondok párat a teljesség igénye nélkül:
-hengerfejtömítés megadta magát
-kevés a hűtőfolyadék a hűtőrendszerben
-termosztát nem hajlandó kinyitni
Egyiknek sem túl költséges a javítása.
Sok szerencsét.
sziaztok kellene egy kis segitség nsr-ről lenne szo elkezte főzni a vizet ijenkor mit lehet csinálni vele
Csővi, megjött a trafó, most rakom fel.
Köszike (:
aztmondta hogy kipróbálás gyanánt tette rá hogy ad e szikrát. kitudja mit akart vele.
őő igen, szóval az előbbiből az következik, hogy az eredeti gyújtás, az valamerre huzigálja vélhetően a jelet, tehét a gyújtás nem akkor érkezik, amikor a jeladóból az impulzus.

Ha erre rádugnak egy másik elektronikát, akkor az vélhetően élbőlmshol fog gyújtani mint kellene:)

Gondolom valami hulladék kínai pitbike elektrót tettek rá.:)

Ráadásul, a 4t gyújtást az ellenkező irányba kell huzigálni, mint a 2t nél.
(4t nél foyltonosan nő vlamiylen görbe alapján, 2t nél meg fordulaton csökken)

Jó egy szerelő lehet
A gyújtásgörbe manipulálásának alapvetően kétféle módja van.
1: bevan álíltva egy KIS előgyújtás, és az elektronika a fordualt függvényében késlelteti a gyústásidőpontot.
Az yilen gyújtás csak egy irányba tudja huzigálni a gyújtást.

2: Dettó egy korai időpontból indul a gyújtás impulzus a doboz felé, de az elektronika, a felépítsének megflelően tetszőleges időpontban böffenti ki magából a gyújtást.

A pices uygen ez cask "kompóteres" vezérléssel
itten látható, hogy miről bezséltmlink

monnyuk kicsit hülyén van ábrázolva, fordítva szokták, így fejjel lefelé van:)

az ábrából azt lehet kiolvasni, hogy az eredeti gyújtásgöre(zőőd) elég idióta:)
Vélhetően azért iylan, hogy utcára kellemesebb legyen.

Sóval ez elindul 3500-as fordulat környékéről, és egyenletesen nő az előgyújtás egészen hétezer valahányszázig, felmegy egészen 18 fok környékére, ahonnan két töréssel esik 12-ig ami már gyakorlatilag leszabályozásnak tekinthető.

Jól látszik, hogy a tuning elektronikák, jóval meredekebb (kevésbé idióta:) görbét álíltanak be.

A kék vonal kivételével mindegyik elektronika valami hót egyszerű módonpár alkatrész segítségével manipulálja a gyújtásgörbét (de azért biztosan jó drágák hehe:)

A kék viszont bonyolultabb görbének tűnik, szerintem az PIC vezérelt cucc.

Annyitmég érdemes tudni, hogy a benzin égési sebessége miatt, az átlag utcai 2t motornak 3 és 8000 között kábé 20 fok előgyulára van szüksége.

Jellemzően, felette, és alatta szokták ráncigálni.
értem. amúgy azér kérdeztem mer azt mondta a srác hogy 4T robes elektronikát tett rá a szerelő hogy kipróbálja. de a gyujtás időpont nem stimmelt. nemtudom hogy most ez igaz e vagy valami.
Hát, az attól függ.

Alacsony fordulatú motorokban jellemezően egyenes gyújtás van, mindenféle hókuszpókusz nélkül.
(pl simson)
Modern motorokban viszont egy egyszerű vagy bonyolultabb gyújtásgörbét állít elő az elektronika.

Általában nem cizelláljár rettentően, jellemzően egy kijelölt ponttól kezdve egyenletesen esik az előgyújtás görbéje.
(igy szokták megfogni például a papíron segédmotornak minősülő am és egyéb blokkok teljesítményét, hogy 4 ezer környékéről erősen esik a gyújtásgörbe, 9-10 ezerre meg negatívba meg át.
Ha vesznek hozzá egy "tuning" elektronikát, az a gyakorlatban ezt a túlszabályozást nem csinálja, ennyit tud, enm többet:)

az nsr gyújtásgörbéje azért vélhetően ennél kicsit összetetteb (az rs 125 nek például egészen bonyi van) de nemtom, még nem próbáltam iylet nézni sohasem.

keress rá a gugli a barátod.
(ignition courve, vagy ignition diagram, vagy iylesmi)
szerintem itt is hasonló tuningolás tőrtént. még egy kérdés. a gyujtáselektronika az nem befojásolja a gyujtás időpontját nem?
Van egy forgórészem, meg egy alaplapom, érdekel valakit?