Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

igazad van én!!!én is csak azért lánckerekeztem át,mert polini van rajta és úgy már túl rövidek a sebességek.
Nalátod. :) Egyenlőre nekem jól van így, mert javarészt városban használom, ott meg jól jön ha rövidek a fokozatok, jobban gyorsul. Majd ha gyorsan akarok menni hosszútávon, lecserélem...
Az enyém 6.ban 9500forog és akkor 160 at megy de elöl hátul más lánckerék van rajta!
Vagy az első kisebb.
Első kb 2500Ft, a hátsó meg kb. 4800

De nézd meg nagyvas.hu erre a célra pont jó.
Na kipróbáltam... 120-nál 6.ban 10000-ret forog. Szal gyakorlatilag az a vége. Azt viszont baromi gyorsan eléri. Akkor valszeg nagyobb fogaskerék van benne hátul. Jól gondolom, igaz? És ha már itt tartunk... tudja-e valaki mennyiből tart visszarakni egy eredetit? Mondjuk időben és anyagilag...
Üdv: P.Z.
ha valaki tud eladó hátsó üléstakarót az szóljon nagyon kéne,már csak az hiánytik
A Polini csak 165 ös hengert gyártott!!!!!!!!!!!!!!!nincs se 180 as,se155 ös henger!az én 1989 es ns125r emen az van
Kamrás power:
És még csak nem is nyelva hanem egy henger, mivel a honda kamrás poweres.
És tulajdonképpen nem is nyit, mivel 7ig nyitva van aztán bezár.
Nem pont így ahogy mondod.
A power alacsony fordulaton segít dolgozni a rezódnak, ha ne lenne sokkal gyengébb lenne alul, de fönt semmi sem változik.
A karbi előtt egy úgynevezett szívómembrán van ami azt akadályozza meg hogy az anyag visszafelé áramoljon a karbiba, légszűrőbe.
Köszi mindenkinek! A power akkor olyan mint amit én is láttam! Be akarta magyarázni a paraszt hogy 180as polini van rajta!
Ja meg a másik azt mondja: "2 power van a motoron 1ik a hengerben a másik meg a karbiban!!" Igen és akkor a karbiban milyen gázt vezérel???-ekkora parasztokat!!
A kipufogó csatornában van egy "nyelv" ami 7000-fordulat környékén nyit és kb duplájára növeli a kipufogó csatorna méretét.
Hali, csak 155-ös polini létezik hozzá és azzal max 34 lovas.....
Elméletileg ki lehet hozni 50 Le-t 180 ccm-ből, de kurva drága lehet, naggyon ki kell hegyezni hozzá a gépet, ami azt jelenti h valszeg 2 hetente szétesne a hengerben minden, meg annyi pénzből már lehetne nagyobb motort is venni. :) A póverhez meg a (nem)létező alkatrészekhez nem értek, friss nsr-es vagyok...
Egyébként a 125-ös géposztályban versenyző gépek (állítólag) olyan 70-80 Le-t tudnak max... viszont egy versenyre vannak tervezve...
Üdv!

Lenne 2 kérdésem: Az NSR-hez van Polini 180as henger??
A power olyan az nsr-ben hogy a henger 2 oldalán van 2 "nyelv" és ez mozog??
Tegnap be akartak szopatni, ezért kérdezem tőletek, ti úgyis tudjátok! Ja meg azt mondta a gyerek hogy a 180as (szerintem nem létező motorja) 50Le-ős!!! Hát majd beszartam a röhögéstől!

Előre is kösz!
Na hát ma végre hazaértem kiküldetésemből... Megyek is ma kicsit megjáratom a kicsikét, nehogy eltunyuljon a garázsban... Amúgy tudtok Győr környékén vmi jó szereldét? Vagy érdemes-e márkaszervízbe vinni, mert azt tudom hol van... Csak nemtom h értenek-e hozzá eléggé, vagy mennyire drágák, ilyenek. Ha van vkinek ilyen irányú tapasztalata, örömmel hallgatnám. :)
Ja és ha kell valakinek egy Simson SR50 típusú versenygép , keressetek bátran. www.hasznaltauto.hu/kereso1.au...
ismerőshöz, nem márkaszervízbe! de nagyn becsületes a srác, igaz nincs szerelő iskolája csak erősáramú szakközepe de már nagyon régóta ezt csinálja és ért hozzá.- ja, és olcsó!
Hova viszed szervizbe a motort? Érdekelne engem is, mert át kéne nézetnem a mocit.
hogyne szabadna! semi baj ha melegszik! persze ha már izzik az nem jó
köszi a segítséget! én is a kipuffra gondoltam minjá megnézem a csavarokat! de az én tippem az h kilukadt vhol! na mind1 megy szervizbe hétfőn!

ja és csak 140et megy a motor semmivel sem többet, mikor megvettem még ment volna 160 fölé!
Hy! lenne egy kérdésem, a tárcsaféknek felszabab melegednie vagy nem?(nem nagyon értek hozzá)
hello! NEkem 91-es Honda NSR 125F-em van. 158-at megy sík uton(én vagyok 64kg).
vásárláskor: nem új motort veszel szal nemnagyon baszakodhatsz az eladóval,úgyis ha valamibe belekötsz akkor aztmondja hogy :ezért ennyi az ára. A lényeg hogy induljon jól a motor,ne kelljen tologatni mert az már elég gáz,a lánc ne ropogjon,ne legyen megnyúlva,gyújtásráadáskor hallani lehessen egy kis elektromos motornak a hangját(ez a power szelep,elég drága ha elromlik).Ja és hogy a blokk ne nagyon csörögjön.Gumik stb..
Talán húzd meg a kipufogó csavarjait a hengernél.lehet az lazult le.
Van egy jó ötletem: szervíz!Nem a kipuffal van valami gond?