nem forralná meg a vizet
marha jó hűttése van
nekem a szerpentinen ahol 4.-be szoktam menni legtöbbször nagy fordulaton nem is ment föl a mutató
mindíg ugyan ugy áll akár hogyan megyek
csak ha lassat tötyögök a városba vagy felvonuláson szokott egy kicsit fölmenni a mutató
20 km után szerintem már úgy felhevül a dugó(mivel nincs elég hűtés), hogy meg is ragad... bár lehet még nem. Ha nem is történik ilyen, akkor a víz forr föl. Jót nem tesz neki, mert nem erre van tervezve. Sem alkatrészek, sem maga a konstrukció nem versenykörülményekre van. Persze tudom, hogy versenyeztek velük kis módosítással, de azokat a motorokat kb pályázás után fúrni is kellett.
szólj lacinak hogy holnap azt is próbálja ki
én nem szoktam tartósan pörgetni, csak akkor ha rámjön az ötperc
a szerpentinen meg néhány kigyorsításnál ki szoktam huzatni 9000-ig de az fölé szerintem fölösleges mer ugysincsen benne már több erő
tartósan meg 11000-t még birja 10km hosszan mer megnéztem hogy mennyi a vége de ez csak egyszer volt
nekem legalábbis birta
nekedse kell a szomszédba menni hülyeségér
2 ütemű kifejezetten szereti az üresbe forgatást
amugy ha hagyos alapjáraton akkor is melegszik jobban mint másképp
ki lehet próbálni ezt normálisan is
hagyod alapjáraton had melegedjen aztán mikor följebb megy a mutató néhány mm-el akkor ráhuzol egy kicsi gázt 2000-ig és a mutató vissza fog menni egy kicsit mer a szivattyu gyorsabban nyomja be a hideg vizet ami lehűtti a hőmérőt
ott már gondok vannak ha kifojik a hűttőviz
hol fojott ki a víz?
a blokknál vagy a kiegyenlítő tartálynál?
Amúgy ha nem pörgetted volna nem ette volna meg a hengerfejet... már ha érted. Ha 8 ezer körül pörgeted, akkor most azon sem kellene gondolkoznod, hogy mi a baja...
Uj meg figyelés...
Nem fértem a bőrömbe és egy helyben 5000 fordulatal porgetem 5 percig...Kiváncsi voltam ohyg a hő mérőm jó-e mert csak a kékben meg esetleg a fehér leg elején mászkál... Örömel vettem tudomásul hogy működik...kb feléig fel ment lehet kicsit tovább...
Meg álítottam be toltam a garázsba hát nem egy szépnagy tócsát vettem észre... Nagyon lazán Ki nyomot majd egy rakás vizet....
Na most ez ilyet kell hogy csináljon?
ER-re valami cserebere nem érdekel véletlen?
Mondjuk adnám érte a saját NSR-em (125cc 2012 műszaki)
meg egy 2001-es fullos Renthal-DOMA tuningos CR125öst, vagy valami ilyesmi kompozíció. Van még pár 50-es motorom, Aprilia chopper, Gilera enduro, ilyesmik, ahogy neked megfelelőbb.
Ha érdekel ilyen.
Akkor valószinű be van égve a relé,probáld meg kicserélni.vagy közvetlenül az önindítónak adj áramot az akksirol.A relé csere az tuti de ilyenkor megégetheti a nagy áram felvétel a kapcsolot is.
marha jó hűttése van
nekem a szerpentinen ahol 4.-be szoktam menni legtöbbször nagy fordulaton nem is ment föl a mutató
mindíg ugyan ugy áll akár hogyan megyek
csak ha lassat tötyögök a városba vagy felvonuláson szokott egy kicsit fölmenni a mutató