Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem van relém, ha kell 1000Ft. Üdv; Zoli
tönkre ment az index relé vagy mi fene.
nekem is volt ilyen. szalonban kurva drága... én elmentem autóvillamossági szerelőhöz ott kiszedtem belőle odaadtam, adott egy nem ebbe valót, de 1 kábelt átkötött beleraktuk és azóta is működik. :)) az ára meg asszem 1600 ft volt. :)
amúgy jóval több.
Kielégítöbb választ nem is kaphattam volna..
Ha négyüteműhöz való akkor mit érdekel?
Amióta nálam van a vas ez van benne és tünetmentes kb.: 15-18000 km. És eddigi 2t -kben is használtam
ez inkább 4 ütemühöz való
mennyit megy el egy ijen?
Nem tudom én igazából amióta motorozok ezt az Iridium
Használom mindig az adott hőértékkel, nekem még nem volt vele gondom. Autóba pedig ennek a platinafejes változatát (5 henger), de élettartamban és minőségben is megéri. A motort egész évben használom akkor is amikor mások elő sem veszik, gond nélkül :)
HELP :D Miért csinálja azt az indexem.. hogy egyszerre világit folyamatosan az összes.... villogni csak akkor villog, ha húzom neki (mondjuk ez lehet azért van mert kevés az amper az aksiba) nah szóval... ledes index van... vettem hozzá relét is.... mibaja lehet ? h lehet megcsinálni ? :)
2 ütemühöz jó a 3 elektródás?
a kép szerint eredetim van akkor meg nem értem mért van ez :S 6 os hőértékű van benne még sokat nem mentem vele de nem akarom h be olvadjon mert nekem pl bele olvadt 1 3 elektródás gyertya akkor 80 fölé nem bírtam menni
Henger fejes való színű... Ki fújta a fej tömítést....
Le elenőrizheted ha kinyitod a vízbetöltőt és jönnek fel a buborékok...
én már próbáltam, macerásan, de befér
Az első ülés elé, a múűszerfal alá.

de hátul a csomagtartóban sokkal kevésbé van útban.
sziaztok lenne egy nagy kerésem nsr 125 lenne szo miért jőn kifelé a viz a kiegyelitő tartájbol mikkor be inditom melegszik a henger-----sos
Az a gyertya is előírt, de asszem manual versenykörülményekhez írja.
És szerintem be sem fér akkora gumi. Nekem is van egy akkora Metzeler, de meg sem próbáltam föltenni.

Amúgy a kisebb hőértékű addig jó, amíg üzemi hőfokon van. Ha túlmelegszik elolvad. A nagyobb hőértékű meg értelem szerűen tovább melegszik, és akkor adja le a jobb szikrát.
kisebb hőértékű gyertyával úgy jártok mint én, nekem el olvadt az elektróda a gyertya végén és megfogta a dugót.. nekem BR10ES van benne most és hibátlan!
Hali! valaki probált már 120/80 as gumit elöre rakni... ha igen? a gumi ive megmarad rendese, és jól lehet vele dönteni? vagy nagyon hegyes lesz a gumi?
Ezt am énse értem... nekemis most BR9ECS van benne.... de hogyha beleteszem a szar 400 ft os kutas gyertyát... akkor érezhetően jobban megy.... azért van mert annak kisebb lehet a hőértéke ? (szószerint 7 es )
Nekem is így volt miután 4 hónapot állt a motor. Kisebb hőértékű indította... azóta pöcc-röff.
lehet hogy hamis gyertyát vettél
nekem az uj gyertyával ment rendesen
a régivel nem indult hidegbe
motoroswebaruhaz.hu
az mért van hogy ami elő van írva gyertya gyárilag a ngk br9ecs azt belerakom nem akar menni a motor be köpdösni meg most utoljára mikor be melegedett még nem ment vele de van valami 6 os hőértékű gyertyám azzal meg most rendesen megy csak vissza szeretném cserélni h ne detonáljon a dugattyú a másik gyertyától :S
Szia! Nekem van, ha kell, jó, fasza! 5eFt + posta, plusz 3 a bendix ha kell. Üdv; Zoli
hát kipuffogó tömitési hiba tuti nincs
Szerintem ez a csuklódtól függ. Mikor hozzám került az enyém is 6 fölött evett. Ilyenkor szerintem azért érdemes végiggondolni, hogy hol kell neki annyi. Karburálási hiba, kipufogó tömődés(bár az valószínűtlen), miegymás.
ilyen van benne és nincs sztem fél éves se:O nemtudom h mivan de 6-7 de inkább 7 a fogyasztásom