Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pontosan 25000km alatt.
Akkor dugócsere ami 25-30 és megy tovább.
A lényeg hogy jó olajat kapjon.
Mert hallottam már olyat is hogy az nsr-t hamar szét lehetr hajtani vagy vmi ilyesmi. Igaz ez?
nem is egy kategória a 25ös CBR meg az NSR. Amúgy én nyáron mentem NSR-el 3.7l/100km átlagfogyasztással úgy hogy 5500-fölé nem tornásztam a fordulatot tudom debilül hangzik, de akkor volt 300 fölött a benzin, és 300 alatt a pénzem...
Hát ha az nsr 30 paci akkor simán megéri mint egy 13 pacis cbr.
13paci
130as tempo az már nagyon a vége fele van utazoja 100 körül van szal inkább ENESERT vegyél akkor
A fogyaztása az nekem mind1 csak hogy végbe menjen vagy 160-170et. Mert majd venni akakrok egy nsrt vagy egy cbrt csak azt nem tuttam h melyik jobb. De szerintem az NSRnél maradok.
cbr gazdaságosabb 130as tempó az már a vége felé van...nsr power felett átmegy rakétába cbr-3l/100,nsrrel ugyanez 6-7
Hát pl autópályán ne araszolva hanem vmi ütemesebb tempót tudjak felvenni meg h minnél gyorsabban. Szted melyiket éri meg?
mire kell?
Szol azt mondod inkább egy NSR jobb mint egy CBR?
cbr=4t,vékony,15paci,keveset eszik
nsr=2t,vaskos,30paci,sokat zabál de legalább megy
Hát azé kérdem h melyik jobb teljesítményben?
Köszi az infot. Nem működik a power, azt akkor arra gondoltam h nagy valószinűséggel az a "hibás elem", nem?
egyántalán tod mi a 2 között a különbség????
Szerintetek melyik jobb? HONDA NSR 125 vagy HONDA CBR 125?
Én még nem hallottam róla
miénk önindítós, de pöcre indul (mondjuk most télen nem, de ez más tészta) power nélküli nsr van?
igen az
Jah nekem is Berugós az NSR-em (1986-os) és első rugásra indul faszásan ha nemhasználom csak ritkán indítom be akkor kell neki a szivató is de ha minden nap használatban van vagy 1-2 nap kimarad ugyan úgy első rúgásra megy:D és nem is hiányzik emiatt az önindító
Igen arra gondoltam:D Az a powert működtető motor?
nemtom mire gondolsz. aTank alatt van a powermotor,az alja igaz hogy fekete,felül van a forgórész és 2 bovden megy rá. Azokat húzza.
Hy! Nem az a "fekete doboz szerüség" amin van egy tárcsa és azon 2 vagyis 1 fémhuzal?
Az enyém is berúgós, igaz nem ez a típus: NS 125 R és "88-as gyártmány.
Indul vele pöccre, semmi gáz nincs vele.
a powermotor a tank alatt van,tankot le kell venni hozzá és akkor jól hozzá lehet férni