Hali! Megtudná valaki mondani h milyen, és mennyi olaj kell egy 90"-es NSR125R első telójába? (úgy emlékszem mintha már beszéltetek volna erről, de most egyszerüen sehol sem találom azt a részt) Mert telószimeringes lett már egy éve és rengeteg olaj elfolyott belőle, és most jön a téli felújitás aztán gondoltam ezt is megcsinálom .
az a gondom hogy önindítóra nem indul az NSR-em.Nagyritkán beindul.De hidegen nemnagyon.Próbáltam más gyertyával azzal jó,de 1-2 nap elteltével azzalse. Tolásra viszont egyből,egyedül betolom ülve.Kompresszió van elég.
Köszi szépen már leeresztettem a vizet én is úgycsináltam hogy le a csövet aztán átborítottamm a másik oldalra a moccot onnan is fo-llyon ki és amiután osszeraktam az egészet akkor megtaláltam a leeresztő csavart a vízszivattyú burkolatának az alján hát ez király nah mind1 mostmár ezt is tom nekem egy pici imbuszcsavar volt
Hi! Nekem 88-as NSR van. Tegnapelőtt fagyállóztam, szétszedtem a fél motort mire rájöttem hogy nem kellett volna. Hűtő alján cső le, víz ki,cső vissza, Hűtővédő műanyag le (2db 5ös anya) hűtő tetején betöltő, fagyi be (a tágulásiba is tölteni), kupak vissza ha minden jó akkor nem is lesz levegős mert a felesleget kinyomja tágulásiba és ahogy hűl vissza szívja a vizet. Ja a burkoltakon kell egy tölcsér meg 40cm cső hogy beletudd tölteni. Menet közbe nézd a hőmérőt, termo kinyit és nem forr akkor ok. nekem jó lett, de nem nagy öröm ilyen hidegbe menni. Jó motorozást aki még bírja. B.
Üdv!
Hát azaz igazság, hogy nemtom mennyire jók ezek a hengerek. Ez tulképp új úgyhogy nemsok kalamajka lehet vele. Állítólag 180 190 körül megy vele és a 40 lovat karcolja. Ja és asszem a moci 98as évjárat Havertól veszem, olyantól akibe teljesen megbízok és a fő, a hiányos Katanámat beveszi 100ba és még 250-t kell rápótolni
Csak nem tudtam az egyik topicban képet beszúrni és feltöltöttem az adatlapomra. A szaki srácoktol kértem megerősitést, mert összeraktam 1 aprilia futurát és a gazdája elbizonytalanitott, hogy forditva volt benne és az a helyes.
1.ábrán nyitva van a power(kb.7000 felett)
2. forditva berakott power(ezen vitáztunk)
3. power alahelyzetben
láncszett tropa, csoda hogy nem esett alattam szét. a szerelo asszondja h 30-40ezer egy láncszett.
a kipuff rendszer (ne ma dob, hanem a többi része) szét van rohadva tropára, meg lett heggesztve mert kilukadt. egy olyan gyári aszonta 50ezer körül van.
uj fékbetét kell elöre hátulra.
a motor jobb oldala meg lett csinálva, bontóból lett az egész jobb oldala összerakva (az idomok)
ja, és most 35ezer km van benne, és még sose volt szétszedve. legalábbis elso ránézésre asszonta a szerelo. tehat madj meg lesz kompressziomeres. 300ért vettem a motort par honapja, lehet h hozzá sem nyulok és eladom tavasszal v télen 300ért. vagy megcsinálom a láncszettet rá és utána eladom anynival többért.
nah elmentem vettem fagyállót 1L-es -72C ig bírja és aztmondta az eladó hogy hígítani kell szval én felhígítom még 1L -er így lessz 2 L fagyállóm annak elégnek kell lenni a hűtőbe nem?
jah és azt is Ioncserélt vízzel kell hígítani ugye?
nekem a 86-os NSRem van és annak nemtom ahogy megnéztem hűtőt akkor abből 3 cső vezet ki 1 vastag a szivattyúhoz mégeggyvastag a henger tetejébe és 1 vékony a légtelenítőp csavarhoz ami az ülés alatti kis tartálytól jön nekem ennyi van ! akkor nekem az a tartály mi célt szolgál?
Hát az R változatán is van egy külön tartály az ülés alatt de abba csak az a víz van amit kinyom a rendszer és van még egy kis tartály a tank alatt. Az ülés alatt lévőbe pedig megy méegy cső azt szoktam lehuzni így az is kiürül. Az R változatokon így van.
sült meg már valaki 120 nál??? Mert nekem sikerült!!!
vigyázzatok!!
az a gondom hogy önindítóra nem indul az NSR-em.Nagyritkán beindul.De hidegen nemnagyon.Próbáltam más gyertyával azzal jó,de 1-2 nap elteltével azzalse. Tolásra viszont egyből,egyedül betolom ülve.Kompresszió van elég.
Tipp????
És hogy azzal együtt mit érdemes kicserélni?
Köszi
Hát azaz igazság, hogy nemtom mennyire jók ezek a hengerek. Ez tulképp új úgyhogy nemsok kalamajka lehet vele. Állítólag 180 190 körül megy vele és a 40 lovat karcolja. Ja és asszem a moci 98as évjárat Havertól veszem, olyantól akibe teljesen megbízok és a fő, a hiányos Katanámat beveszi 100ba és még 250-t kell rápótolni
1.ábrán nyitva van a power(kb.7000 felett)
2. forditva berakott power(ezen vitáztunk)
3. power alahelyzetben
Megnéztem az adatlapod és azt szeretném kérdezni hogy mi a lényege annak a 3 Poweres rajznak?
Vasárnaptól csatlakoznék a bagázshoz, ugyanis meglesz AZ AIRBRUSHOS 180 CCMes MALOSSI NSR-em Majd jelentkezem
láncszett tropa, csoda hogy nem esett alattam szét. a szerelo asszondja h 30-40ezer egy láncszett.
a kipuff rendszer (ne ma dob, hanem a többi része) szét van rohadva tropára, meg lett heggesztve mert kilukadt. egy olyan gyári aszonta 50ezer körül van.
uj fékbetét kell elöre hátulra.
a motor jobb oldala meg lett csinálva, bontóból lett az egész jobb oldala összerakva (az idomok)
ja, és most 35ezer km van benne, és még sose volt szétszedve. legalábbis elso ránézésre asszonta a szerelo. tehat madj meg lesz kompressziomeres. 300ért vettem a motort par honapja, lehet h hozzá sem nyulok és eladom tavasszal v télen 300ért. vagy megcsinálom a láncszettet rá és utána eladom anynival többért.
jah és azt is Ioncserélt vízzel kell hígítani ugye?