Ns ed van az biztos a vázon látszik nézz meg egy pár képet, más váz futómű kerekek fékek, minden más.
Csak azt nem tudtam hogy ilyen sokáig gyártották, mert akkor úgy látszik gyártották együtt az nsr-el.
Üdv mindenkinek!
Boldog tulaja lettem egy "91-es NS 125R-nek
Kuplung hibásan vettem, de kb 3 óra bütykölés után sikerült rendberaknom a megszorult
kuplungot és már vidáman lehet is vele repeszteni (hétvégén bele is nyomtam 70 km-t).
54.000 km van benne, de nem igazán érzem hogy gyenge lenne, viszonylag jól gyorsul
és 7000 körül a power szelep bekapcsolása után mintha hátbarugnának úgy megindul
Még a láncfeszités ami lemaradt, az talán a hétvégén lesz időszerű, de az összes létező nagy-
karbantartást elvégeztem rajta, ha van vmi tippetek mit érdemes még átnézni rajta azt szivesen
venném.
Hello! Most vettem egy polini tuning hengert meg dugót ( 175ccm,használtan ).Még egy hengerfej tömítés és csapszeg meg fúvóka kell és össze is rakom a gépet addig marad a régi.Kiváncsi vagyok mennyit fog dobni a gépen remélem továbbra is büntetni fogja az autósokat .A régi hengerrel végre már csak 140 körülit mentem már megérett a cserére.Jah és szerintetek elöre mien lenne egy 110es gumi mert a mostani megérett a cserére és van egy 110es gumim hátha feltudnám használni ( a sárvédö a mostani guminál is elég közel van)
ez igaz,de ő 1 fogról beszélt!
nem mindegy hogy elől egy foggal van több avgy kevesebb vagy hátul,elsőt megérzed,a hátsót nem.
ismétlem ha mind2-öt 1 foggal növeljük vagy csökkentjük
de ha hátul 40es, és 10%-kal növeli, 44re, az közel egyenlő azzal ha elöl csökketni 10%-kal, tehát pl eg 10est 9re...ne azt nézzük h egy fog hátul meg egy fog elöl mit tesz, hátul téleg elenyésző, az ugyanoylan változtatás hátul meg elöl nem az h egy foggal több vagy keveseb hanem inkább %-ban...
1 fogszám HÁTUL annyit eredményez hogy pl. 120-nál nem 8ezret hanem 7950-et fog prögöni,azaz szinte semmit.Első fogszám a fontosabb mivel ott van kevesebb,és egy fogszám nagyobb százalékban növeli az egészet.
sziasztok! na fel lett újitva a gépem. tuning csak annyni hogy kapott hátulra egy 37es fogaskereket. ennyit tudok. illetve annyi biztos hogy egy számmal nagyobb mint a gyári. az hozhat valamit?
Nos, azért ez nem egészen így igaz! Alapesetben még igen, de gondolj csak bele, hogy ugyan arra a keskeny felnire lett feltéve, szóval nagy valószínűséggel jól összehúzta azt a 160-as gumit, és az oldala olyan szinte meredek, hogy oda ledönteni lehetetlen... Láttam, neked 108-as projected van! Nos arra ugye a hátsó gumi gyárilag 120, amit a syntesi/replicara is a gyári méret, de már 130-assal szereléték... Nos, én láttam 120-as gumit fenn egy syntesin, és a saját 130-asom, és látványosan összehúzza a felni már ezt is! A 160 -as meg kb félkör profillal menne fel a felnire! (aztán elakadna a lengővillába :) -ugye a sport pro tulajok kiváltsága a 140-es hátsó, bár nekem az a véleményem, hogy aki kimotorozza a 130-ast, az merjen nagyobb gumi után ácsingózni :) )
Helló!
Tudnátok nekem segíteni?Olyan gondom van,hogy van egy 94es macskalámpás nsr-em.Magas fordulaton (kb. power nyitás körül) néha elkezd rángatni nem akar rendesen kipörögni és ilyenkor a ford.sz mérő is hülyeségeket ír ki (ugrál össze-vissza)Viszont valamikor teljesen jól megy és nincs vele semmi gondom.Mi lehet a problémája?meghalt a power?Válaszotokat előre is köszönöm
hy mike! Tudnál berakni a hátsókerékről, illetve a gumiról készült képeket? Nekem 90es NSR-em van ami majdnem ugyanolyan mint a tied, csak 130as van rajt és én is le akarom cserélni
Jah, nekem is az a gáz, h nincs normális szerszámom itthon, meg időm h aláfeküdjek. Affinitásom lenne hozzá, élé műszaki beállítottságú emberke vagyok, de nem ismerem a mocimat még sajna annyira h neki merjek feküdni egyedül. Ezért inkább csinálja olyan, aki ért hozzá. Amúgy köszi a tanácsokat, észben tartom őket.
Grat, hogy szétszedted, és nagyon pártolom ezt énis! És ugyan úgy magam végzem a nagygenerált is, mint te, azzal a különbséggel, hogy nekem apriliam van! De azért ne nagyon bíztasd őket, mert ok, hogy te, vagy én el sem tudjuk esetleg képzelni, hogy mi lehet a bonyolult benne, de sokaknak még a bowdenolajozás is komplikált... És ebből lesznek a gallyravágott gépek! + Valljuk be, elég komoly szerszámozottság, precízség, műhely, és sok elméleti, és gyakorlati tudás szükséges egy ilyen kihegyezett kétütemű szereléséhez! Szóval aki nem érez magában elég affinítást, az inkább vigye be egy szervízbe.
