177km mentem és a kapuban meg ált...
95% volt a tartály... Na most hogy hány literes azt nem tudom...
De feltételezem hogy 13 mert jc22 a váz...
A motor meg ha jól emlékszem jc20...
Hogy nem az is 22 ?
a 22 az már nagy tankal van szerelve
nemtudom pontosan de kb 13liter fér bele
a 20-as meg kis tankos ami még le van burkolva műanyag idommal
ebbe elvileg a gyár szerint 10liter fér de annyi biztos hogy nem
8-8,5 körül van valahol
az oké hogy hidegen füstöl de ha már megteszel néhány km-t akkor már felmelegedik annyira hogy nem szabad füstölnie ugyhogy valahogyan kellene azon a bovdenen álíttani ami mozgatja az olajszivattyut
van is azon a tányéron jelölés de nemtudom hogy hogy kell annak álni, én még nem álítottam
kék vagy fehér füst jön mikor kihuzatod?
és mijen olajat szoktál bele rakni?
A váltóolaj nem fogy, ellenőrzöm folyamatosan.
Ereszt a karter? Azt hogy tudom ellenőrizni?
Két évig állt a gép, nem lehetetlen, hogy a kipufogó tele van, igyekszem hajtani, a 8000 a minimum, amit megy.
Az is lehet, hogy ez teljesen normális füstölés, csak én parázok.
Amúgy a gép nagyon szépen, jól megy, nem erőlködik, húz, mint állat, és két mber alatt is megy 140-et.
Füstölhet mert:
-döglött a szimemring (akkor fogyogat lassan a váltóolaj)
-ereszt a karter
-teli van zaccal a kipu, és ha meghajtod felizzik.
-Túl alacson fordulaton küldöd
És végül, de csak legvégül, túl nagyra van állíítva a pumpa.
Ezt maceráljad utoljára, és akkor is csak manuál szerint
A gép hidegen erősen füstöl. Jó tudom, hogy füstölnie kell, mert 2 ütemű. Azonban, amikor belemelegszik, akkor is füstöl, főleg váltásnál, ha odavered neki. Ez természetes, vagy lehet állítani kellene a keveréken?
http://kepesmotor.hu/honda-spo...