Most nem is tudom, hogy mit kéne tennem. Lehet akkor a nem megfelelő időjárás miatt van hőfokjelző gondom? Amúgy pöcc-röff gép, megy mint az állat. Kettőnk alatt 145 km/h. A Honda szerviz szerint 90 fok felett kellene nyitnia. Nem értem.
Nekem is lassan melegedett, meg én rövid távokon használtam és az ősszel letakartam a hűtő felét és még mindig nem szedtem le és most így jó, pár km alatt bemegy középre és ott is marad.
(Én is azt hittem hogy termosztát a baja de én is méricskéltem és kiderült h jó.)
Én úgy csináltam hogy vágtam kartonból egy akkora téglalapot amekkora pont a hűtő fele volt és a a hűtővédő műanyag alá tettem.
Egy próbát megér és pénzbe se kerül.
De ha melegedik az idő akkor lehet h kikell majd vennem.
Akkor minek nem megy fel a mutató középállásba? A mutató megindul, elhagyja a kék sávot, és 1mm-et belemegy a fehércsíkba, és ennyi. Akkor teljesen jó a termosztát? Meg úgy az egész? Ennyit mutat a hőfokjelző, és kész?
Megnéztem neked a service manualba 69,5 és 72,5 fok között kezd nyitni a termosztát.
Teljesen jól működik a tied.
Amúgy 55. oldalon találod meg termosztátos részt a service manualba amit egyszerűen googliból keresve letudsz tölteni.
Nem is tudom. Tapasztalatlan vagyok, ezért kérek tanácsokat. Mindenesetre nekem nem tetszik, hogy ilyen korán nyit, és folyamatosan 70 fok körüli a víz, legalábbis a termosztát nyitása alapján.
a hirtelen gázadásokat nem szereti hidegen, főleg 1-es meg 2-esbe
azér csinálja ezt mer amikor nyit a power akkor nem alakul ki ojan gyorsan a megfelelő nyomás a kipufogóba hogy visszatölcse a hengert és befullad
ha fokozatosan húzod neki akkor nem lessz ijen gond
hidegen indíttást én igy szoktam
benzincsapot megnyitom
szivatót teljesen ráhuzom
és indíttok gáz nélkül
ha beindul akkor visszanyomom a szivatót félig hogy 2000 alatt pörögjön majd fél vagy 1 perc után teljesen visszanyomom a szivatót
ha nem indul szivatóval gáz nélkül akkor lehet neki adni egy kicsi gázt de ne sokat
aztán melegítteni szoktam alapjáraton 5 percet
ez annyi idő míg fölveszem a kabátom, bukóm meg a kesztyüm és kitolom az utcára aztán becsukom a kaput
kapcsolok világíttást majd finoman 3-4ezres fordulaton indulok
fölrakom 6.-ba és 50-el gurulok végig a faluba
falubol kiérve szoktam gyorsíttani fokozatosan 70-80-ra
néhány km után eléggé bemelegedik a motor meg a gumik is
utánna már lehet power fölé is huzni neki
a 20-ason a lámpa alatt az idom közepén van egy ovális luk
ott befér egy csavarhuzó amivel lehet álíttani
a 22-nél nemtudom hogyan van de hasonló lehet
A Honda szervizek szerint a termosztátnak 90 fok felett kellene nyitni, nem 68-70 fokon. Kevésnek tűnik, és gondolom így szinte folyamatosan nyit, és kapja a hűtést.
Na végre a motorom az én garázsomban áll.
Tegnap haza lett hajtva...
Hát az Atx-ről át ültem erre az ég és föld...(Bár ezt tudjátok)
Fülig ér szám...
100 felet nem is merem hajtani...2-3 használom csak...Félek töle...
Egy pár észr vétel...
Induláskor ha 2000 fordulaton indítom meg fullik...Ez normális?
Ha hirtelen húzom neki kb 50-től 2-.ban érezhetően meg fullik(5000 fordulat közöt) Enek ilyenek kell lennie?
8000 felet már megy mind a mérgezet egér....
Egyszer sikerült le fulasztanom és kb 15-20 másodpercig forgatam és mire nagy nehezen be gyuladt...(Normális?)
30 000-nél volt generál(Mikor meg vettem akor meg mondta.) Most 37 000.
Egyéb vigyázni való...Tanácsokat fogadok...
Ja és hogy illik reggel hidegen gyujtani?
No skacok most pár napig itthon vagyok, egész pontosan ma meg holnap.
NSR-em továbbra is eladó, nagy árcsökkentéssel, nem tudom tárolni, kell a hely. bZoli már tudja miről beszélek
Tehát:
Eladó NSR 125 R magyar rendszámos motorom!
Ára 69.000 ft!
1990-es évjárat, R-es kiadás, tehát a teljesen idomosváltozat, kétkörlámpás.
A KÉPEN NEM LÁTHATÓ IDOMOK ÉS ALKATRÉSZEK IS MEGVANNAK!
Hengert és még néhány dolgot javítani kell rajta, de alapvetően egyben van.
Jár hozzá egy Polini sportkipufogó-rendszer (alja horpadt) is.
Forgalmival, törzskönyvvel, rendszámmal.
Nincs rajta műszaki, forgalomba helyezése utánajárást igényel.
