Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gyönyörű NS125F eladó, ha valakit érdekel:
http://kepesmotor.hu/honda-spo...
lehet hogy a vizet eszi meg és azért füstöl fehéret
ellenőrizd le a vizszintet
castrol power1?
a blokk ugyan az
csak a vizpumpa meg az olajpumpa fogaskereke más, de ugyan azt tudja
Hófehér füst. Castrol van benne.
177km mentem és a kapuban meg ált...
95% volt a tartály... Na most hogy hány literes azt nem tudom...
De feltételezem hogy 13 mert jc22 a váz...
A motor meg ha jól emlékszem jc20...
Hogy nem az is 22 ?
150km-en 6,1liter
ez 4 liter körül van
a 22 az már nagy tankal van szerelve
nemtudom pontosan de kb 13liter fér bele
a 20-as meg kis tankos ami még le van burkolva műanyag idommal
ebbe elvileg a gyár szerint 10liter fér de annyi biztos hogy nem
8-8,5 körül van valahol
az oké hogy hidegen füstöl de ha már megteszel néhány km-t akkor már felmelegedik annyira hogy nem szabad füstölnie ugyhogy valahogyan kellene azon a bovdenen álíttani ami mozgatja az olajszivattyut
van is azon a tányéron jelölés de nemtudom hogy hogy kell annak álni, én még nem álítottam
kék vagy fehér füst jön mikor kihuzatod?
és mijen olajat szoktál bele rakni?
Nézd meg a gyertyát, talán segít. ;)
A váltóolaj nem fogy, ellenőrzöm folyamatosan.
Ereszt a karter? Azt hogy tudom ellenőrizni?
Két évig állt a gép, nem lehetetlen, hogy a kipufogó tele van, igyekszem hajtani, a 8000 a minimum, amit megy.
Az is lehet, hogy ez teljesen normális füstölés, csak én parázok.
Amúgy a gép nagyon szépen, jól megy, nem erőlködik, húz, mint állat, és két mber alatt is megy 140-et.
nem tudok most nsr vevőt :)
Füstölhet mert:
-döglött a szimemring (akkor fogyogat lassan a váltóolaj)
-ereszt a karter
-teli van zaccal a kipu, és ha meghajtod felizzik.
-Túl alacson fordulaton küldöd
És végül, de csak legvégül, túl nagyra van állíítva a pumpa.
Ezt maceráljad utoljára, és akkor is csak manuál szerint
Ja, nem tudom ki kérdezte, de az én gépem 2003-as forgalomab helyezésű, de 2001-es gyártású.
Csoki 525.

JC22-es a gép. Számít ez a tankméretnél?

Én is full kezdő vagyok, ne tessék kiröhögni. :-D

A gép hidegen erősen füstöl. Jó tudom, hogy füstölnie kell, mert 2 ütemű. Azonban, amikor belemelegszik, akkor is füstöl, főleg váltásnál, ha odavered neki. Ez természetes, vagy lehet állítani kellene a keveréken?
nem tudsz véletlenül valakit aki venne egy NSR-t?
kösz! :)
Én úgy tudom, hogy 2003-ban még gurult le az utolsó 125-ös NSR a szalagokról, és azután jött a CBR.
Köszi,sok sikert hozzá
mindegyik ugyan az
ha jóltudom 2000-ig gyártották az nsr-t de még volt belőle eladó 2003-ban a raktárakban
130 ezerért vettem a motort.
ma kipicolom a karbit hátha jó lesz.
és ha igy se akkor fuvókát cserélek.
és belinkeltem egy képet amin látszik a kipufogóm
Honda NSR 125 kocka és dupla körlámpás alkatrészei eladóak!

Hátsó tárcsafékrendszerek, blokk alkatrészek, gyári karburátor, hengerszett, elektronikák, idomok egy része, lámpák, indexek, műszerfalak, stb. stb.

Érd:
bzoltan94@gmail.com
0630-7255588

Ezek már Vaterán is fent vannak :D
Szia! Nekem van, írj egy emailt, vagy hívj fel:

bzoltan94@gmail.com
0630-7255588
Én gyártok fuvikat, tetszőleges méretet tudok adni.
Ócsó.
helo!
benzincsapot keresek nsr 125 '91-hez
helló!
Mennyiért vetted a gépet ha nem titok?