Nalátod. :) Egyenlőre nekem jól van így, mert javarészt városban használom, ott meg jól jön ha rövidek a fokozatok, jobban gyorsul. Majd ha gyorsan akarok menni hosszútávon, lecserélem...
Na kipróbáltam... 120-nál 6.ban 10000-ret forog. Szal gyakorlatilag az a vége. Azt viszont baromi gyorsan eléri. Akkor valszeg nagyobb fogaskerék van benne hátul. Jól gondolom, igaz? És ha már itt tartunk... tudja-e valaki mennyiből tart visszarakni egy eredetit? Mondjuk időben és anyagilag...
Üdv: P.Z.
Köszi mindenkinek! A power akkor olyan mint amit én is láttam! Be akarta magyarázni a paraszt hogy 180as polini van rajta!
Ja meg a másik azt mondja: "2 power van a motoron 1ik a hengerben a másik meg a karbiban!!" Igen és akkor a karbiban milyen gázt vezérel???-ekkora parasztokat!!
Elméletileg ki lehet hozni 50 Le-t 180 ccm-ből, de kurva drága lehet, naggyon ki kell hegyezni hozzá a gépet, ami azt jelenti h valszeg 2 hetente szétesne a hengerben minden, meg annyi pénzből már lehetne nagyobb motort is venni. :) A póverhez meg a (nem)létező alkatrészekhez nem értek, friss nsr-es vagyok...
Egyébként a 125-ös géposztályban versenyző gépek (állítólag) olyan 70-80 Le-t tudnak max... viszont egy versenyre vannak tervezve...
Lenne 2 kérdésem: Az NSR-hez van Polini 180as henger??
A power olyan az nsr-ben hogy a henger 2 oldalán van 2 "nyelv" és ez mozog??
Tegnap be akartak szopatni, ezért kérdezem tőletek, ti úgyis tudjátok! Ja meg azt mondta a gyerek hogy a 180as (szerintem nem létező motorja) 50Le-ős!!! Hát majd beszartam a röhögéstől!
Na hát ma végre hazaértem kiküldetésemből... Megyek is ma kicsit megjáratom a kicsikét, nehogy eltunyuljon a garázsban... Amúgy tudtok Győr környékén vmi jó szereldét? Vagy érdemes-e márkaszervízbe vinni, mert azt tudom hol van... Csak nemtom h értenek-e hozzá eléggé, vagy mennyire drágák, ilyenek. Ha van vkinek ilyen irányú tapasztalata, örömmel hallgatnám. :)
Ja és ha kell valakinek egy Simson SR50 típusú versenygép , keressetek bátran. www.hasznaltauto.hu/kereso1.au...
ismerőshöz, nem márkaszervízbe! de nagyn becsületes a srác, igaz nincs szerelő iskolája csak erősáramú szakközepe de már nagyon régóta ezt csinálja és ért hozzá.- ja, és olcsó!
hello! NEkem 91-es Honda NSR 125F-em van. 158-at megy sík uton(én vagyok 64kg).
vásárláskor: nem új motort veszel szal nemnagyon baszakodhatsz az eladóval,úgyis ha valamibe belekötsz akkor aztmondja hogy :ezért ennyi az ára. A lényeg hogy induljon jól a motor,ne kelljen tologatni mert az már elég gáz,a lánc ne ropogjon,ne legyen megnyúlva,gyújtásráadáskor hallani lehessen egy kis elektromos motornak a hangját(ez a power szelep,elég drága ha elromlik).Ja és hogy a blokk ne nagyon csörögjön.Gumik stb..
Első kb 2500Ft, a hátsó meg kb. 4800
De nézd meg nagyvas.hu erre a célra pont jó.
Üdv: P.Z.
És tulajdonképpen nem is nyit, mivel 7ig nyitva van aztán bezár.
A power alacsony fordulaton segít dolgozni a rezódnak, ha ne lenne sokkal gyengébb lenne alul, de fönt semmi sem változik.
Ja meg a másik azt mondja: "2 power van a motoron 1ik a hengerben a másik meg a karbiban!!" Igen és akkor a karbiban milyen gázt vezérel???-ekkora parasztokat!!
Egyébként a 125-ös géposztályban versenyző gépek (állítólag) olyan 70-80 Le-t tudnak max... viszont egy versenyre vannak tervezve...
Lenne 2 kérdésem: Az NSR-hez van Polini 180as henger??
A power olyan az nsr-ben hogy a henger 2 oldalán van 2 "nyelv" és ez mozog??
Tegnap be akartak szopatni, ezért kérdezem tőletek, ti úgyis tudjátok! Ja meg azt mondta a gyerek hogy a 180as (szerintem nem létező motorja) 50Le-ős!!! Hát majd beszartam a röhögéstől!
Előre is kösz!
Ja és ha kell valakinek egy Simson SR50 típusú versenygép , keressetek bátran. www.hasznaltauto.hu/kereso1.au...
ja és csak 140et megy a motor semmivel sem többet, mikor megvettem még ment volna 160 fölé!
vásárláskor: nem új motort veszel szal nemnagyon baszakodhatsz az eladóval,úgyis ha valamibe belekötsz akkor aztmondja hogy :ezért ennyi az ára. A lényeg hogy induljon jól a motor,ne kelljen tologatni mert az már elég gáz,a lánc ne ropogjon,ne legyen megnyúlva,gyújtásráadáskor hallani lehessen egy kis elektromos motornak a hangját(ez a power szelep,elég drága ha elromlik).Ja és hogy a blokk ne nagyon csörögjön.Gumik stb..