Gyári kulcsával, szakadásmentes üléssel, tükrökkel, stb.
keresek honda nsr 125 hátsó teleszkopot(csak tökéletes állapotú jöhet szóba)
akinek van,üzenjen(árral megjelölve):szacsomotor@freemail.hu
(Én is azt hittem hogy termosztát a baja de én is méricskéltem és kiderült h jó.)
Én úgy csináltam hogy vágtam kartonból egy akkora téglalapot amekkora pont a hűtő fele volt és a a hűtővédő műanyag alá tettem.
Egy próbát megér és pénzbe se kerül.
De ha melegedik az idő akkor lehet h kikell majd vennem.
Teljesen jól működik a tied.
Amúgy 55. oldalon találod meg termosztátos részt a service manualba amit egyszerűen googliból keresve letudsz tölteni.
HA morogva-darálva , akkor sok középen.
HA powejetes a karbi, akkor a jet sok(vagy kevés:) illetve a tűvel lehet próbálkozni.
De vigyázat, a jet, teljes gáznál is dolgozik, ha a jetet csökkented, a főfuvit növelni kell!
Iylen esetben aleg kockázatmenttesebb még többet adni neki.
HA még rosszabb, akkor eleve sokalt, viszotn amotor nem károsodik.
hagyd ugy ahogy van
nekem jól működik igy is
azér csinálja ezt mer amikor nyit a power akkor nem alakul ki ojan gyorsan a megfelelő nyomás a kipufogóba hogy visszatölcse a hengert és befullad
ha fokozatosan húzod neki akkor nem lessz ijen gond
hidegen indíttást én igy szoktam
benzincsapot megnyitom
szivatót teljesen ráhuzom
és indíttok gáz nélkül
ha beindul akkor visszanyomom a szivatót félig hogy 2000 alatt pörögjön majd fél vagy 1 perc után teljesen visszanyomom a szivatót
ha nem indul szivatóval gáz nélkül akkor lehet neki adni egy kicsi gázt de ne sokat
aztán melegítteni szoktam alapjáraton 5 percet
ez annyi idő míg fölveszem a kabátom, bukóm meg a kesztyüm és kitolom az utcára aztán becsukom a kaput
kapcsolok világíttást majd finoman 3-4ezres fordulaton indulok
fölrakom 6.-ba és 50-el gurulok végig a faluba
falubol kiérve szoktam gyorsíttani fokozatosan 70-80-ra
néhány km után eléggé bemelegedik a motor meg a gumik is
utánna már lehet power fölé is huzni neki
ott befér egy csavarhuzó amivel lehet álíttani
a 22-nél nemtudom hogyan van de hasonló lehet
hagyd ugy ahogy van
nekem is 70-80 fok körül lehet a viz mikor megyek vele
Na végre a motorom az én garázsomban áll.
Tegnap haza lett hajtva...
Hát az Atx-ről át ültem erre az ég és föld...(Bár ezt tudjátok)
Fülig ér szám...
100 felet nem is merem hajtani...2-3 használom csak...Félek töle...
Egy pár észr vétel...
Induláskor ha 2000 fordulaton indítom meg fullik...Ez normális?
Ha hirtelen húzom neki kb 50-től 2-.ban érezhetően meg fullik(5000 fordulat közöt) Enek ilyenek kell lennie?
8000 felet már megy mind a mérgezet egér....
Egyszer sikerült le fulasztanom és kb 15-20 másodpercig forgatam és mire nagy nehezen be gyuladt...(Normális?)
30 000-nél volt generál(Mikor meg vettem akor meg mondta.) Most 37 000.
Egyéb vigyázni való...Tanácsokat fogadok...
Ja és hogy illik reggel hidegen gyujtani?
Az NSR-emben 68-70 fokon nyit a termosztát. Tudja valaki, hogy mennyinél kellene neki? Az tuti, hogy ez kevés. Nem is áll be az üzemi hőfok.
NSR-em továbbra is eladó, nagy árcsökkentéssel, nem tudom tárolni, kell a hely. bZoli már tudja miről beszélek
Tehát:
Eladó NSR 125 R magyar rendszámos motorom!
Ára 69.000 ft!
1990-es évjárat, R-es kiadás, tehát a teljesen idomosváltozat, kétkörlámpás.
A KÉPEN NEM LÁTHATÓ IDOMOK ÉS ALKATRÉSZEK IS MEGVANNAK!
Hengert és még néhány dolgot javítani kell rajta, de alapvetően egyben van.
Jár hozzá egy Polini sportkipufogó-rendszer (alja horpadt) is.
Forgalmival, törzskönyvvel, rendszámmal.
Nincs rajta műszaki, forgalomba helyezése utánajárást igényel.
Gyári kulcsával, szakadásmentes üléssel, tükrökkel, stb.
Ár: 69000 ft, sürgős, hozzáértőknek!
06-20-555-4091
domotorpeti@gmail.com
Kör és kockalámpásról. Katt ide!
A másik,meg az rs 125 gyújtásgörbéje.
felül fojtott, ami megfogja a mtoort 7000 nél alul meg a nyitott.
Az előgyűjtás változtatásának nem teljesítménynövelés az oka, hanem hogy ne detonálja szét a dugattyút.
Aszem tavaly tettem be ide teljesítmáyn és égéshő görbéket egy yamaháról egyenes, és változó gyújtással.
Tanúlságos lenne, ha tudnám hol van:)