Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hi! A kipuff tuning nem hátsó dob csere. A dob alig szól bele a gázlengésbe, az hangtompító. A REZO a lényeg és az ahoz kalibrált dob, viszont más REZOhoz teljesen át is kell fúvókázni. Ha ugyanolyan csak a neve más akkor meg minek? Ezek a motorok tisztességesen felvannak húzva annyira amennyi jó neki, a verseny motorok sokkal erősebbek de minden más rajtuk. Komolyabb anyagból kell a hajtókar dugó főteng stb. Más REZO, más fordulat, más teljesítmény görbe. A 125crossok 10-15LE-vel többek, de alig motorozható nem csúcson. Jó utat mindenkinek:B.
Azén rgm nél is ez volt, bár az régi.
Az is rohadt nehezen jött szét de elég kitartó voltam és sikerült.
Sziasztok!
tudom hogy nem RG fórum,de van NSR-em szal ide írok.
NSR mellé vettem a napokban egy 94-es Suzuki RG-t(alkalmi vétel)
Rossz a blokja,ezért szét kell húzni,addig oké is mert NSR-t megtudtam csinálni,de ennél megakadtam,le van bontva az egész,asztalon van a blokk,minden leszedve az utolsó csavarig de a két belső blokkfal nem jön szét(vagyis alul meg oldalt igen de felül nem,pedig ninc smár benne csavar ami fogná,feszítettük ütöttük de semmi,mi lehet??
igen lehet rakni rá,enyémen is az van.
jah és ki tudja szegeden hol kapok LÁNCVÉDŐT a motoromra!!
nekem csak a lábtartó kéne
nem mintha a motor szar lenne csak nekem is ugyan ilyen van
de rendszám nélkül!!
őőőő hát nem akarom nagyon buherálni a mocit, végülis 8 mp alatt gyorsul 100 ra és azért az nem rossz egy ilyen motortól
Jó kis kipu dob van a végére biggyeztve
Ja meg új lánc lánckerék meg fékbetét, meg olaj.
Hello nem kell valakinek ez a moci 180ért?
Rendszámos, 1év müszakival, meg felújított blokkal.
na ez az enyém,még kicsit ronda de télen megújul!!!!!!!!!!!
áhhhhá!nos ha leveszed a karbit+a membránt ott van benn egy membránszűkítő elméletileg! vedd ki sztem jobb lessz!!!
nekem ha jól tudom 90 es de itt a képe:
KRST!
Neked milyen NSR de van????(évjárat)az enyém 1989 ns125R
POLINI 165!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
az én gépemen 165 ös polini van+30 as delorto(26os helyett)+üres a kipufogóm,meg apróságok.és ugye a lánckerék!
ÉS nagyon állat hangja lesz tőle próbáltuk:D
van 154es meg 164es polini
Nspolini!
neked milyen tuning van a motorodon?
mert én is akarom, csak nem tom hogy mit érdemes benne, (karácsonkor ARROW rendszer lesz rajta kipuffnak)
szal hogy fogaskerekeket cseréljek, nagyobbra kisebbre, vagy hengert tuningoljam?
Sportlégszűröt lehet NSR-re rakni?
sztem NSR-t már nem kell tuningolni :) ha teljesítményt akarsz vegyél nagy motort....
a kipufogó sokat dob a teljesítményen, vagy fúvókázd nagyobbra,esetleg nagyobb karbi.a hengered hogyhogy 130as????????????????????
Ja es meg mivel lehet picit tobb erot kihozni a gepbol.
Sziasztok. Lenne egz olzan kerdesem, hogy milyen attetet hasznaltok elol meg hatul.Nekem tudomasom szerint gyari van mindenhol.De 130as a hengerem.
Az úgy tökéletes. Én valószínüleg a Dunaújvárosi Honda Highwayhez fogok menni egy állapotfelmérésre.
Tökre meglepődtem, mert a honlapjukon a szerviz menüpontban egy nsr van megfosztva idomaitól . Gondolom akkor az enyémet is elválalják...
Meg mondjuk az se lenne hátrány ha olcsón megúsznám ezt a dolgot