vélemény: én nem viszem sehova a motorom,az az igazi motoros aki úgy ül rá a motorjára hogy ismeri minden pontját és ha van valami baja akkor egyből nekiáll és megcsinálja.17 évesen már egyedül húztam szét az nsr-t és összeraktam.Sz.tem másnak se okozhat gondot.És ha te csinálod akkor legalább biztos hogy az adott dolog ki van cserélve.
Mi a véleményetek, tapasztalatotok a Honda márkaszervízekről? Azon kívül h kicsit drágábban dolgoznak, mint a maszek szerelők, jól összerakják a gépet? Rászántam magam a nagygenerálra és inkább hozzájuk viszem, mint vmi olyan szerelőhöz, aki nem nagyszervíz és nem is ismerem...
Jaja. Vágom én, tervben van egyébként az állapotfelmérése, aztán ha szükséges, dugócsere... Az érzet valóban szubjektív, előtte simsonom volt, tehát az nem mérvadó.
Majd meglássuk, nincs szándékomban kinyirni a blokkot, nem arra játszok, h minél többet elmenjen, aztán elcsettenjen. Köszi a tanácsokat, megfogadom őket.
Hát én falun lakok úgyhogy itt használtam. 4.ig nem sokszor jutottam álltalában háromban dadogott Hát igen még a váltást is gyakorolni kell. Mindíg bemelegítettem és úgy indultam el vele, de akkor had szóljon Lehet hihetetlen de így van... Amúgy 180 ccmes nem 125 ös
elég nagy baromság sokáig húzni egy dugót.ENyém a gyárival 34800-at ment el,nagyon erős volt, fél óra egyik nap fél óra városi intenzív igyénbevétel mellett elcsattant a felső gyűrű,szerencsére a henegrbe nem húzott bele,szal sz.tem nem érdemes egy hengert kidobni azért mert kíváncsi vagy hiogy meddig bírja a dugó.
60 e km -el 98%, hogy már fel lett újítva! Egyetlen NSR-t tudok, amibe 46 e km van, és még nem volt cserélve benn semmi, szészedve az is lett, a gyűrűi el vannak kopva, és a teljesítményén is érezni már! Persze a szubjektív érzet nem mérvadó a "megy mint a meszes" esetén... De egy kétütemű nagyon ritka esetben bír ki ennyit, pláne nem egy teljesítményorientált darab! Még egy MZ esetleg, egy gondos, nyugis gazda alatt... De egy teljesítményorientált 125-ös nem. Még ha a méltán megbízhatónak kikiáltott NS 125R is az! Mert azon a képen azvan! Elöl két tárcsa, hátul dobfék...
mondjuk volt egy 125-ös RG Gammám az valóban 12litert evett ha húztam neki,de az már a 8 túlméreten volt azhiszem, meg 250 motornak a karbija volt rajta.
elég hihetetlen az a 7 liter 65 km alatt.esetleg hegyen fel 2 személlyle végig 4.-be 11000-en.
nekem a max amit evett az 100km alatt 7.2 de az 2 személlyel városba pirostól pirosig végéig 11-ig pörgetve,városba 120-130akkal.
Váltóolajat én Repsolt raktam bele. Vátóolajat szerintem a megvétel után egyből lehet cserélni mert az előző tulalaj kitudja hogy mikor cserélt benne vagy cserélt -e egyáltalán. Amugy meg aszthiszem hogy olyan 6-7 ezer KM -enként kábé.
Nekem az első fogyasztás 5,1 lett... persze érzés alapján simán le tudnék tolni a torkán 7-et is.
Azért az a 7l/65km az durva... én ésszel motorozok, féltem ám a csirke életemet.
Igazából az enyémben óra szerint 60e km van és nem tudok róla, h meg lett-e már bontva valaha a henger... Ennek ellenére megy mint a meszes. Tavasszal azért elviszem kompressziómérésre, aztán ha kell, dugócsere. Csak véleményül, hogy azért az a 25e sem tuti h szétpörgést jelent... de persze meg lehet gyilkolni 5e alatt is. :)
Azt mondják ennyit bír egy dugó, egy olasz motorban kevesebbet.
A honda vizsont egy nagyon szívós jó kis motor, speedhez képest kényelmes, nem olyan vacak mint a cbr, az nagyon nagyon pici nsrhez képest, és erőben sehol sincs hozzá képest.
Én mindeképpen az nsr javaslom neked.
Majd meglássuk, nincs szándékomban kinyirni a blokkot, nem arra játszok, h minél többet elmenjen, aztán elcsettenjen. Köszi a tanácsokat, megfogadom őket.
60 e km -el 98%, hogy már fel lett újítva! Egyetlen NSR-t tudok, amibe 46 e km van, és még nem volt cserélve benn semmi, szészedve az is lett, a gyűrűi el vannak kopva, és a teljesítményén is érezni már! Persze a szubjektív érzet nem mérvadó a "megy mint a meszes" esetén... De egy kétütemű nagyon ritka esetben bír ki ennyit, pláne nem egy teljesítményorientált darab! Még egy MZ esetleg, egy gondos, nyugis gazda alatt... De egy teljesítményorientált 125-ös nem. Még ha a méltán megbízhatónak kikiáltott NS 125R is az! Mert azon a képen azvan! Elöl két tárcsa, hátul dobfék...
nekem a max amit evett az 100km alatt 7.2 de az 2 személlyel városba pirostól pirosig végéig 11-ig pörgetve,városba 120-130akkal.
Azért az a 7l/65km az durva... én ésszel motorozok, féltem ám a csirke életemet.
7amikor én vezettem két személlyel
Fogasztásról inkább ne beszéljünk nekem az első fogyasztásra 65km/7l bezin jött ki, azaz több mint 10 LITER!! Igaz hajtottam rendesen
A honda vizsont egy nagyon szívós jó kis motor, speedhez képest kényelmes, nem olyan vacak mint a cbr, az nagyon nagyon pici nsrhez képest, és erőben sehol sincs hozzá képest.
Én mindeképpen az nsr javaslom neked.
ti milyen válto olajat raktok a gépbe???
és hány kilométerenként kell cserélni???