Az én véleményem az, hogy mindegy, hogy márkaszervíz-e, vagy sima, egy NSR-t egy ügyes szerelő gond nélkül megjavít! Legjobb kikérdezni a haverokat a könyékbeli szervízekről! Mert én magánembertől is hallottam nagy átveréseket...
És ha ajálhatok egy HONDA márkaszervízt nektek: Lakamoto -Tapolca! Ha elvállalják az NSR-t, akkor biztos lehetsz benne, hogy jól megcsinálják, bár nem a leg olcsóbbak, de a szerelőjük ügyes, lelkiismeretes ember!
Márkaszervíz drágán dolgozik + minden alkatrészen lehuznak (ki se cserélik csak megrendeli majd eladja másnak). Szerintem enyit a márka szervizekről. Ha otthon csinálod magadnak akkor legalább biztos lehetsz benne hogy rendesen meg van csinálva. Én már halottam elég furcsa történeteket márkaszervízbe beadott gépekről azota nem is viszem meg nem is akartam mindig otthon csinálom magamnak vagy a haverokkal szereljük meg.
Csak azt nem tudtam hogy ilyen sokáig gyártották, mert akkor úgy látszik gyártották együtt az nsr-el.
a két tipus között mi is az alapvető különbség
Boldog tulaja lettem egy "91-es NS 125R-nek
Kuplung hibásan vettem, de kb 3 óra bütykölés után sikerült rendberaknom a megszorult
kuplungot és már vidáman lehet is vele repeszteni (hétvégén bele is nyomtam 70 km-t).
54.000 km van benne, de nem igazán érzem hogy gyenge lenne, viszonylag jól gyorsul
és 7000 körül a power szelep bekapcsolása után mintha hátbarugnának úgy megindul
Még a láncfeszités ami lemaradt, az talán a hétvégén lesz időszerű, de az összes létező nagy-
karbantartást elvégeztem rajta, ha van vmi tippetek mit érdemes még átnézni rajta azt szivesen
venném.
Bye,
Nord
nem mindegy hogy elől egy foggal van több avgy kevesebb vagy hátul,elsőt megérzed,a hátsót nem.
ismétlem ha mind2-öt 1 foggal növeljük vagy csökkentjük
Nos, azért ez nem egészen így igaz! Alapesetben még igen, de gondolj csak bele, hogy ugyan arra a keskeny felnire lett feltéve, szóval nagy valószínűséggel jól összehúzta azt a 160-as gumit, és az oldala olyan szinte meredek, hogy oda ledönteni lehetetlen... Láttam, neked 108-as projected van! Nos arra ugye a hátsó gumi gyárilag 120, amit a syntesi/replicara is a gyári méret, de már 130-assal szereléték... Nos, én láttam 120-as gumit fenn egy syntesin, és a saját 130-asom, és látványosan összehúzza a felni már ezt is! A 160 -as meg kb félkör profillal menne fel a felnire! (aztán elakadna a lengővillába :) -ugye a sport pro tulajok kiváltsága a 140-es hátsó, bár nekem az a véleményem, hogy aki kimotorozza a 130-ast, az merjen nagyobb gumi után ácsingózni :) )
Tudnátok nekem segíteni?Olyan gondom van,hogy van egy 94es macskalámpás nsr-em.Magas fordulaton (kb. power nyitás körül) néha elkezd rángatni nem akar rendesen kipörögni és ilyenkor a ford.sz mérő is hülyeségeket ír ki (ugrál össze-vissza)Viszont valamikor teljesen jól megy és nincs vele semmi gondom.Mi lehet a problémája?meghalt a power?Válaszotokat előre is köszönöm
A 150es gumma befér az NSR-em alá hátra? THX a választ
Grat, hogy szétszedted, és nagyon pártolom ezt énis! És ugyan úgy magam végzem a nagygenerált is, mint te, azzal a különbséggel, hogy nekem apriliam van! De azért ne nagyon bíztasd őket, mert ok, hogy te, vagy én el sem tudjuk esetleg képzelni, hogy mi lehet a bonyolult benne, de sokaknak még a bowdenolajozás is komplikált... És ebből lesznek a gallyravágott gépek! + Valljuk be, elég komoly szerszámozottság, precízség, műhely, és sok elméleti, és gyakorlati tudás szükséges egy ilyen kihegyezett kétütemű szereléséhez! Szóval aki nem érez magában elég affinítást, az inkább vigye be egy szervízbe.
Az én véleményem az, hogy mindegy, hogy márkaszervíz-e, vagy sima, egy NSR-t egy ügyes szerelő gond nélkül megjavít! Legjobb kikérdezni a haverokat a könyékbeli szervízekről! Mert én magánembertől is hallottam nagy átveréseket...
És ha ajálhatok egy HONDA márkaszervízt nektek: Lakamoto -Tapolca! Ha elvállalják az NSR-t, akkor biztos lehetsz benne, hogy jól megcsinálják, bár nem a leg olcsóbbak, de a szerelőjük ügyes, lelkiismeretes ember!