Nos, ahogy nézem, ez az a motor lesz, ami anno egy hévizi srácé volt....
Nem tudom, mennyire vagy tisztába a motor előéletével? Vagy inkább ne meséljek? :) Mint pl, hogy azért van rajta malossi henger, mert egyszer megadta magát az olajpumpa, és megragadt.... Meg ez elvileg egyedi fényezés, és a kétszínű kerék is egyedi rajta.... Ha pontosan érdekell, írj egy mailt (szakacsmarcell@yahoo.de) és megérdeklődöm havertól, hogy mi is votl még ezzel, mert ő ismerti a tulajt.
Hogy miért háborodtam fel? Mert elfelejtetted hozzátenni, hogy ez Apriliara igaz! És ha valaki a te hozzászólásod alapján összerakja az NSR-ét, könnyen megeshet (mert ha jól emlékszem, NSR nél pont fordítva áll a tolattyú) hogy a dugattyúja szépen beleütközik a szelepbe... És gallyravág mindent! Szóval légy szíves, csak olyasmit okíts, amiben biztos vagy!
Dani nem, az NSR nél is síktolattyú van, csak azt egy henger mozgatja. Gondolom ugyan úgy, mint pl a dt -ét, bár yamahát szétszedve még nem láttam. Tudtommal egyes MTX-eknek van Honda ATAC rendszere, az kamrás, de láttam már más rendszerrel üzemelő MTX-et is!
Annyibaja volt, hogy szivárgott a víz a hengerfejnél, és emiatt fel lett szabályoztatva a hengerfej és ki lettek cserélve a tömítések, mostmár jó 180 ccmes, malossi henger van benne. Már kész van, csak eldurrantak a telószimeringek így az idei évre befejezte pályafutását. Eddig 170-t sikerült menni vele, hely híján, mert még ment volna. Kicsit riszál a hátulja mert kopott a gumma. Én egy környékbeli sráctol vettem, ő nyár elején hoza mittomén honnan.
De basszus Norbi ezt Aprilia AF-1 re Írtuk neked!!!!!!!!!!!! Áááá nemigaz! Ezek a dolgok nem csereszabatosak! És az aprilia pont az egyik kivétel powerügyben.... Az NSR-nek egész más a rendszere, és össze sem hasonlítható az apriliaval! Az azonosság annyi, higy mind a kettőbe teljesítmáénynővelő a szelep, és egy síktolattyú! Slussz!!!!!!!!
Nálad van ez a motor? Hévízről származik, ugye? És valami polini, vagy malossi henger van rajta, ha jól emléxem, mintha 150 ccm körül lett volna.... Legalábbis, ha ez az.. de nemhiszem, hogy van még egy ilyen festéssel.... Meg a kétszínű felnivel :)
Amúgy mi volt a baja? Megint kipucant benne az olajpumpa?
meg a váltás élménye :) csak hútod neki és kész, az nem annyira élvezetes, mintha váltasz is közbe, kell húzni kuplungot meg minden :D én az automata váltós kocsikat se szeretem
már mi is elraktuk a mocit télire...majd tavasszal megint (meg közbe, ha lesz vmi jó idő)
jaja egyre jobban mennek a kis robeszek, de aztért nem tudják visszaadni azt a szabadságot amit a tankon feküdve érzel 140-nél BÁRMILYEN más motornál legyen az 25-ös NSR vagy 1000-es fireblade. Ez az igazi feeling, nem a városi erölködés... amúgy tényleg nincs a robogósokkal semmi bajom de ez az igazság!
mellém egyszer egy R1es állt be tetszett neki a kistüzér de aztán lámpa zöld és a következő pillanatban látom hogy ott áll a következő pirosnál én meg cammogtam utána.persze ne mértem utól biztos sietett
Ja, jól mennek ám ezek a kis robogók is... ugye fokozatmentes automata, rárántja aztán végig a nyomatékcsúcson tartja a váltó a motort. NSR meg ugye ki van hegyezve, alacsony fordulaton (mondjuk 6000-ig) nem gyorsul annyira jól. Viszont azután lemarad a simson, meg a robogó, meg a 125-ös MZ, aztán 8 körül power... utána meg a 250-es MZ is... Ennyi... :) Egyébként ezek az újabb 50-es robogók is tudnak már gyárilag 7-8 LE-t (pl. Aprilia SR 50), de annak is 80 körül megáll a tudománya.
Én meg kiélveztem még a szép időt ma, meghajtottam a vasat. Aztán teletankoltam és eltettem télire... Ez van...
ha jól tom van 20lóerő alatti is! ami nem csak papíron, hanem igazából is annyi lóerős :) de nem biztos, úgyhogy ne vegyétek tényként, csak egy NSR-es honlapon olvastam
Erröl jut eszembe egyszer pirosnál mellém odaállt egy robogós, amúgy látszott rajta hogy sportkipuff van rajta meg a gyerek költött rá. Túráztatja a gépet,amennyire egy automata robeszt lehet. Látszik nagyon csúnyán néz rám. De hát akkor is kis 3 lovas izomgép mit akar ellenem. ahogyan sárgára váltott a lámpa még be sem tettem egyesbe az nsr-em már 1 motorhosszal vezetett csak kamilláztam, (én úgy tudtam/tudom hogy minden "versenyen" a zöldre rajtolnak és nem a sárgára, mindegy. utánnamegyek, kellett 300-350 méter amég leelöztem de ott neki esélytelen volt a dolog mer én akkor már lendületböl jöttem. addig ment mint a meszes. úgy ment, az a kis törpe hogy csak néztem...
