Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A mi NSR-ünk 89-es gyártású, de 92 állítták forgalomba.... És nagyon megbízható, és nagyon jól megy! Mondjuk mi most cseréltünk benne elég sok mindet, de megéri NSR-t venni! Úgyhogy ajánlom mindenkinek...
A régi nsr-ekről annyit, hogy én kb 1 hónapja vagyok boldog tulajdonosa egy "88-as NSR-nek. 18 év azért már szép kor és ehhez képest annyit tudok mondani, hogy az ég világon semmi baja nincs a gépezetnek. Persze idomhibák akadnak rajta, de sztem ez ilyen korban nem meglepő. Műszakilag viszont hihetetlenül egyben van. Megy mint az állat, motor, futómű, váltó, teljesen rendben, de a hátsó gumit muszáj lesz cserélni, mert az viszont kopik. :) Ezen kívül semmi baja... pedig nem mai gyerek. Szal én a régebbi típusokat is bátran merem ajánlani, persze azért meg kell nézni mit veszel meg, mert attól h műszakilag megcsinálták a japcsik, lehet h szét van gányolva a gép, akkor pedig sokat kell rákölteni h egyben legyen. Ez az enyimé:
FÚJJJJ !!!
mondhattad volna elöbb WAZZE!!!
nah akkor a becézést törölve
Valki mondja már meg mennyi olaj kell az elős telóba PLEASE Ittvan szétszedve, megvan minden, de nemtom mennyi olaj kell bele.
akkor hatásos volt...azért a becézgetésekkel kíméljetek...a képen a csajom ül a mocimon fiú vok én, csak megdobogtatta az nap nagyon a szívem az nsr
krasy édesem! köszönjük a szívhezmelengető gyönyörű beszédedet!
télleg nagyon gyönyörű volt .
egy nsr sosem hagy ott .
GYÖNYÖRŰ!!! GYÖNYÖRŰ!!!
Nagyon szép történet volt!majdnem sirtam mikor elolvastam!
ÉÉrtem
Krasy köszi a történetet, jól sikerült
Én nemfogom elteni a motoromat úgyis lessz jóidő is dec.-jan.-ban is úgyhogy minek!!!
naná ,hogy megéri!!!
mivel csak használtan tudsz venni nsr-t (2003 óta asszem nem is gyártanak)
Hali...Hogy ne csak azt tudd meg, hogy Japán, válaszolok, teljesítmény 28lóerő, és nagyon megy Najó, bővebben...szóval nekem 1 évig volt NSR-em, úgy néz ki elkel, és most szembesülök azzal, hogy mit is vesztek Egy olyan motort, ami sosem hagyott cserben, sosem okozott problémát, legyen szó arról, hogy el kellett menni a mátrába 4,5literel, vagy legyen szó arról, hogy egy pár perces nyári este alatt benyeljen 30-40km-eket száguldozva, tényleg pár perc alatt, biztonságban...Egyszer se volt az, hogy na fasza, leállt, mi a szar lehet vele...egyszer se volt az, hogy leállt, de á, tudom mi a baj, mindig ez van vele, viszsarakom ezt a csőt, meghúzom ezt a csavart és mehetek tovább... NEM, ilyen sem volt, akármire gondolok, cserben sosem hagyott...Bár tudom jól, sokszor megérdemeltem volna, hogy fogja magát és leálljon, a semmi közepén, hiszen nem egyszer álltam rá egy 160as tempóra amit ő ahelyett, hogy egy csúnya tologatós, lerohadós emlékkel díjazott volna, tűrte, és nem csak hogy tűrte, de néha úgy éreztem élvezi, hiszen még akkoris mutatott újat ha mégjobban megrántottam a szarvát...ment mint állat, de csak akkor ha kértem, ha meg kellett állni az se volt baj...lehetett szó hirtelen fékezésre a kedves autósok miatt, vagy lehetett szó arról, hogy a Kékesről lefele végig melegedés nélkül húzhattam tövig a féket és a gázt szintén...Bármikor képes volt megdobogtatni a szivem...A lényege, hogy ellentétben sok más típussal, ez bírja is a gyűrődést, persze oda kell rá figyelni, de ha megkapja ami a minimum, ő azért cserébe is a maximumot nyújtja...mint egy igazi kutya, aki legyen a gazdija vele szemét, legyen kedves, ő akkoris ugyanúgy fogja szeretni, mert a gazdija...Az NSR megy, bármikor be tudja bizonyítani, hogy márpedig őt is lehet tépni csavarni csűrni, és menni fog, nem kell cserébe örökké szervízbe vinni, nem kell hetekig mellőzni 2 napnyi motorozás után...Nekem egy 2003as évjáratú utolsó szériáshoz volt szerencsém, és bárki alá is kerül NSR, legyen öreg vagy fiatal, szeressük, mert bár nem is nagyon várja el, de mégis sokkal jobb lesz a kedvünk tőle
Bocs a hosszért
japán ez mindent elmond
nem egy bonyolult motor.
Ha kicseréled a dugot,gyertyát,láncszettet,gumikat,olyan mintha új lenne.Ezek kopnak.Ezeket kell idővel cserélni
Szerintetek mennyit kell rákölteni ha az ember vesz egy több mint 10 éves NSR-t mondjuk 200-250 ezerért?Milyen állapotúak általában?Érdemes régit venni, nem nyeli a pénzt?Egy 1998-as évjáratúval kevesebb a gond?
Köszi
Aha. Használtan is megéri venni egy ilyen NSR-t?
Szerintem nagyon megbízható a blokkja és az egész motor is. Nekem gondom csak a hengerfej töítéssel volt de ki lett cserélve és azóta semmi. A kopó alkatrészek pedig mindegyik moccin egyszer megérnek a cserére (lánc, fékbetétek. dugó, tömítések, gumik).
Hali minenkinek. Akinek van HOND NSRje az lécci irja már le h mennyire megbizhtaó motor és hogy teljesítményben mien. THX.
Üdv emberek!

Pontosan mennyi olaj kell az első teleszkópba száranként? Mennyit lehet tévedni? Milyen olaj kell bele?
én maradok gyalogosan v. pedig Babettával nyomulok majd :D
Az se rosz... ,de bukó legyen rajtad! Én maradok a bicajnál egészen (remélem) márciusig. Aztán jön a nagy "rekonstruálás" meg szevíz, utána viszont csak olajra meg nyálra lesz szükségem.Ja meg találtam nagyon zsír plexit a kupakomra.

mondjuk én télen /vagyis jövőhétuán/ atülök a rollerre
én is tegnap voltam :) nekem a kezem egy ideig nem fázott, de utána már teljesen lefagyott

hehe tényleg jó ötlet! ezt fogom csinálni, ha már nem bírom tovább...
én tegnap voltam jó volt csak a kezem fázott
Tényleg lenne egy "vad" kérdésem!Az a helyzet, hogy hátul gumit kő cserélnem és hát...próbáltátok már a gumifüstölést?