Hali mindenki! a kérdésem az lenne hogy valaki 98-as nsr-hez nem tud e alkatrészeket? első sárvédő,első izzófoglalat,gyujtás elektronika,sport kipuf.bognar32@freemail.hu
Hát nekem a robogóm alatt van egy zöl neon ami a gyujtáskapcsoló felett lévő kis kapcsolóval tok kapcsolgatni. Szol ha szembe találkozok egy rendőrrel akkor csak lekapcsolom és ha szerencsém van akkor nem veszi észre.
Egy sportmotoron jól mutat a neon, ha jól rakják fel.
De nehogymá az legyen a gond, hogy szólnak a rendőrök érte. Szard má le. Amúgy egy kapcsolós rendszerrrel megoldahtó lenne a dolog, viszont úgy kell feltenni, hogy alul az idom alá. Én speciel már jópár motoron láttam és befigyeltem a dolgot.
Meg azért attól, hogy Olaszországban rakták össze, még a technológia, meg az alkatrészek japánok. Egyébként nekem fontosabb a motor megbízhatósága, mint h atombiztos futóműve legyen és mindenhova gumicsíkot húzzak fékezéskor. Én közlekedek a motorral, nem versenypályán használom.
Nsr tényleg elég közel áll a digókhoz de elég sok régebbi honda is.
Olaszoknak tényleg kurva jó a futóműve meg a fékei, he éppen nem magyarországon jár az ember .
Nekem speciel dizájn pont nem jön be
NOs, ezen szeritnem kár elmélkedni.... Meg aztán egy olasz motoba bennevan az olaszsága :) Amit csak érezni lehet.... +A kiváló futóműve.... A fékek.... A műszaki megoldásaik... ÉS a gyönyörű design!
Egyébkéntmeg csak kicsit olvassatok utána... Az NSR nem is annyira japán motor, mint hiszitek :) A Honda olaszországi részlegéánél olaszok tervezték, ott gyártották stb stb....
Jay, nekem is a kábel hiányzott arról a tüskéről. Be kell menni vmilyen alkatrész boltba és megmondani, nsr-re szeretnél ilyen kábelt venni, pár száz forintos tétel. Aztán rádugod a tüskére, a műszerfal alján egy ugyanolyanra és kész.
Amúgy a rendőrök nem csak a kékért szólnak, hanem úgy általában a neonért....
kössz az infót! Én is arra gondoltam, csak az a gáz h nincs mit rádugni arra a "csavarra". Majd holnapután leszedem az idomokat azt hátha akkor meg találom . Úgyis kell állitanom a poweren vagy pedig ki kell vennem a power motort Ja és az NSR-ben csak annyi a power, h van két szelep a hengerfalon a kipuffnál? Meg mi érzékeli azt h mikor éri el a 8000-s fordulatot, honnan "tudja" a pmotor, h be kell kapcsolnia ?
Jaja. Az olasz (2T 125ben) mocikról köztudott hogy egy kicsivel erősebbek, mint a társaik, ámde nem olyan tartósak. Pörögnek mint az állat, erősek, és hamar széthajtják magukat. Persze (gondolom) lehet azokat is úgy használni, hogy kicsit többet bírjanak hosszútávra.
A japán motorok sokkal megbízhatóbbak, mint az olaszok, igaz egy kicsit gyengébbek, de mit számít anniyra az a pár LE... A japán motorok a jók!!!
Ezen miért nem csodálkozom? :P Meg hogy Mr2T is benen van az ügybe :)
És az is megvan, amibe összehasonlították, a régi, és az új típust egy egy m,árkánál? Pl a Yamaha R6 és RD500? Mertz gondolom az is érdekel
....
Helló! Az a szitu, h nem jó az NSR-emen a hőfokmérő... Megtudná valaki mondani h hol méri a viz hőmérsékletét a moci? A hengeren vagy a hűtőn? Meg, h mi lehet a meghibásodás oka... köszi
Nos, a cikk nem 2002-es, hanem 2006-os! A januári Motor Revüben volt, hogy egy magyar fazon - gyakorlatilag buliból, és felvágásból - vett egy ilyet vadonat újonan.
És ahogy ott áll: "egy hét sem telt bele, szólt, hogy kerített egyet, az utlsót, ami fellelhető volt a gyárban. Sőt, a csak az első évben gyártott injektoros változatot, ami nagyságrendekkel gonoszabb és alattomosabb a későbbi karburátosoknál. Az ára most nem igazán érdekes, úgy gondolom, egy 360 darabszámban gyártott fogalom esetében tényleg nem illene bele a mesébe."
De nehogymá az legyen a gond, hogy szólnak a rendőrök érte. Szard má le. Amúgy egy kapcsolós rendszerrrel megoldahtó lenne a dolog, viszont úgy kell feltenni, hogy alul az idom alá. Én speciel már jópár motoron láttam és befigyeltem a dolgot.
Olaszoknak tényleg kurva jó a futóműve meg a fékei, he éppen nem magyarországon jár az ember .
Nekem speciel dizájn pont nem jön be
NOs, ezen szeritnem kár elmélkedni.... Meg aztán egy olasz motoba bennevan az olaszsága :) Amit csak érezni lehet.... +A kiváló futóműve.... A fékek.... A műszaki megoldásaik... ÉS a gyönyörű design!
Egyébkéntmeg csak kicsit olvassatok utána... Az NSR nem is annyira japán motor, mint hiszitek :) A Honda olaszországi részlegéánél olaszok tervezték, ott gyártották stb stb....
Amúgy a rendőrök nem csak a kékért szólnak, hanem úgy általában a neonért....
A japán motorok sokkal megbízhatóbbak, mint az olaszok, igaz egy kicsit gyengébbek, de mit számít anniyra az a pár LE... A japán motorok a jók!!!
Japan rulz
És az is megvan, amibe összehasonlították, a régi, és az új típust egy egy m,árkánál? Pl a Yamaha R6 és RD500? Mertz gondolom az is érdekel
....
vdani666.extra.hu/pics/S600056...
A gyertya mellett kis csavar az, jobb képem nincs róla.
Nos, a cikk nem 2002-es, hanem 2006-os! A januári Motor Revüben volt, hogy egy magyar fazon - gyakorlatilag buliból, és felvágásból - vett egy ilyet vadonat újonan.
És ahogy ott áll: "egy hét sem telt bele, szólt, hogy kerített egyet, az utlsót, ami fellelhető volt a gyárban. Sőt, a csak az első évben gyártott injektoros változatot, ami nagyságrendekkel gonoszabb és alattomosabb a későbbi karburátosoknál. Az ára most nem igazán érdekes, úgy gondolom, egy 360 darabszámban gyártott fogalom esetében tényleg nem illene bele a mesébe."