nagy bajban vagyok! egik pillanatról a másikra a motorom hangja tiszta üveges lett, alapjáraton iszonyat üvegeset, magasat pöfög, feljebb meg nagoyn hangos és üveges, 9e fölött egyenesen fájdalmas hallgatni! nem tom mi lehet!(ill van egy tipem csak nem mondom meg nehogy befájásoljalak titeket:D )
szóval nem tudjátok mi lehet a gond?
ja, meg van egy olyan gondom, hogy mikor üresben gurolok jó úton akkor érzem hogy be-be üt a kormány, mintha vmi akadna, nem tudom jobban elmagyarázni... de mi lehet?
üdv! én mér remélem, h jövő héten meg még utána délutánonként nem lesz annyira hideg, mert jövőhéten kapom meg a jogsimat :) s mennék pár kört még ebbe az évbe.....
Ja nagyon szar ez a hideg...ma megyek paplant (motortakarót) venni a pacimnak télire. Hát valószínűleg nekem ez a hét az utolsó motorozgatós hetem, főleg azért, mert most őszi szünet van. Talán még 1-2 hétvégén kitolom, de már a csak városba 1-2 körért. Szar lesz a tél... De legalább gondolkodhatom a változtatásokon tavaszra. Meg ha látom, hogy ti is szenvedtek a motormentes időszakban, akkor legalább nem fogom úgy érezni, hogy azt idő csak velem baszik ki.
Hi Pocok!
Ezek már elég öreg motorok, új korukban valsz mentek 150-160-t. Nekem vélhetőleg gyári méret a lánckerék, gumi, így 5be enyhe emelkedőn 130-ig jó, 6ba egyenes úton 140t mentem, ja és 100kg vagyok. Benzin 95ös, olaj a jobbik IGOL2T. Nagy szokott lenni a meglepi amikor megyek, mert nagy betűkkel rajta van NSR50. Ha lesz időm és zsém levizsgázok, utána csere nagyobbra, ezt úgy se lehet vizsgáztatni. A rezonancia oka talán hitványak már a silentek, vagy valahol túl van húzva. Itt a tél lehet hogy szétkapom majd, az ülést úgy is újra kell húzni. Amíg be nem fagy a seggünk mindenkinek jó motorozást.
Üdv: B.
rolooo!
Azt mondod ugyanolyan motorod van, mint nekem... Ma meghúztam kicsit a bajszát, és 120ig nagyon megy, ennél nem is húztam neki jobban, mert simson után kicsit soknak tűnt. 120-nál 6.ban már olyan 9ezer körül pörög, nyitva a power meg minden... Szal kérdés: végsebességbe mennyit tud kb ez a típus? Mert azért ezeket a 150-160-as bemondásokat nem nagyon hiszem... legalábbis erre a fajtára. Olyan 140 még tán reálisnak tűnik, de azt már tuti nem szereti. Jól gondolom? Nem mintha túlzottan fontos lenne ugyebár, csak mindig ott bújkál az emberben a kisördög.
Előre is köszi a választ, valszeg nem tudok reagálni rá hétfőig, mert nem leszek netközelben, de érdekel a dolog.
Üdv: P.Z.
Köszi az infót, a kontroll-lámpa rengetegben nem akadtam rá. :) Indulásnál felvillan mindegyik, majd elalszik, akkor rendben. Nekem nem rezeg a kormány, csak kis fordulaton a visszapill, meg elől az idom. Ez sztem természetes... 2T... Ha a kormány rezeg, sztem a első telókkal van vmi gixer. Köszi a segítséget még egyszer! Széles utat és ingyen benzint!
Night Street Racer?? kötve hiszem h ezt jelentené! akkor ezekszerint az NS400 az Night Street?? az NR750 meg Night Racer???
szerintem járj utána jobban... (nem kötöszködésből)
Hi! FULL ilyenem van nekem is. Benzin és olaj szintjelzés piros lámpa, világít tölteni kell bele. Gyújtást ráadod, felvillan néhány mp-ig teszt, utána ha van lé benne kialszik. Benzin világít utána már csak tartalékon fog menni kipróbáltam, kanyarban íven leállt . Nekem rezeg egy kicsit a kormány ha húzom neki és elzsibbad a jobb kezem, normális ez ? Jó motorozást:B.
Kipuffhoz: a hátsó dob 2t perforált cső+valami szig anyag(gyapot, fém,stb) inkább csak a hanghoz kell, minimálist szól bele karakterisztikába. A REZO a lelke az egésznek. Tavaly összedobtunk egy barkast gyorsulásira 1000cm3, gyári verseny rezot másoltuk, hátsó dob nem készűlt el rá, nadon durva hangja volt, de pogány reptér kat III. helyre jó lett a közel 1,5t tömegével.
Csá mindenki! Az lenne a kérdésem, hogy a 28LE az ennek a gépnek a teljesen fojtatlan teljesítménye? Úgy tudom, nem csak a kipufogóban van fojtás... Mit tudtok erről? Amúgy tapasztalatok vele kapcsolatban? Megbízható? A nyomaték mennyire egyenletes? (kétüteműekhez képest) Köszi a segítséget!
Mától én is a Hondások népes táborát erősítem. Sikerült hozzájutnom egy viszonylag jó állapotú 1988-as NSR-hez. Optikailag lesz munka rajta, kicsit az idomok viseltesek, de motorikusan ott van a szeren. Power után elég szépet tol, ezt a Simsonom nem tudta. :) Lenne egy buta kérdésem: Honnan tudom meg, hogy mikor kell tankolnom? Nem találtam benzinszint visszajelzőt a műszerfalon... Bele köll nézni a tankba? Előre is köszi a válaszokat és lécci ne nézzetek hülyének, kezdő vagyok. :)
nagy bajban vagyok! egik pillanatról a másikra a motorom hangja tiszta üveges lett, alapjáraton iszonyat üvegeset, magasat pöfög, feljebb meg nagoyn hangos és üveges, 9e fölött egyenesen fájdalmas hallgatni! nem tom mi lehet!(ill van egy tipem csak nem mondom meg nehogy befájásoljalak titeket:D )
szóval nem tudjátok mi lehet a gond?
ja, meg van egy olyan gondom, hogy mikor üresben gurolok jó úton akkor érzem hogy be-be üt a kormány, mintha vmi akadna, nem tudom jobban elmagyarázni... de mi lehet?