Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hallod ez király ötlet!!!Már kapom is szét a biciklit!!!2 hete nem ültem motoron, de már most megőrülök!!! Elvonóra kéne járni...
Hát mikor ráadod a gyújtást akkor hallod ezt a hangot! Viszont ha már alaphelyzetbe van, akkor nincs ez a hang...
én is letöltöttem de még nem volt időmmegnézni kiírom dvdre fölveszem a bukót és kiülök a nappaliba a bicikli kormányát meg fogom majd a kezembben
Gyerekek, aki nem látta még Bitter Sanyi on-board videóját a Mann TT-ről az sűrgősen nézze meg!!!!!!!!!!!43 perc, de megéri!!!Én le is töltöttem úgy két hete.A felénél van egy hosszú egyenes, hát az nagggyon dúúúrva!!!!!!!Azér húz az a gixxer rendesen!!!Én már eltettem télire a motort 2 hete, de most úgy vigyorogtam, mint ahogy a bukó alatt szoktam néha, hihetetlen mit művel ez a csávó!!!
Hy! Elektromotor hangját mióta megvettem 1x sem hallotam, azt se tom h milyen ! Az h meghalt a power közelebbről mit jelent? Csak a hengerben "power szelep"? Mert az RC felíratú öndvény az a hengeren van rajt és a hengerben van 2"szelep" akkor gondolom azt mozgatja az az öntvény. Ja és üresben is kinyit a power? Mert akkor levenném az RC feliratú fedelet és megnézném h mozog-e az tárcsa...
de ez az elektromos motor, most "télen" nekem mis beragadt egyszer.....de akkor nem is indult a motor! de mostmár jó 15mp 100km/h az télleg nagyon lassú, sztem is az lesz, h a power meghalt! tegnap voltam "utoljára" motorozni, de jól húzott, csak hideg van
akkor lehet a power döglött...ha nem nyita power akkor 8 után nincs ereje a motornak...
gyújtásráadásnál hallani egy elektromos motor hangját? ha nem akkor döglött
Kössz a segítséget! Megnéztem benzint kap a motor. A powerről meg annyit h most a rugós csavar van a motor eleje felé, és a rugó majdnem teljesen össze van nyomva. De holnap akkor leveszem a fedelet azt megnézem h hogy áll az az "öntvény". Ja és azt nem tom h mekkora lánckerék van rajt (hány "fogas" a gyári?), de gyorsulni is naon tetü lassan gyorsul a többi nsr-hez képest kb.15 mp a száz 10000ig pörgetve. Ja és 90es az nsr-em, nem kör lámpás, és nem is macskalámpás:) Hanem inkább ilyesmi...
Mindig tanul vmit az ember Én csak az enyémhez viszonyítottam Bocs
Vagy mit tudsz a motor előéletéről? Az enyém 6. ban 9000-nél 120-at megy, mint utólag kiderült azért, mert nagyobb lánckerék van benne hátul. :) Szal az hogy mennyinél mennyit meg, sokat nem jelent...
az hogy 6.-ba 9000-nél 130-at megy az tökéletes!
az hogy 8 ezer után nem húz az annak a baja hogy a hengernél ami 2 bovden belemegy a powerbe az fel van cserélve.(úgy a halyes ha a motor eleje fele van a rugós,hátulja fele pedig az állítocsavar)
Tyű bazz, bocs, hülyeséget írtam. Átkombináltam a hülye felyemben arra, hogy nem is indul... gecc vedd semmisnek amit írtam. SZTORNÓ AZ EGÉSZ!!
Jay állitané kéne a poweren valoszinülig nincs a jelőlésnél alap helyzeten ,tehát oldalról nézve ,van egy az öntvényen,nah és a félkör vmin 2 nah a hátcsónak kell egybe lennie az öntvényen lévő jelőlésel ,ugy vszinű hogy jó lesz !Nekem is volt ilyen gondom .Nézd meg aztán kiderül !
JA de a 6. ban 9000nél 130 az tényleg kevés... Nekem 3.ban 11 ezernél 120
Ja mondjuk lényegtelen macskalámpás-e
Hát figy Igazából elég sok hibaforrás lehetséges. Gondolom macskalámpás nsred van... Talán azt nézd meg, hogy a gyertya ad-e szikrát. Kiveszed, rárakod a pipát és hozzáérinted vmi fémhez. De ne fogdd mert megcsap az áram. Ha szikra jó akkor ezt ki lehet lőni. Még azt próbáld meg, hogy lehúzod a benzincsövet a benzincsapnál és megnézed folyik e a benya nyitott állásnál. Ha folyik akkor ok. Nekem összerakáskor az volt a problémám, hogy volt 1 buzi huzat a benzincsövön ezért megtört és igy nem folyt keresztül a benya rajta. Ha lehúztad a csövet, egyúttal próbálj keresztülfújni rajta. Ha nemlehet próbáldd megkocogtatni a karbit, hátha az úszó akadt fenn. Egyenlőre ennyi ötletem va. Majd írj, h mire jutottál.
NGK gyertya van benne, de nem sportgyertya. Kompresszióról nem tok mit mondani, még sosem volt mérésen. Hát a powerrel mindig voltak gondjaim, sosem húzott, úgy sem közép, sem pedig magas tartományban, sztem azzal lehet vmi gond! (nem tom h ez mond-e vmit de 6.-ban 9000nél 130at megy) Aztán, h kap-e elég anyagot, arról csak annyit tudok mondani h power alatt városban 4litert eszik százon. A karbi viszont nincs bedugulva.
Gyertyád jó? Kompresszió van? Power műxik megfelelően? Kap elég kaját? nincs bedugulva a karbi?
Hali! Az mitől lehet, h 8000 után elmegy az ereje az nsr-emnek?
sziasztok.
van egy elado Polini Henger,hengerfej+dugó+gyűrűk.175ccm körüli lehet.
HEngerbe kicsi karc van+a dugón is,de fasza és megy vele a szerkezet
40ezer irányár! az önindítós NSR-re való(aranyvázasra)+asszem a macskaszemesre is jó(úgytudom ugyan az a henger menesimate@citromail.hu
Kösz a válasz. Milyen olajat használjak a telóba?
Kiszereled, bemész egy csapágyboltba, megmutatod, hogy ilyet kérsz kettőt! Az NSR telója nemis upside-down, így nem nehéz szétszedni.... Ez a legolcsóbb, és legjobb megoldás! Persze megrendelheted pl a www.nagyvas.hu -n is, de ugyan azt kapod kb 2-3*-os áron.....
hi everybody!

Hol találok telószimeringet az NSRemhez?
Hali!

Válszoltam!
Amúgy ha az egy Kenda Cruiser gumi hátul, akkor valószínűleg az segít csúszkálni....nekem is volt hozzá szerencsém egy Yamaha Zeal-en, és esőben katasztrófa!


Egyébként, és ez itt a reklűám helye. ha valakinek kell NSR 125 alaktrész ("93-as kereklámpásból, tehát gyakorlatilag az összes NSR125R/F Macskalámpás, és Raiderbe jó) egyik havernak van egy bontott blokkja, van:

Jó főtengely
váltóalkatrészek
kuplungalkatrészek
blokkfelek
membrán
kipufogó-amiről hiányzik a krómlemez, és a dob karcos