Meg az utána következő széria, amit cbr 125 r-nek hívnak, de azok tényleg annyit tudnak... Múltkor sikerült gyorsulnom egy ellen. Sztem kicsit frusztrálta a srácot, h a 18 éves ütött-kopott pöcsköszörűmmel otthagytam pirosnál... Amúgy ha jól tudom nsr-ből gyárilag 2 fajta van, egyik 26, a másik 34 lóerős...
Előzmény: Ja és még azt akartam kérdezni, h nem tudja valaki véletlenül, h hány wattos hangszorót bir el egy 4A-es 12v-os akku?
Most a terhelhetőségre vagy kiváncsi vagy arra hogy meddig szól?
Az elsőre: megadják az akksinál max hány A.A teljesítmény: P=U*I (12V * max áram).
Az hogy meddig fog szólni: hány Ah-s az akksi?Mondjuk 4Ah.
Akkor ez 4A-t tud egy órán át leadni.2A-t már 2 órán át.Vágod?
Énénén! Tegnap éjfélkor lett kész a SAS. Alapos bemelegítés aztán 140 körülig mertem menni De sztem én is el fogom rakni vmelyik nap Na dobok egy képet is, de még elég szétszórt :D
Hi!
Érdekes gondolat. Az aksiból milyen zene szól? Amúgy, ált .isk. alap fizika: U/R=I, U*I=W Magyarul 12V/4ohm=3amper 12V*3amper=36W de ez így teljesen hülyeség. A motor aksiról fog szólni egy hordozható rádió, az se túl sokáig.
Nos, ahogy nézem, ez az a motor lesz, ami anno egy hévizi srácé volt....
Nem tudom, mennyire vagy tisztába a motor előéletével? Vagy inkább ne meséljek? :) Mint pl, hogy azért van rajta malossi henger, mert egyszer megadta magát az olajpumpa, és megragadt.... Meg ez elvileg egyedi fényezés, és a kétszínű kerék is egyedi rajta.... Ha pontosan érdekell, írj egy mailt (szakacsmarcell@yahoo.de) és megérdeklődöm havertól, hogy mi is votl még ezzel, mert ő ismerti a tulajt.
Hogy miért háborodtam fel? Mert elfelejtetted hozzátenni, hogy ez Apriliara igaz! És ha valaki a te hozzászólásod alapján összerakja az NSR-ét, könnyen megeshet (mert ha jól emlékszem, NSR nél pont fordítva áll a tolattyú) hogy a dugattyúja szépen beleütközik a szelepbe... És gallyravág mindent! Szóval légy szíves, csak olyasmit okíts, amiben biztos vagy!
Dani nem, az NSR nél is síktolattyú van, csak azt egy henger mozgatja. Gondolom ugyan úgy, mint pl a dt -ét, bár yamahát szétszedve még nem láttam. Tudtommal egyes MTX-eknek van Honda ATAC rendszere, az kamrás, de láttam már más rendszerrel üzemelő MTX-et is!
Annyibaja volt, hogy szivárgott a víz a hengerfejnél, és emiatt fel lett szabályoztatva a hengerfej és ki lettek cserélve a tömítések, mostmár jó 180 ccmes, malossi henger van benne. Már kész van, csak eldurrantak a telószimeringek így az idei évre befejezte pályafutását. Eddig 170-t sikerült menni vele, hely híján, mert még ment volna. Kicsit riszál a hátulja mert kopott a gumma. Én egy környékbeli sráctol vettem, ő nyár elején hoza mittomén honnan.
Ja és itt egy kép a SASról
De basszus Norbi ezt Aprilia AF-1 re Írtuk neked!!!!!!!!!!!! Áááá nemigaz! Ezek a dolgok nem csereszabatosak! És az aprilia pont az egyik kivétel powerügyben.... Az NSR-nek egész más a rendszere, és össze sem hasonlítható az apriliaval! Az azonosság annyi, higy mind a kettőbe teljesítmáénynővelő a szelep, és egy síktolattyú! Slussz!!!!!!!!
Nálad van ez a motor? Hévízről származik, ugye? És valami polini, vagy malossi henger van rajta, ha jól emléxem, mintha 150 ccm körül lett volna.... Legalábbis, ha ez az.. de nemhiszem, hogy van még egy ilyen festéssel.... Meg a kétszínű felnivel :)
Amúgy mi volt a baja? Megint kipucant benne az olajpumpa?
már mi is elraktuk a mocit télire...majd tavasszal megint (meg közbe, ha lesz vmi jó idő)
Én meg kiélveztem még a szép időt ma, meghajtottam a vasat. Aztán teletankoltam és eltettem télire... Ez van...
Most a terhelhetőségre vagy kiváncsi vagy arra hogy meddig szól?
Az elsőre: megadják az akksinál max hány A.A teljesítmény: P=U*I (12V * max áram).
Az hogy meddig fog szólni: hány Ah-s az akksi?Mondjuk 4Ah.
Akkor ez 4A-t tud egy órán át leadni.2A-t már 2 órán át.Vágod?
Érdekes gondolat. Az aksiból milyen zene szól? Amúgy, ált .isk. alap fizika: U/R=I, U*I=W Magyarul 12V/4ohm=3amper 12V*3amper=36W de ez így teljesen hülyeség. A motor aksiról fog szólni egy hordozható rádió, az se túl sokáig.